פליז קטע אהוב!!!1
חשוב לי!!!

הממלכות- התחרויות | פרק 17

20/07/2011 645 צפיות 3 תגובות
פליז קטע אהוב!!!1
חשוב לי!!!

לאונורה הייתה נסערת מהסיפור ששמעה זה עתה היא צעדה ביער אל עבר קרחת היער לפי ההוראות שנתן לה ניקו. כשהגיעה למחנה ראתה שלוסי ואדוארד עדיין ישנים בשלווה. היא לא ידעה למה אבל זה הכעיס אותה. היא נשכבה על גבה מביטה בכוכבים אך הפעם היא לא נרגעה. היא שכבה בעיניים פקוחות עד הבוקר וכששמעה את אדוארד מתמתח וקם עצמה את עיניה והעמידה פני ישנה.
***
אדוארד היה גאה בעצמו. סוף סוף הסתדר עם לוסי ולאונורה ביחד. היא הסתכל על שתיהן ישנות וחייך לעצמו. איך הוא יכול לשמח אותן?, הוא חשב במשך מספר שניות ולבסוף הבזיקה במוחו התשובה.
הוא החל להסותבב באזור, חופר, בודק בין השיחים, על העצים מאחורי האבנים. אך הוא לא מצא את מה שחיפש והחליט להעיר את לוסי ולאונורה.
***
בזמן שאדוארד חיפש משהו לאונורה החליטה לפעול. היא זחלה אט אט אל תרמילו הפתוח של אדוארד ודחפה לתוכו את הפתק שניקו נתן לה וחזרה למקומה.
כשאדורד התקרב עצמה לאונורה את עיניה וכעבור שניה פתחה אותם והתמתחה כאילו רק הרגע התעוררה. ״בוקר טוב, אדוארד!, קראה לעברו בשמחה, ״יש לי הרגשה שהולך להיות היום יום טוב!״
״ אני שמח שאת מרגישה יותר טוב״, אמר ועזר לה לקום,״ בואי נעיר את לוסי״.
לאונורה התקרבה עם אדוארד אל לוסי ושניהם ניסו להעיר אותה, ללא הצלחה מרובה. לפתע הרימה לאונורה את מבטה והסתכלה סביב ולבסוף נעצר מבטה על תרמילו של אדוארד. ״ אדוארד!״, קראה בשמחה וחיבקה את אדוארד המופתע,״ לא ידעתי שמצאת את הרמז!״ היא התקרבה אל תרמילו של אדוארד כשאדוארד המופתע הולך מאחוריה ושלפה בזריזות את הפתק שהגניבה לפני דקות מועטות. ״ עשית לנו הפתעה!״, אמרה בשמחה ונשקה ללחיו של אדוארד.
***
לוסי התעוררה סוף סוף אך היא לא שמחה ממה שראו עיניה, היא קמה והביטה על אדוארד ולאונורה המסמיקים. מה אמורה להיות הנשיקה הזאת?! הם מנהלים רומן מאחורי הגב שלי?! חשבה בכעס. היא המשיכה להביט בהם אך נראה היה שהשניים עסוקים מדי בלהגניב מבטים אחד בשני. לוסי כיחכחה בגרונה, כמובן שהיא חייבת לקחת יוזמה. כרגיל. אדוארד ולאונורה הסתכלו עליה מיד. ״ לכבוד מה כל ההתרגשות?!״, שאלה.
לאונורה ענתה מיד,״ אדוארד מצאה את הרמז!, נכון שזה נהדר?!״, אמרה,״ סוף סוף נוכל לתחיל להתקדם והכל בזכות אדוארד!״ וחיבקה את אדוארד.
לוסי חייכה חיוך גדול ומאולץ והתקדמה לעבר לאונורה ואדוארד,״ גם לי מותר לחבק אותך, נכון?!״, שאלה בקול מתחנחן ולא חיכתה לתשובה.
***
ניקו הסתכל על החבורה שדיברה מתחתיו. ׳משולש אוהבים׳, חשב לעצמו בבוז כשראה את לוסי מתקרבת אל אדוארד ומחבקת, ומנשקת אותו על הלחי. הוא ראה את מבטה של לאונורה ותהה אם היא שחקנית טובה או שהיא באמת אוהבת אותו, אך הוא קיווה שלא. מאז ומתמיד אהב את לאונורה וחיכה כל השנה בשביל היום המיוחד הזה שבו ייפגש איתה. מאז שנחטף תכנן את היום שבו יברח ושניהם ייפגשו מחדש, היא הייתה מה שהחזיק אותו במשך כל אותם שנים. והוא לא התכוון לוותר עליה עכשיו.
***
לוסי אדוארד ולאונורה ישבו סביב הגחלים מעלי העשן מהמדורה של הערב. לוסי ולאונורה הביטו בציפייה באדוארד "טוב, הנה זה בא" אמר ופתח את פיסת הנייר המקופלת. הוא כחכח בגרונו וקרא:
"שלוש פעמים ביום היא גועה,
מהזריחה עד השקיעה,
בממלכה שמתחלקת בחמש,
ובה מפחדים מאוד מאש."
אדוארד קימט את מצחו אך לוסי קראה בקול בטוח "זה ברור, מדובר בממלכה החמישית היא מתחלקת בחמש." היא שלחה מבט ניצחון כלפי לאונורה שלא התרגשה "זו לא הממלכה החמישית" אמרה "אין לה שום קשר לגעייה, בטח החידה מתכוונת לפרה, כמו בממלכה העשירית העוסקת החקלאות" סיימה והביטה בלוסי במבט אטום. "בואי נשאל את אדוארד" אמרה לוסי בכעס והפנתה את מבטה אליו "אני נוטה להסכים עם לאונורה" אמר ונרתע לנוכח מבטה של לוסי "אך לא מאותה סיבה" מיהר להוסיף "הממלכה העשירית עוסקת בחקלאות ואם אש תשרוף את שדותיהם לא יהיה להם כלום" המשיך ולא עצר "לעומת זאת, בממלכה החמישית עוסקים בנפחות. האנשים שם לא מפחדים הם עוסקים בה" הוא הביט בלוסי וקיווה שלא תתעצבן. היא נשמה נשימה עמוקה "אני מסכימה עם אדוארד" אמרה "מה את חושבת לאונורה?" לאונורה הופתעה "אמממ… לוסי זה מה שאני אמר-" לוסי לא נתנה לה לסיים את המשפט "לא שאלתי מה את אמרת, שאלתי אותך אם את חושבת שאדוארד צודק ומדובר בממלכה העשירית" לאונורה ואדוארד הביטו בה כלא מאמינים, אדוארד התעשת ראשון "אז אמרנו שמדובר בממלכה העשירה והמשימה קשורה בפרה" סיכם. "טוב, אז לאיזה כיוון הולכים לאונורה?" שאלה לוסי, לאונורה הוציאה את המפה מתרמילה "קודם כל נצא מהיער הזה" אמרה וקמה "אני אקפל את המחנה" אמר אדוארד וקם אף הוא "ואני אלך לראות אם יש שיח אוכמניות בסביבה" אמרה לוסי. אדוארד ולאונורה הביטו בה בבלבול "כדי שיהיה לנו מה לאכול בדרך" המשיכה,אדוארד ולאונורה החליפו מבטים מבולבלים "מה, גם אני רציתי להגיד משהו" אמרה ושלושתם פרצו בצחוק.


תגובות (3)

אני שונאת את לוסי בגלל הקטע הזה אבל ממש אהבתי את איך שכתבת את הקטע עםזה שאדוארד אומר למה הוא חושב שזאת הממלכה העשירית וכו' ואז לוסי לא נותנת ללאונורה לדבר…. זה ממש מדגיש את הקנאה שלה ואת כמה שהיא גועלית בגלל זה…
בגדול הפרק מהמם כמו כל האחרים:))*))):))))*)

21/07/2011 19:15

מסכימה עם דוט =]

25/07/2011 00:35

אני חושבת כמו דוט.אני קראתי הפרקים בכלל,את כולם,והם ממש יפים :)))
אשמח שתקראי את הסיפור שלי ותהני . D:

11/07/2012 11:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך