אושרת963
(על הדרקונים הסגולים יסבירו בפרק הבא)...

המסע אל גוש הזהב. פרק 2

אושרת963 14/09/2013 526 צפיות אין תגובות
(על הדרקונים הסגולים יסבירו בפרק הבא)...

מייקל הלך למטבח שתרמילו על גבו,שהגיע למטבח הכניס לתרמיל אוכל ושתיה שתספיק לאורך המסע במשך שעה שלמה .
"מייקל מה אתה עושה?" שאלה אימו שהיא שמה את ידייה על מותניה.
מייקל סיבב את ראשו קצת ואמר:"היי,אמא" הוא שם את התרמיל במטבח והסתובבב כדי שאימו לא תחשוד שהוא ברח,ואמר:
"שום דבר."
"טוב יאלה לך לחדר" אמרה אימו והלכה לספא ונרדמה.
מייקל תפס את התרמיל והתחיל לרוץ לחדר הוא נעל מאחוריו,ופתח את הארון,הוא חיפש חבל כדי שיוכל להוריד דרך החלון,"אההה" אמר מייקל שהוןא יצא מהארון שבידו חבל הוא שם את התרמיל על גבו והוריד את החבל,מייקל לא אהב לברוח,הוא היה תיפוס של בית,אבל סקרן אותו הגוש הזהב,הוא החזיק בחבל והתחיל לרדת,שירד למטה הוא ישר רץ לעבר העיירה,הוא נגש לפונדק אחד והלך לאחד העובדים שם ואמר:"היי אתה יודע איפה יכול להיות הגוןש הזה…" טומי לא רצה להעמשיך אחרת ירדפו אותו ושיגיע אל הזהב יהרגו אותו,והזהב יהיה אצלהם.
"לא" אמר העובד והמשיך:
"אך לך תשאל את האיש שעומד ליד התמונה האינדיאנית עם הכובע השחור והחולצה הלבנה,ועם האקדח שקשור לחגורתו."
"תודה" אמר מייקל.
מייקל ניגש אליו והתיישב לידו ,האיש התחיל לדבר לפני שמייקל פתח את פיו:
"היי ילדון מה אתה רוצה?"
"אני רוצה לדעת,עם יש לך אולי מידע על איפה נמצא הגוש הזהב" אמר מייקל והמשיך:
"יש לי מפה תוכל לעזור לי?"
"תפסו אותו!" אמר אותו האיש.
"מה מה עשיתי?" שאל מייקל,האנשים התקרבו אל מייקל הוא התחיל לרוץ לעבר הדלת ומולו היה איש ואמר: לא:"היה אסור לך להגיד להבם שיש לך מפה!"
"טוב"
האיש זז מהדלת ומייקל התחיל לרוץ 10 אנשים רדפו אחריו כולל האיש,הם רצו אליו עם מכוניות,גי'פים,משאיות,אופנועים,העיקר לקחת את המפה,אופנוע אחד התקרב אליו ובדיוק שנגע בו,מייקל נפל והתגלגל בירידה שעצר מולו ניצב שומר שאחרי על סדר בלילה הוא הרים את מייקל ואמר לו:
"היי,ילדון מה אתה עושה פה?"
"אחריו" צעק עדיין האיש ואמר:"תפסו את הילדון"
"אני בורח מהם" אצביע מייקל על האנשים.
"תעמוד מאחורי!" אמר השומר.
"זוז עצידה!" אמר האיש שהוא מחזיק אקדח עם 8 מקלעות,ומאחוריו יש יותר מ11 אנשים חמושים ברובים וחרבות.
"אתם לא תיגעו בילד המסכן!" אמר השומר לאיש."
"למה?הוא גנב ממנו משהו," אמר האיש והתקדם צעד והמשיך:
"אנחנו יותר הרבה,אתם רק שתיים"
"לא!" באמצע שום מקום מעל הבניין הופיעו 16 מסוקי קרב 4 מטוסי צבא,לידו 80 אנשי צבא,ומלא שוטרים.
"אווו,טוב יפה,להתקפה" אמר האיש.
באותו רחוב שהיה מייקל התחיל מלחמה,האזעקה הושמעה,כול האנשים ירדו למקלטים אימו של מייקל הצליחה לפתוח את הדלת וגילתה שהיא איננו,והיא התחילה לבכות,המסוקים פיצצו אותם בטילים רודפים,הטנקים הרגו אנשים,עוד ועוד צבא הגיע בלי הפסקה,מייקל הצליח לחמוק מאחורי השומר כשהוא נלחם הוא השתובב ובאותו רגע.
"אההה" אמר האיש ונתן למייקל אגרוף"
השומר הסתובב וראה שמייקל נעלם והחיילים של האיש הולכים,והבין שהם לקחו את מייקל.
הוא אמר לחיילו:"מצאו אותם הם חטפו ילד.
אחרי שעה כולם חזרו לבתים,וישר אימו של מייקל התחילה לחפש אותו ברחוב,השומר הלילי שהגן על מייקל בא אל האימא ואמר:
"גבירתי מה אתלמחפשת?"
"או שלום? הבן שלי נעלם,יש לו שיער חום,עיניים ירוקות,חולצה תכלת ומכנסיים…"
"שחורות" אמר השומר שהוא פרץ באמצע למשפט של אימו של מייקל.
"איך איך ידעת?" אמרה אימו והיא מסתכלת עליו שדמעותייה יורדות.
"כי אני הגנתי עליו מפני הדרקונים סגולים." אמר השומר שהוא הוריד את כובעו.
"אבל,איפה הוא עכשיו?" אמרה אימו שהיא יושבת על הספסל שלידה ונשענת.
"אני מצטער,אבל הוא נחטף על ידי הדרקונים הסגולים" אמר השומר והמשיך:
"נעשה כל יכלתנו למצוא אותו" והחזיר את כובעו לראשו.
אימו לא האמינה למה שיצא בשעה כה מאוחרת
"דיי עיזבו אותי!" אמר מייקל שגוררים אותו באורך המסדרון…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך