בקי

מקווה שפרק זה לא יהיו שנוא אפילו על מחבר אחד ♥♥ ואם בכל זאת לא יאהב את הסיפור הוא רשאי להגיב רק באם חפץ הוא, וכל תגובה תתקבל בתודה♥♥♥ מקווה שהסברתי את עצמי היטב.

המשך אהבה ראשונה פרק נ"ב

בקי 16/09/2011 519 צפיות 5 תגובות

מקווה שפרק זה לא יהיו שנוא אפילו על מחבר אחד ♥♥ ואם בכל זאת לא יאהב את הסיפור הוא רשאי להגיב רק באם חפץ הוא, וכל תגובה תתקבל בתודה♥♥♥ מקווה שהסברתי את עצמי היטב.

יעל היתה ברקיע השביעי , היא לא יכלה להרגע מעצם העובדה שבעוד זמן מה תפגוש את יובל כשבמהלך שנה ארוכה היא לא ראתה אותו. היא הכינה רישומים שונים כשבדעתה לחלוק אותם עם יובל. הלימודים בכיתה ט' היו לגביה קלי קלות הנערה הזו ממש זרמה ואי אפשר שלא לומר כי היא מחוננת ברמות על.

אביבי גם היא כידוע לכם כבר לומדת בגן חובה ובשנה הבאה אי"ה עולה לכתה א' בבית הספר היסודי גרץ"

זהר ויוני המשיכו בעבודתם הבלתי נילאית, הם ניהלו משרד עורכי דין אחד מהטובים והידועים בתל אביב ובסביבתה וזה כמובן גבה עבודה מסביב לשעון כדי שחלילה לא יאבדו את "הרזומה" שזה האלף בית לכל אדם ועל אחת כמה וכמה למשרד ותיק זה.

היום הגדול הגיע. כל משפחת ברק עם שני רכבים נסעה לעבר נתב"ג להקביל את פניהם של משפחת זיו כשהשם יובל, מרטיט את ליבה של יעל, לרטט זה לתחושה שיש פרפרים בבטן, להתגעגע לאחד וליחיד לתופעות הללו קוראים לפי מיטב הבנתי: "אהבה ראשונה" אהבה שתמיד ינצור כל אוהב וכל אוהבת בלב פנימה ומה שיקרה בעתיד לזה אין שום משמעות, "האהבה הראשונה נצורה בלב ותלווה עד כלות.

סוף סוף לאחר המתנה של למעלה משעתיים , זה קורה תמיד כשהטיסה מגיעה ממקום כל רחוק, כמו אוסטרליה, המטוס נחת בשלום.

משפחת ברק קלטה את רינת ממרחק רב ויעל רצה לקראתה רינת כמובן חיבקה אותה חזק ולחשה לה עיזבי אותי, תלכי ליובל כי כל הטיסה היה כמו קפיץ, אולי את תוכלי לרסן את הקפיץ שבתוכו. להזמנה נוספת יעל לא חיכתה היא ראתה את יובל, וואו כמה גדל הנער, וואו הוא ממש מקסים ושניהם התחבקו בחיבוק כה עז חיבוק שממתין למעלה משנה והנה כעת הוא ארע.

"יעלי את כל כך יפית לא הייתי מזהה אותך ברחוב, אין לי ספק שיש לך חבר ולמענו ובשבילו את יפית הפכת לנערה מדהימה והחבר הזו מזלו איתו אולי במקרה זה אני," יעל התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה ליובל וואו , איזו נשיקה, נשיקה שרק אוהבים באמת ובתמים יכולים לחוות אחת שכמותה. לפתע חשו שהם כמעט אחרונים באולם היוצאים, היכן כולם? יופי יובלי בוא נטוס הרחק מכאן רק אתה ואני מה אתה אומר בא לך" איתך עד לסוף העולם."

אביבי עם מאי אחותו של יובל חזרו לאולם וחיפשו את הזוג המאוהב ואביבי עם לשונה הכל כך שנון אמרה חד משמעית: "או שאתם מצטרפים אלינו או שאתם נשארים פה", שתי מכוניות ממתינות לכם בחוץ, נו.. אז מה החלטתם, יובל התכוכף ונישק לאביבי על הלחי וחייך אליה את ילדה מדהימה אני שומע שאת מהממת , גם אותך הקפיצו כתה , "נכון אז מה אתם באים או לאו"

אנחנו מסכימים להצעתך ומצטרפים בשמחה אליך. יעל ראתה את מאי שכל כך דמתה ליובל היא חיבקה אותה והילדה התרגשה מאד מאד. "אני כל הזמן שומעת אמרה מאי יעלי יעלי יעלי ועכשיו תודה לאל אני גם הכרתי אותך.

המשך יבוא


תגובות (5)

כל הכבוד ! תמשיכי
–ג'סי–

17/09/2011 04:23

היי אלישבעי
תודה רבה על התגובה היפה אני כבר המשכתי ועוד כמה פרקים אצל המערכת נקווה שיאושרו מהר.
כל טוב ותמשיכי לכתוב כי ממש יש לך סגנון מאד יפה ♥♥♥♥♥♥
בקי

17/09/2011 05:37

תודה

17/09/2011 10:02

לבקי המקסימה :)

את כותבת מדהים כתמיד :) תמשיכי

נ.ב
זאת אני מירי או mari 6700

17/09/2011 13:51

היי רותם (מירי) המתוקה
אני מאד rמאד התגעגעתי אלייך ולצערי דרכי לא צלחה לאתר אותך בין המחברים בשם רותם : rotem אודה לך מאד באם תדריכי אותי כיצד לאתר אותך ואשמח להיות איתך בקשר, ממש אשמח אוקיי מירי את תנסי בבקשה לשלוח אלי שם מחבר יותר ספציפי כדי שנמשיך להיות בקשר, שיהיה לך שבוע נפלא, מלא אשר ואהבה ושהכל יעבור ממול♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
באהבה בקי

17/09/2011 23:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך