המסע אל גוש הזהב פרק 5

אושרת963 24/09/2013 546 צפיות אין תגובות

(לפעמים יש שגיעות כדי שיהיה קצת מצחיק)
מייקל ישב קשור לכיסא שידיו ורגליו קשורות לו,הוא ניסה להשתחרר אך זה לא עובד,היה בראשו היה סיכה הוא ניסה להגיע אליה אבל באותו רגע מורק נכנס לחדר שלידיו נמצאים טומי ועומי,טומי ועומי שחררו את מייקל וגררו אותו,הם שכבו אותו לסיפון,שג'יין ראתה אותו קשור ושטומי מחזיק בו,היא צעקה:"מייקל!" והמשיכה:
"שחרר אותו מנובל" אמרה ג'יין שהיא נמצאת בספינה לידם,ו ורון מחזיק בה שלא תלך למייקל.
"אני ישחרר אותו בתנאי המפה תבואו למפרץ הקרן,ונעשה החלפות ועם לא,הוא ימות!" הכריז מורק והספינה החלה לסטת מהמסלול ונסעה לכיוון מפרץ הקרן.טומי לקח את מייקל וקשר אותו לאחד העמודים שבסיפון האונייה,הוא היה מאוד צמא הוא לא שתה כלום,הם הפליגו שעות על גבי שעות,מייקל היה מותש וחצי מעולף,הוא נשען על העמוד ושכב.
מייקל ישן לו 5 שעות במנוחה ושלווה.אחרי אותם שעות מייקל קם ומורק בא לעברו,טומי שחרר אותו ולקח אותו למפרץ הקרן הוא זרק את מייקל על הרצפה וחיכה שג"ין ורון יבואו,והם באו.מורק ירד מהאונייה עם מייקל,וג'יין עם אביה והמפה.
מייקל הוחזק 2 חוטים ארוכים מברזל שלא יצליח לברוח חוט אחד לטומי וחוט אחד לעומי,לשני הידיים.
"המפה בבקשה!" אמר מורק שהוא מושיט את ידו.
"לא קודם מייקל" אמרה ג'יין.
"הרוג אותו!" אמר מורק,טומי לקח את רובו וכיוון על מייקל,הוא הטעין את הרובה,מייקל בלע את רוקו לגרונו.הוא ידע שבאותו רגע שיביאו את המפה למורק הוא ירה בי.
"יש לך להביא לי תוך שלוש שניות אם לא מייקל מת!" אמר מורק והתחיל לספור באצבעות.
"אחת…"
"שתיים.."
"שלו.." ובאותו רגע שהתחיל לספור את המספר האחרון ג'יין אמרה:
"אוקי אוקי אוקי" והמשיכה:
"נעשה ביחד!"
"מה?" אמר מורק והמשיך:
"מה הכוונה ביחד?"
"ששנינו נעשה ביחד אני יזרוק ת המפה ואתה את מייקל באותו זמן."
"אוקי.."
"שלוש ארבע ו…"
ג'יין זרקה את המפה ומורק את מייקל,מייקל ניסה לקום אבל לא הצליח גררו אותו אחורה עם החוט.
"ג'יין!" אמר מייקל.
"חחח.." צחק מורק,שבידיו נמצא מפה.והמשיך:
"להתראות" אמר מורק ושמורק מייקל טומי ועומי נוסגים.
"היי אתה הבטחת!" אמרה ג'יין שהיא רצה לעברו.וישר מלא רובים כוונו עליה.
מורק נכנס לספינה וישר שהתחילו להפליג טומי זרק את מייקל ומייקל נפגע ברגל והתעלף.
"מייקל" אמרה ג'יין שהיא רצה לעבר מייקל ורון אחריה.
"ג'יין עיצרי מיד!" אמר אביה והמשיך:
"אל תזוזי".
הוא התקרב עליה והתכופף והחזיק בידו פנצתה והוציא מרגלה של ג'יין סרטן.
"חובבן" אמר רון.
ג'יין ורון הרימו את מייקל וסכבו אותו לספינה,שהגיעו לספינה ג'יין הניחה את מייקל על המיטה בחדרו.
"אה אה אפצ'י" השתעל מייקל שהוא קם והתחיל לאמר:
"איפה המפה?"
"פה?" אמר רון ובידו החזיק מפה.
"אבל איך?"
"לקחנו את המפה המקורית ודף,והתחלנו לשרטט את המפה אבל לכיוון ההפוך למשל:במקום אירופה אז אמריקה."
"אוי חזזק!" אמר מייקל.
ושלושתם התחילו לצחוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך