טוב, אני יודעת שחסר קטע אבל לא היה לי כוח לתקן אותו ואממ....די נטשתי את הסיפור הזה....
אבל החלטתי שבכל זאת אני יעלה את כל הקטעים שכתבנו ואולי אנחנו גם נמשיך.....:)

הממלכות- התחרויות | פרק 12

04/07/2011 694 צפיות 2 תגובות
טוב, אני יודעת שחסר קטע אבל לא היה לי כוח לתקן אותו ואממ....די נטשתי את הסיפור הזה....
אבל החלטתי שבכל זאת אני יעלה את כל הקטעים שכתבנו ואולי אנחנו גם נמשיך.....:)

לוסי נשמה עמוק. היא הרגישה את מגע החול החמים מתחת לכפות רגליה היחפות. השער נפתח לאט לאט ומאחוריו עמדה לוסי לקול תשואות הקהל שציפה לקרב שייזכר לשנים. לוסי נכנסה לזירה והסתכלה סביבה כל תושבי הממלכות הריעו לה ולסוזן שעמדה מצידה השני של הזירה. האדרנלין זרם בעורקיה במהירות. היא הלכה הצידה ושמה את חליפת המגן. היא התקדמה לעבר מרכז הזירה שם חיכתה לה אחותה. סוזן בחרה את חרבה ראשונה מכיוון שהייתה הבכורה ולוסי בחרה בחרב עם קת בעיצוב עדין של ספירלות מכסף. החרב הייתה ארוכה ודקה שצבעה הכסוף הבזיק באור השמש. קולו של אביהם, המלך לואי הרעים:״ התחרויות מתחילות!״ וגרר איתו גל תשואות חדש מהקהל. הקרב החל.
לוסי הסתכלה בפעם האחרונה לפני שהתכוונה להכות, עיני סוזן היו אדישות למתרחש בעוד עיניה של לוסי נצצו בהתרגשות. סוזן ניצלה את שבריר השנייה הזה ורצה לכיוונה של לוסי בחרב שלופה. לוסי זינקה הצידה במהירות ואיבדה שווי משקל, היא החלה להתנדנד מצד לצד בניסיון לעמוד ביציבות. סוזן חייכה לעצמה בסיפוק, זה יותר מדי קל, חשבה לעצמה בעודה מנצלת את מצבה של לוסי ומזנקת לעברה שוב. לוסי הרגישה חסרת אונים כשהתחמקה שוב ושוב מסוזן, כל הקרב הזה הזכיר לה את שיעורי הסיף עם אדוארד…
***
***
רק המחשבה על אדוארד הקרוב אליה חיזקה אותה והיא החליטה לפעול, ולהראות לו שהיא יכולה, כמו לאונורה. לאחר התחמקויות רבות, החליטה לוסי להתמודד עם סוזן. היא הסתובבה בפתאומיות, דבר שהפתיע את סוזן, וכמעט הצליחה לדקור אותה בכתף. אך סוזן היתה מהירה ממנה וחסמה אותה בחרבה, חרבותיהן הצטלבו באוויר ברעש גדול. לוסי החלה להפעיל לחץ גדול על סוזן כמו שלימד אותה אדוארד אך סוזן הייתה חזקה מדי. לוסי הרגישה את לחץ גדל עליה לאט לאט, לבסוף היא לא יכלה לשאת זאת עוד, חרבה התעופפה באוויר למרחק של כ-5 מטרים. לוסי החלה לרוץ לכיוון החרב כשסוזן פגעה עם קת חרבה בכתפה של לוסי. לוסי התמוטטה על הרצפה הכאב היה גדול מנשוא, אך כאילו זה לא מספיק הרגישה לוסי לחץ על בטנה. היא פקחה את עיניה וראתה את רגלה של סוזן מונחת על בטנה. היא הרימה את מבטה למעלה וראתה את סוזן ניצבת עליה בגאון ומכוונת אליה את חרבה, לאחר מספר דקות שנשארו בעמדה זאת חתכה סוזן חתך דק אך עמוק בכתפה הדואבת של לוסי. לוסי הרגישה את דמה זורם מכתפה אל זרועה ומשם אל החול שנעם לרגלה לפני שעה. הדבר האחרון שזכרה לפני שהתעלפה היה חיוכה המלגלג של סוזן.
***
׳איפה אני?׳ היתה המחשבה הראשונה שעלתה במוחה של לוסי כשהתעוררה. היא הביטה סביבה בתמיהה. היא שכבה על אלונקה מאולתרת וכתפה היתה חבושה, היא נזכרה. סוזן הפילה אותה וחתכה אותה בכתפה. סוזן ניצחה. המחשבה הזו מילאה אותה לאט לאט והיא הרגישה מובסת. תתעודדי, היא אמרה לעצמה יש עוד תחרויות. רק במבט שני שמה לב לוסי לסובבים אותה. ״התעוררת״ אמר אדוארד ונראה היה שהוקל לו. ״את חייבת להמשיך בתחרויות״ אמרה לאונורה ״כרגע סוזן מובילה, אבל זה לא אומר שהיא תנצח בשאר התחרויות, ואני לא רוצה להלחיץ אבל אם לא תקומי תוך עשר דקות סוזן תנצח בתחרות הבאה. זה מרתון את יודעת…״וחייכה חיוך קטן. למראה חיוכה של לאונורה לא יכלה לוסי שלא לחייך בחזרה ובתגובה שלח גם אדוארד חיוך. לוסי התיישבה לאט לאט, ראשה הסתחרר כשקמה. מרחוק ראתה את הוריה עם סוזן שנראה כי הוקל להם שקמה, גם לסוזן. היא שתתה מים והלכה אל מרכזה של הזירה שהפעם סודרה עם שתי כיסאות שליד כל כיסא היה פעמון זהב. ״התחרות הבאה היא ידע, עליכם לענות על השאלות גם נכונה וגם ראשונות. ולשאלה הראשונה: מה הם שמות המלכים הראשונים? איזה זוגות הם היו? ועל איזו ארץ כל זוג שלט? ומי מבני הזוג מצא את האבן?״ שאל הכרוז את השאלה הראשונה. לוסי צלצלה בפעמון במהירות. ״ הזוג הראשון הם גאיה ותומר- שמלכו על הממלכה הראשונה, בזכותה של גאיה. הזוג השני הם פריס ואלה- שמלכו על הממלכה השנייה בזכות פריס. הזוג השלישי כריס ונאל- שמלכו על הממלכה השלישית בזכותו של כריס. הזוג הרביעי- חן ופיטה- שמלכו על הממלכה הרביעית בזכותה של חן. הזוג החמישי שמלך על הממלכה החמישית היה סינדי וג׳ון שזכותה של סינדי. השישי היה טומינאל וונדי שמלכו על הממלכה השישית בזכותו של טומינאל. על הממלכה השביעית מלכו ענבל וענאר בזכותה של ענאר. בממלכה השמינית מלכו אריאל ורוקו בזכותה של אריאל. בממלכה התשיעית היו טין ועניל שנצחו בזכותו של טין. ובממלכה העשירית חיו בכיף פינאס וליאס שהחליטו שהם מוותרים כל המירוץ ומסתפקים הממלכה האחרונה״,מנתה לוסי את שמותיהם של הזוגות וממלכותיהם במהירות. היא חיכתה לראות אם צדקה והבינה לפי תשואות הקהל שכן, היא צדקה. ״ תשובה אחת ללוסי, עוד שתי שאלות נשארו״, המשיך הכרוז,״ והשאלה השנייה היא… באיזו צורה עשר הממלכות ולמה?״ לוסי שלחה את ידה אל הפעמון אך סוזן הקדימה אותה,״ צורתן של עשר הממלכות ביחד היא רקפת, מכיוון שכל אחת מתשע הממלכות היא ׳עלה כותרת׳ בפני עצמה אך כולנו נתמכות על ידי גדולתה של הממלכה הראשונה שהיא ׳הפס הורוד׳ שמתחת לכל העלי כותרת״. הפעם היה תורה של סוזן לקבל את מחיאות הכפיים כשהכרוז הכריז שתשובתה נכונה. ״ ועכשיו…השאלה האחרונה מי הם הונגים? ומה הם ניסו לעשות לנו?״ הכריז הכרוז בחגיגיות רבה מדי. ללוסי לא היה מושג, היא למדה את כל הספר חוץ מהקטע על הונגים מכיוון שחשבה שזה לא ישנה לה, אפרק ידעה קודם שתצטרך את זה…מחשבותיה של לוסי נקטעו על ידי צלצול פעמון וקולה של סוזן שהכריז בביטחון שהונגים הם עם שחי ביבשת אחרת, מחוץ לעשר הממלכות שניסו ומנסים שוב ושוב לכבוש את עשר הממלכות אך לא מצליחים. הקהל הריע עוד פעם לסוזן כשהכרוז הודיע שהכן זוהי התשובה וסוזן היא המנצחת גם בתחרות השנייה.


תגובות (2)

לא נורא, העיקר הגענו לאקשן ;]

נ.ב: אולי תנסי לעשות פסקאות כך שיהיה פחות 'דחוס' ומסורבל לעיניים..

06/07/2011 20:14

ממש יפה !!!! איזה קטע חסר?

07/07/2011 10:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך