המשך "אהבה ראשונה " פרק נ'

בקי 16/09/2011 528 צפיות אין תגובות

הראשון לספטמבר הגיע וזה אומר חוזרים לבתי הספר ולגן "טרום חובה". בבקר הורגשה ההתלהבות וכמו כן הציפייה למה שעשוי לקרות. זהר נסעה עם בנותיה כשאת אביבי היא מוסרת לידיה הנאמנות של הגננת החדשה, אשר מקבלת את התלמידה החדשה בנשיקה חמה והיא כלל לא התרגשה כשזהר אמרה לה שהיא חייבת לקחת את יעל לבית הספר. אתן יכולות ללכת אני מרוצה להיות כאן. זהר ויעל נישקו לה ונסעו לעבר הגימנסייה.

כשהן הגיעו לגימנסייה נשמע הצלצול וזהר איחלה לבתה הרבה בהצלחה ונכנסה לרכב ישר למשרד. זהר הגיעה למשרד ויוני שאל אותה : איך נשארו הצאצאות שלו ? "מדהים, הן כבר בוגרות" אני כל כך אוהבת אותן.

העבודה במשרד נמשכה זמן רב , אך זהר טלפנה לגננת של אביב לשאול אותה עד מתי היא תשאר היום וזו השיבה לה : הילדה מהממת , היא תשאר עד השעה 16.00 . " מה את רוצה לומר לי שיש לי ילדה מהממת" זה בדיוק מה שאני אומרת לך הלכה למעשה".

זהר ניגשה למשרד של יוני, ואמרה לו כמה אביב מקסימה , לא פלא , היא דומה לי כמו שתי טיפות מים, שניהם פרצו בצחוק וזהר הציעה ליוני להכין לו כוס קפה עם כמה קרקרים,"יופי רעיון מעולה" זהר הלכה לעבר המטבח ומיד הביאה ליוני את השתייה והקרקרים וגם לעצמה היא הכינה ושבה למשרדה להמשיך לעבוד. היא חשבה מה קורה עם יעל , כשתוכל לצלצל אליה יעל היא תעשה זאת מיד.

השעה התקרבה ל-14.30 ויעל לא צלצלה כלל וכלל. יוני נכנסה זהר לחדרו, יעל לא צלצלה כלל , מה יכול להיות, נקווה שהכל בסדר ואת זהר עכשיו עוזבת את המשרד ועוברת לקחת את אביב מהגן ומקווה שבינתיים גם יעל תשמיע קול.

זהר לקחה מיד את תיקה ומפתחות האוטו ויצאה לעבר הגן. איך שהיא מחנה את האוטו היא רואה עת יעל ממש רצה לכיוון הגן.

"יעל מה קורה לך מדוע לא צלצלת ולו פעם אחת"

"מאמי לא תאמיני למדנו ברצף חוץ מהפסקה קטנטנה שבה אכלתי את הכריך שלך שהיה לי כל כך טעים, וכשראיתי מה השעה הנה אני פה לקחת את אחותי המתוקה."

"שתיהן נכנסו לגן ואביבי שמחה כל כך לקראתן : וואו איזה יופי ששתיכן באתן לקחת אותי, אפשר לקנות גלידה בדרך? בואי נצא מהגן ונחשוב מה לעשות. הגננה היללה את הילדה ואמרה שהיא בוגרת הרבה יותר מגילה ויתכן ובאסיפה הפדגוגוית שתיערך בעוד כשבוע ימים היא תמליץ להעביר אותה לגן חובה ובשנה הבאה לכתה א,

"נו מאמי לא מגיעה לי גלידה" "מגיעה לך נשיקה גדולה ממני מתוקה שלי"

מגיעה לך גלידה ועוד איך מגיעה לך. באנה בנות נוסעים לגלידה מונטנה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך