המסע אל גוש הזהב..3

אושרת963 17/09/2013 556 צפיות תגובה אחת

בס"ד.
(בפרק ז יספרו עלן הדרקונים הסגולים)
"אני רוצה את המפה!" אמר האיש עם הכובע השחור והעניבה הסגולה שישב על הכסא שמופנה לעבר מייקל שבידו יש פינצתה,מיייקל הסית את ראשו לאחור כדי שהפינצתה לא תיגע לו בשן,אבל טומי ועומי החזיקו את פיו וקח האיש יכל לתלוש לו שן,אבל שהפינצתה נגע לו בשן הדלת נפתחה ועמד שם איש עם חלוק לבן ובידו מקל ואומר:
"מורק שחרר את הילד אנו לא משחקים עם הילדים!"
"כן אירד " אמר מורק. שהוא קם ושחרר את מייקל,מייקל קם מהכיסא,לקח את התרמיל וברח משם.
"אבל למה?" אמר מורק שהוא מסתכל על ראשו של אירד.
"בגלל שהוא רק ילד."
"אז מה?היה לו את המפה לגוש הזהב" אמר מורק.
"לא הבנתם,נתתי לו להשתחרר כדי שיוביל אותנו לחצי דרך ואז נוכל לפלוש ולגנוב את המפה ולהמשיך הלאה."
"אההה" אמרו כול האנשים.
"שיו" אמר מייקל שהוא מתנשם ומתנשף,הוא ישב על הספסל החום שהוא מביט על חנות פיצה וביטנו מקרקרת.
"היי ילדון מה קרה?" ישב לידו זקן שאת ידו הניח על מייקל.
מייקל קם והמשיך הוא הלך לנמל שהדרקונים הסגולים מאחוריו ומייקל לאשם לב, שפחות מ3 מטר.הוא הלך לבקש אונייה שתוכל להביא אותו ליער אפריקה שבקצה עולם.
"שלום איפה אני יכול לקנות אונייה?" אמר מייקל לאחד הבכירים של האונייות.
"לך לשם!" הצביע האיש אל אחד האנשים הגבוהים שחולצתו בצבע ירוק דשא,ובידו יש מפתחות.
"לא רק,לא הם!" אמר מייקל שהוא מתקדם לעבר האיש,שהדרקונים הסגולים מתקדם לעברו.
"אחרי" אמר האיש והוא תפס את מייקל ונכנס לבית החום הוא סגר את הדלת פתח ארגז ובפנים היה מרתף ושניהם נכנסו לשם.
"יואוו,תודה לך." אמר מייקל והמשיך:
"אתה יודע מי הם?"
"כן,הם הדרקונים הסגולים,הם קבוצת אנשים שרוצה כל דבר בעולם והם מחליטים אפילו על המלך, הם חיים בצללים אף אחד לא רואה אותם גרמודן היה המנהיג הראשון ובניו המשיכו אותו,מה שעיניין אותו תמיד זה זהב זהב זהב ולכן הוא רוצה את…"
"הגוש זהב" אמר מייקל.
"איך ידעת?" אמר האיש.
"בגלל שהם תפסו אותי." אמר מייקל שהוא יושב על הרצפת האבק שכולו ייאוש.
"למה?"
"בגלל שיש לי מפה לגוש הזהב."
"מה יש לך?" צעק האיש ושהוא מתחיל להתחרפן.
"תרגע" אמר מייקל ושהוא קם ומרגיע את האיש.
"הייי,רגע אולי נצא שנינו לחפש את גוש הזהב?" אמר מייקל לאיש.
"טוב אבל לפני כן תכיר את הבת שלי ג'יין"
"אבא" ג'יין אמרה שהיא נכנסה מהדלת השניה לכיוון מייקל ואביו והמשיכה:
"מה?" מי הילד הזה?" אמרה ג'יין שהיא מתחילה להידלק על מייקל.
"זה?אהה רגע מה השם שלך?" אמר האיש.
"אה כן קוראים לי מייקל ולך?" אמר מייקל שהוא מסתכל לעבר האיש.
"לי ירון,וזאת.."
"כן כן ברור ג'יין" אמר מייקל שהוא מקפל ופותח את ידו.
שלושתם יצאו משם והלכו לכיוון מוכר האוניות,הם נגשו לכיוון איש שגופו בצבע חום וירון אמר:
"אנו רוצים לקנות אוניה."
"זה יעלה לכם -400 שקל"
"מה?" השתגעה ג'יין.
"לי יש 200" אמר מייקל.
"ולי יש גם 200" אמר ירון.
"יופי אפשר לצאת." אמר מייקל
ירון,מייקל,וג'יין הם נתנו לאיש את הכסף ועלו לאונייה, והפליגו…


תגובות (1)

יש שגיאות, אבל חוץ מזה…
מעניין!
תמשיכי!

17/09/2013 12:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך