עוד כמה פרקים:)

הממלכות- התחרויות | פרק 13

04/07/2011 698 צפיות 2 תגובות
עוד כמה פרקים:)

לוסי לא הבינה למה להמשיך. היו לה עשרים דקות הפסקה שבהם היא ישבה על ספסל בצד הזירה כשלצידה אדוארד ולאונורה המנסים לשכנעה לא לוותר, ולחזור לתחרות האחרונה. ״ תחשבי על זה לוסי״, ניסתה לאונורה לשכנעה,״ אם תפרשי מהתחרות האחרונה רק אם תנצחי במירוץ הגדול תוכלי להיות מלכה וגם אז תצטרכי לעשות את כל התחרויות שוב מכיוון שיהיה תיקו!״. ״זה גם ככה לא משנה אם היא תנצח במירוץ הזה או לא כדי להיות המלכה היא תצטרך לנצח במירוץ הגדול!״,הבהיר אדוארד בתקיפות. לוסי לא האמינה, אדוארד ולאונורה רבים?! למרות שזה לא היה בדיוק ריב זו הפעם הראשונה שהיא שומעת שהם לא חושבים בדיוק אותו דבר! ״ תשתקו שניכם!״, נשמעה הפקודה ולוסי הופתעה לגלות שהיא המדברת,״אני יעשה את זה אבל אין זמן לויכוחים שלכם! עכשיו לאונורה לכי לבדוק שהכול בסדר עם טילרוי ואדוארד תביא לי מים״, ציוותה עליהם. אדוארד ולאונורה שכנראה התביישו על התנהגותם מילאו את רצונה של לוסי. לאונורה הלכה ולוסי נשארה לבד עם אדוארד שהביא לה מים.״ את בסדר?״, שאל בדאגה אמיתית לאחר ששתתה.
״עכשיו כן,תודה״,ענתה לו.
״יש עוד משהו שאת רוצה?״, המשיך לתחקר אותה.
״לא, אלא אם כן יש לך משהו שבטוח יגרום לי לנצח בתחרות הזאת״
אדוארד הביט בעיניה ברצינות,״לוסי״, אמר וליטף בעדינות את ידה,״את תנצחי. את אחת הבחורות הכי מדהימות שאני מכיר! לפני כמה חודשים היית נסיכה שקטה שעושה כל מה שאומרים לה, שהייתה זקוקה לעזרה, ותראי איפה את עכשיו! יש לך שני חברים שיעשו הכל בשבילך ושאוהבים אותך, את מתחרה מול התאומה שלך' דבר שאפילו לא העזת לעלות על דעתך! באמת לוסי, אני בטוח שבתחרות הזאת תנצחי גם אם באחרות לא כל כך הלך לך, הוא קרב את פיו לאוזנה ולחש,״אני מאמין בך!״ ולשבריר שנייה היא הרגישה את שפתיו מרפרפות על לחיה.״קדימה לכי לשם ותראי להם!״ אמר ודחף אותה לעבר המרכז ששם כבר חיכו לה סוזן וטילרוי. לוסי הסתובבה אחורה וחייכה אל אדוארד, והלכה בלב פועם מהתרגשות אל התחרות האחרונה.
***
לוסי פחדה, נכון שזו לא היית הפעם הראשונה שהיא רכבה על טילרוי אבל כל פעם גררה איתה פחד מאז הסיוט ההוא שחלמה. היה עליה לעשות את התרגיל המרשים ביותר שיכלה בכדי לנצח את סוזן ודרקונה השחור שנקרא פנגדזש. באיטיות רבה טיפסה על גבו של טילרוי והתיישבה על האוכף. היא נזכרה בעיניו התכולות של טילרוי וחשבה מה עליו לעשות, קול שירה עדין יצא מגרונה וטילרוי הדליק את החישוקים שהיו תלויים מסביב. השירה המשיכה וטילרוי החל לעוף בסיבוסים למעלה, במהירות כל כך עצומה שלוסי נאבקה בכדי לא ליפול. טילרוי עלה ועלה ולאט לאט התרופפה אחיזתה של לוסי כשלפתע נפלה מגב טילרוי אל עבר החול שלמטה. לוסי עצמה את עיניה והשירה הפסיקה. זה היה נורא, בדיוק כמו בסיוט ההוא. היא החלה לצרוח אך כל מה שהצליחה להוציא מפיה היה שירה. היא חשבה לעצמה עד כמה מטופשת היא נראית ודמעות אחדות זרמו על לחייה בזמן שצללה במהירות למטה,הכל היה בדיוק כמו שחלמה. לפתע הרגישה משב רוח מפזר שיערה ותוך שניות מצאה את עצמה חזרה על גבו של טילרוי שביצע סלטה תוך כדי טיסה בין חישוקי אש. החיוך שעלה על פניה וגדל בלי שיכלה להפסיק, שערה התבדר ברוח וכן גם שמלת המיני הלבנה שלבשה. החגורה הכסופה שנחה בצורת איקס על חלקה הקדמי של גופה החלה ללחוץ לה ושאריות הדם על כתפה שלכלכו את השרוול הקצר של כתפה הפגועה אך כל אלה לא מנעו ממנה להמשיך ולחייך, היא ראתה למטה את אדוארד ולאונורה מנופפים לה בידיהם והיא ניפפה חזרה. לעת עתה הכל היה טוב
***
לאונורה חייכה מהצד. לוסי ניצחה סוף סוף באחת התחרויות ונראתה מרוצה מעצמה. היא ואדוארד התחבקו שוב ושוב בשמחה. נראה היה שלוסי ואדוארד התקרבו אחד אל השנייה במהלך התחרויות ולאונורה קנאה. כמובן שהיא החליטה לוותר על אדוארד לטובת לוסי אך היא לא שלטה ברגשותיה.
" את באמת אוהבת אותו,אה? חבל, הם נראים מאושרים יחד."
לאונורה הסתכלה לכיוון הדובר וראתה את סטפן לצידה.
"מה אכפת לך? הרי אם אתה תוכתר כעוצר האבנים אני גם ככה יתחתן איתך לא?!", ענתה לאונורה בעצבות.
"תופתעי אבל דברים יכולים להשתנות, אולי תשאלי את אמא שלך לגבי זה. בכל אופן תתפלאי אבל אכפת לי ממך", סטפן הופתע בעצמו ממה שאמר הרגע, באמת אכפת לו מלאונורה?.
לאונורה הסתכלה עליו מספר שניות ואמרה, "אני לא מבינה למה הם מאושרים כל כך הרי עוד מעט יהיה המסע הגדול ואם לוסי לא תנצח בו היא לא תהיה המלכה."
"לא מתאים לך להיות כזאת, את בדרך כלל אופטימית ושמחה עם אנשים אבל הנה מה שאני מוכן לעשות בשבילך", הוא הניח את ידו סביב כתפה והחל להתקדם לעבר לוסי ואדוארד, "אנחנו נגרום לו לקנא", לחש לה.
***
אדוארד חיבק את לוסי נמרצות, הוא כל כך שמח בשבילה! לפתע הבחין בסטפן ולאונורה מתקרבים. חיוכו נמחה מפניו כשראה את ידו של סטפן כרוכה על כתפה של לאונורה. אז היא כן אוהבת את סטפן?
הוא כרך במהירות את ידו על כתפה של לוסי שהסתכלה עליו בהפתעה.
"היי",אמר אדוארד לעברם.
"היי", ענתה לאונורה בעצבות אך זו הוחלפה כשסטפן הודיע שהוא עורך נשף באחוזה שלו היום."אתם תגיעו נכון?",שאל. אדוארד הנהן בראשו כתשובה ואז הודיע שהוא עייף והלך לחדר שהוקצה לו.
אדוארד היה נחוש בדעתו להראות ללאונורה שהוא טוב כמו סטפן, אפילו יותר. אבל אולי, לאונורה וסטפן אמורים להיות ביחד, וסטפן יהיה אוצר האבנים, מעניין אם האבן שלו זוהרת ברגע זה, ואולי היא כבר זרחה והנשף לכבוד זה?!
אולי כל זה אמור להגיד לו שהוא צריך להיות עם לוסי.
אדוארד נאנח, אין ספק שלפעמים היה שמח לחזור להיות נער החווה הפשוט שהיה, לפני שמורו בחר אותו, שהטעות הכי גדולה שהוא יכל לעשות הייתה להתבלבל עם מספר הספיה של בעלי החיים. אבל כאן, החיים הרבה יותר מסובכים.
***
סטפן אחז בידה של לאונורה והוביל אותה אל רחבת הריקודים. לאונורה העיפה מבט חטוף באדוארד שרקד כעת עם לוסי ולבה נצבט מקנאה. סטפן הסתכל לכיוון שאליו הסתכלה וראה אף הוא את לוסי ואדוארד רוקדים, גם ליבו נצבט אך מחשש לתוכניתו. אז נכון, שבזירה זאת לא הייתה אמורה להיות תוכנית אבל כשנפרד מלאונורה התבשלה במוחו התוכנית. לאונורה, במודע או שלא במודע משפיע מאוד על האבנים באהבתה. הוא החליט לגרום ללאונורה להפסיק לאהוב את אדוארד, הוא יתמוך בה ברגעים הקשים, ומי יהיה האיש אשר ייתן לה את כתפו החסונה לבכות עליה, שבסוף לאונורה תתאהב באותו בעל כתף כתף חסונה? מי אם לא הוא, סטפן. והוא יתחיל לפעול עכשיו.
סטפן הורה בידו והמוזיקה התחלפה לסלואו, הוא כרך את ידיו סביב מותנה של לאונורה וזאת כרכה את ידיה סביב כתפיו, גם לוסי ואדוארד עשו כך וכך גם כל הזוגות וכולם החלו לרקוד לצלילי המוזיקה.
כשהמוזיקה נפסקה הרגישה לוסי מסוחררת, בזוית עינה קלטה את סוזן, היא נראתה מאושרת בדיוק כמו לוסי, נער נאה התקרב כעת אל סוזן והגיש לה כוס משקה, היא צחקקה. לוסי זיהתה את הנער מהנשף של לאונורה, קראו לו לאונרדו. נראה שהוא מוצא חן בעיני סוזן , לוסי לא הבינה את זה , אף סוזן ולאונרדו יהיו ביחד , יהיה על סוזן לוותר על הממלכה השניה ולעבור אל הממלכה השלישית , הממלכה של לאונרדו , אז בשביל מה סוזן מתחרה מולה . סוזן , שראתה את לוסי מביטה בה , התחילה להתקרב אליה . לוסי זזה באי נוחות , אך כאשר סוזן התקרבה אליה ראתה שעל פניה הבעת אושר . ״ בהצלחה במירוץ ״ אמרה סוזן והפתיעה אץ לוסי , אכפת לה ? ״ כבר בחרת עם מי את רוצה ללכת למירוץ ? מותר לך לבחור שני אנשים ״ הוסיפה סוזן וחייכה . ״ מה…מ…מה אמרת ? ״ גמגמה לוסי , ״ מה זאת אומרת להביא שני אנשים שיהיו איתי במירוץ ? אנחנו לא צריכות להתחרות רק שתינו ? ״ סוזן הסתכלה עליה כמו על ילדה קטנה ״לוסי, לוסי, לוסי… לא למדת כלום לפי ספר החוקים אבא שלנו יכול לבחור את מספר האנשים שיעזור לקבוצה הקטנה, שזו הקבוצה שלך, ואני לוקחת כפול אנשים מהקבוצה שלך, כלומר שישה״ ״שישה?!״ ״כן וכדאי שתבחרי את הצוות שלך בהצלחה!״ סוזן חייכה חיוך אחרון וחזרה אל לאונרדו.


תגובות (2)

? מה זאת אומרת כפול?! למה?!

06/07/2011 20:23

מה זה אמור להביע??? למה סוזן מקבלת יתרון גם במספר האנשים? כנראה צדק זה באמת רק כוכב…
מדהים!

07/07/2011 11:00
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך