טוב...זהו!!!
עד כאן כתבתי ועד כאן יהיה כתוב(לפחות בזמן הקרוב)
מקווה שאהבתם ואני ממש אשמח לשמוע מה הייתם חושבים ורצים שיקרה בהמשך;)
ואם מישהו ירצה אני אשמח להגיד מה היה אמור להיות בשלושת החלקים(כן, מה לעשות אני פריקית של טרילוגיות)

הממלכות- התחרויות | פרק 19

20/07/2011 837 צפיות 8 תגובות
טוב...זהו!!!
עד כאן כתבתי ועד כאן יהיה כתוב(לפחות בזמן הקרוב)
מקווה שאהבתם ואני ממש אשמח לשמוע מה הייתם חושבים ורצים שיקרה בהמשך;)
ואם מישהו ירצה אני אשמח להגיד מה היה אמור להיות בשלושת החלקים(כן, מה לעשות אני פריקית של טרילוגיות)

ניקו עמד בגדה והסתכל על השלושה שגלשו בתעלות, כמו במגלשת המים. הוא הסתכל על פרצופי התושבים ההמומים והסתיר חיוך קטן, אין ספק היה אחד הדברים המצחיקים שהוא ראה. הוא שמע את האזעקה המודיעה על חלב שחפץ זר נכנס לתוכו, הסתובב ונעלם בין הקהל.
***
לוסי לא נהנתה כך בחיים. הם גלשו עוד ועוד בתעלות החלב בעוד האזרחים הזועמים העומדים בגדות, מניפים לעברם ידיים וצועקים עליהם על שהרסו את החלב. "תראו!" צעקה לאונורה, לוסי הביטה לעבר המקום שלאונורה הצביעה עליו וראתה רשת דייגים ענקית המשתרכת מגדה אחת של הנהר לגדה השנייה. לפני שמישהו מהם הספיק להגיד משהו, הם התנגשו ברשת והועלו לגדה. הם נפלו על הקרקע צוחקים ומשתנקים. פתאום הרגישה לוסי שמישהו מסתכל עליה, היא לא הופתעה אך בכל זאת הרימה את מבטה. מעליה גהר הזקן שהביא להם את הדליים מוקדם יותר באותו היום. "איך אתם לא מתביישים?!" הוא צעק, וצחוק השלושה דעך, "תראו מה עשיתם! הרסתם לנו את החלב!" בעודו צועק החל להיאסף קהל סביב השלושה. "עונש! זה מה שמגיע לכם! אתם צריכים להישלח לכלא לפחות לעשר שנים על המעשה הנבזה שעוללתם!" הוא עצר להתנשף ואחד האזרחים לחש באוזנו משהו. הזקן לא נראה מרוצה "אך מכיוון שמדובר בנסיכה מהממלכה הראשונה, בנסיכה מהממלכה השנייה ובמועמד לעוצר האבנים ומכיוון שאתם באמצע מירוץ חשוב ביותר," הוא כחכח בגרונו, "אנחנו נסתפק בשביעיים של עבודות שירות." לוסי הייתה מבולבלת "עבודות שירות?" היא שאלה, "כן, כן. עבודות שירות. אתם תצטרכו למלא את הכד במשך השבועיים הבאים ללא תמורה" הוא שילב את ידיו ותקע בה מבט מוכיח. "אממ… וזה כולל את המשימה שלנו?" שאל אדוארד בחשש מה. "לא, רק אחרי שתרצו את עונשכם תוכלו לבצע את המשימה ולקבל את הרמז הבא!" לוסי לא הבינה, "אבל יש לכם הרבה אוכל כאן, ירקות ופירות, למה החלב הזה כל כך חשוב לכם? אני מתכוונת, זה רק חלב לא?!" "איך את מעזה?! החלב הזה מקודש לנו! לא נעז לאכול משהו מלבדו!" הוא ירק "והפירות והירקות? אנחנו מוכרים אותם לשאר הממלכות." הזקן נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ. לוסי לאונורה ואדוארד החליפו מבטים. בינתיים, הקהל שנאסף סיבם החל להתפזר תוך רטיות וקיטורים על העונש ה'לא מספיק חמור'. "מה אנחנו עושים?" נאנחה לוסי, "ממלאים את הכד?" ניסה אדוארד לעודד, אך חיוכו נמחק כשלוסי תקעה בו מבט. "אין לנו ברירה אחרת" קבעה לאונורה בעודה סוחטת את שיערה מהחלב, היא נעמדה מתנערת קלות. "קדימה, בואו נמצא פונדק לישון בו הלילה, זו לא תהיה בעיה, יש כאן הרבה פונדקים ליד נהר החלב." בניגוד למה שלאונורה אמרה, היה להם מאוד קשה למצוא פונדק. השמועה על המעשה שעשו פשתה כמו אש בשדה קוצים, ואף אחד לא רצה להכניס אותם. אדוארד דפק על דלת הפונדק המיליון שהם בדקו, אף אחד לא ענה. לוסי כבר התייאשה "בסוף נישן בחוץ," רטנה. "כאילו זה לא מה שעשינו בשבוע האחרון" ענתה לאונורה שאיבדה את סבלנותה. לוסי התכוונה לענות לה, כשדלת הפונדק נפתחה ופתח עמדה אישה עגלגלה וחיוך על פניה "קדימה היכנסו, כבר שעת לילה מאוחרת, אתם בטח עייפים, תרצו להזמין חדר?" מרוב הלם על המזל שנפל בחיקם שחכו השלושה לענות ורק לאחר שהאישה הנחמדה כחכחה בגרונה מיהר אדוארד להנהן לאות אישור. "יופי. אני מריולה, אבל אתם יכולים לקרוא לי מרי" אמרה בעודה מובילה אותם לעבר החדרים, "הנה, שני חדרים, לבנות ולבן" היא טפחה על ראשו של אדוארד. "תודה רבה," אמרה לוסי "ו… אממ… אני יודעת שזה לא ממש מנומס, אבל אנחנו לא ממש אכלנו ארוחת ערב…" מלמלה, "אוי, זה בסדר, היום שלושה פרחחים טימאו את החלב שלנו, אז לא אוכל להביא לכם חלב, אך מכיוון שאתם אורחים כאן, אכין לכם פשטידה." היא חייכה פעם נוספת וירדה במדרגות. לוסי לאונורה ואדוארד החליפו מבטים נבוכים "אז… היא לא יודעת שאנחנו ה'פרחחים'," לחשה לוסי, "כנראה שלא," לחש גם אדוארד, מבויש. הם נכנסו לחדרים ופרקו את תיקיהם. לאחר מכן ירדו לאכול את הפשטידה, שהייתה מאוד טעימה, והלכו לישון, מותשים.


תגובות (8)

איזה סיפור יפה!!!את כותבת מדהים!!
אל תתבאסי אם לא יהיו לך הרבה תגובות :) הסיפור שלך מושלם!
תמשיכי דחוף D:
(רק אתמול התחלתי לקרוא את הסיפור הזה)

21/07/2011 11:41

תודה על התגובות!!!!!
וחן, אני לא עושה את זה בגלל שאין תגובות. את הסיפור הזה כתבתי לפני שהכרתי את האתר הזה בכלל, לפני שהיו לו בכלל תגובות. אז למה אני מפסיקה אותו? פשוט מאוד, נמאס לי ממנו.:)

21/07/2011 15:12

יהלה זה מה זה יפה הכתיבה שלך מעולה אז כתבי לעיתים קרובות יותר אל תתני לנו להמתין זמן רב
תודה בקי

28/07/2011 21:49

יהלה, את כותבת מדהים!
אהבתי את הקטע שלאחר המעשה שלהם, הלא כל כך נחמד, בקשר לחלב
הם נכנסו לפונדק והבינו שמה שהם עשו פגע באנשי הכפר.
אשמח מאוד אם תמשיכי את הסיפור ואם תספרי מה את רצית שיהיה בהמשך.
אני לא כל כך הבנתי את הקטע עם לאונורה ולוסי שכל הזמן רבות, מה קרה
לחברות הטובה שהייתה ביניהן?

31/07/2011 09:56

ת מ ש י כ ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

31/07/2011 17:04

בקטע של לוסי ולאונורה זה….לא יודעת…הם מנסות להיות חברות אבל קשה להם בגלל ששתיהן אוהבות את אדוארד אז זה יוצר קנאה אצל לוסי בעיקר;)
ובהמשך…
בהמשך של זה(א׳)- הם ממשיכים ועוברים את כל הממלכות. ניקו כל הזמן שומר עליהם ועוזר להם. באיזשהו שלב לוסי מגלה על ניקו ומספרת את זה לאדוארד לא בנחמדות כשלאונורה לידם. אדוארד ולוסי כועסים על לאונורה והיא מנסה להסביר להם שהוא רק עוזר ואיך הם נפגשו וכל מיני אבל הם לא היו מוכנים להקשיב אז היא ברחה בבכי אל היער ושם ניקו מצא אותה ונישק אותה בדיוק כשהתחיל לרדת גשם. ובאותו זמן לוסי ניסתה לנשק את אדוארד אבל לא הלך לה כל כך. בסופו של דבר הם מבקשים מלאונורה שתחזור והיא מבקשת סליחה ומתקיימת סולחה. באמצע הם מגיעים למערה של האבנים ולא משנה כמה לוסי מנסה היא לא מוצאת את האבן והם מבינים שסוזן כבר מצאה אותה. ואז הם חוזרים מאוכזבים ולפתע בא שליח ואומר להם שהייתה מפולת וסוזן מתה ולוסי היא המלכה החדשה. הם חוזרים וממליכים את לוסי אבל אדוארד ולאונורה מתרחקים ממנה. והם מרגישים שסוזן חיה אז הם יוצאים למצוא אותה. וללוסי יש כל מיני חלומות על סוזן שהם נכונים בגלל הדרקון שלה(ראיית העתיד,הווה ועבר) ואז הם מוצאים אותה(כמה הסברים- ההונגים הם אלה שחטפו אותה. הם הרגו את כל החבורה חוץ משני שליחים שסוזן שלחה ושלחו אותם לספר שהם מתו לא לפני שהם איימו עליהם שאם הם יגלו מה באמת קרה יהרגו אותם. שליח אחד בה לספר אבל נרצח והשליח השני ליווה את החבורה שלנו בליצור את סוזן. בדרך הוא אמר ללוסי שהוא אוהב אותה והיא אמרה לו שהיא אוהבת אותו רק בתור ידיד ויש לה מישהו אחר). בסוף הם מוצאים אותה וסוזן מוותרת על הכתר למען לוסי. ולוסי ואדוארד ביחד.(לוסי מוצאת ביצת דרקון בצורת פרח ולאונורה לוקחת לה אותה ומטפלת בה)
חלק(ב׳)- לוסי מסוחררת מההצלחה. היא מפלרטטת עם בנים אחרים ולא לוקחת ברצינות את אדוארד שנפגע. לאונורה מתמודדת עם ההכנות לקראת ההכתרה שלה שתהיה בשנה הבאה. אדוארד וניקו עוזרים לה(עדיין לא נבחר עוצר אבנים). לאונורה מרגישה שאחת הבעיות במערכת היחסים שלה עם ניקו הוא העיניים הסגולות שלה. היא מגלה שאמא שלה הייתה כמוה(עיניים סגולות) ובחרה לוותר על זה למען אבא שלה. מישהו מנסה להכשיל את לאונורה. אדוארד, ניקו ולאונורה יוצאים לגלות מי זה. לאונורה נחטפת וצמד הבנים יוצא להציל אותה. מתברר שזה היה המורה של אדוארד שהיה מועמד לפני שנים לעוצר האבנים ולא נבחר בגלל אמא של לאונורה והוא נשבע לנקום. הוא גם אחד הצאצאים של כריסטופר. הביצה שלאונורה מצאה בקעה(בהתחלה) והדרקון היה טפרטלוז(נראלי שככה קוראים לו. הטבע) ומתחברת אליו. זה יוצר פילוגים בעם שאותם אדוארד פותר. לוסי ממשיכה להיות מגעילה ולא עוזרת ללאונורה. ניקו מת בהצלת לאונורה וברגעים כאחרונים שלו שואל את לאונורה אם היא אוהבת אותו. לאונורה אומרת שכן, כמו אח ושיש לה מישהו אחר ומסתכלת על אדוארד שהיה בקרבת מקום(ונאנח בהקלה). הם חוזרים ביחד והכל טוב. אדוארד נפרד מלוסי והאבן שלו זרחה(הוא נבחר לעוצר) והעיניים של לאונורה נשארו סגולות.
חלק אחרון- אדוארד ולאונורה מאוהבים הוא יוצא לחפש את האבן של הממלכה שלה בשביל להכין לה טבעת נישואים. סטפן מנצל את ההזדמנות ומנסה להתחיל עם לאונורה שהוריה מעדיפים אותו. השליח נשאר עם לוסי השבורה עדיין ומנחם אותה. כשאדוארד לא חוזר ולאונורה שנמאס לה מחיזוריו של סטפן אומרת לו שאם אדוארד לא יציעה לה נישואים עד הזריחה של ליל ההכתרה שלה היא תתחתן איתו. כשאדוארד סוף סוף מוצא את האבן ונוצרת ממנה טבעת הנישואים הוא חוזר. בינתיים סטפן דאג לשמועות שלאונורה מתחתנת איתו. אדוארד שומע אותם ונשבר. הוא בא ללוסי שמנחמת אותו. הוא מציע לה נישואים והיא מסכימה. לאונורה שומעת ונשברת היא. השליח גם שומע וכועס. הוא בא לאדוארד ומזמין אותו לדוקרב על לוסי. אדוארד מסכים. לוסי מתרגשת מזה שעושים עליה דוקרב. אדוארד כל הזמן מסתכל על הקהל ומקווה שלאונורה תגיע, שתראה שאכפת לה ממנו. ממש שניה לפני תחילת הקרב לאונורה מגיעה וקוראת לאדוארד הצידה. אדוארד בא ובם מדברים. ואז הוא מגלה שהיא בכלל לא התכוונה להתחתן עם סטפן. הוא בא ללוסי ואומר לה שהוא מצטער והכל היה טעות והוא לא יכול להתחתן איתה מבלי שהוא אוהב אותה ולגרום לה לחיים חסרי החזרת אהבה. לוסי מתחילה לבכות ובורחת לשם. השליח הנדהם שלא שמע מה קורההמום. אדוארד בא אליו ואומר שיש מישהי שמחכה לו. השליח מבין ורץ להציע ללוסי נישואים. לוסי מבינה שבעצם היא כל הזמן אהבה אותו ואדוארד היה רק אשליה ומסכימה לו. אדוארד עדיין לו מציע ללאונורה נישואים. מגיעה ליל ההכתרה שלה והוא עדיין לא מציע. לאונורה מתחילה להתאכזב וסטפן שולח אליה מבטים מאושרים. ממש רגע לפני עלות השחר אדוארד לוקח את לאונורה לגינה מסובב אותה ומציעה לה נישואים. לאונורה מסכימה ונשקת לו. והשמש עולה. 

31/07/2011 18:30

חיחיחי
סורי על המגילות;)

31/07/2011 18:31

אוקיי =]
שמחה דווקא שכתבת לי =]
אהבתי!

02/08/2011 00:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך