בקי
כמה לנו נגמרו המלים נראה מה יקרה ??♥♥♥

המשך הרומן "אהבה אסורה" פרק ו'

בקי 05/10/2011 443 צפיות 2 תגובות
כמה לנו נגמרו המלים נראה מה יקרה ??♥♥♥

שפי נכנסה לחדרה והבינה שמשהו כנראה יקרה אולי במקרה? עם אותו בחור חצוף חחח. היא נכנסה להתקלח וישר עפה למיטה המסודרת למשעי לא לפני שהגיפה את התריס שבחדר השינה כדי שיהיה חשוך. שפי נרדמה מיד עם חיוך ענק על לחייה.

הפעם שלטה על שעת השינה שלה כי חבל לבזבז את הזמן בשינה, היא רוצה לבלות, לערוך שופינג ולהינות מהשהייה במלון יוקרתי זה. שפי הביטה בשעון ושמחה כי ישנה רק שעה ומחצה, נהדר. היא נכנסה להתקלח לבשה את הבגדים שלבשה אותם בבואה לכאן ומיד חשבה לעצמה היא תרד לחנויות ותקנה לה עוד כמה מערכות לבוש וכן 2 זוגות נעליים כמובן שעם עקבים גבוהים.

שפי יצאה מחדרה ולא העזה להקיש על דלתה של חברתה כי אינה יודעת כלל מה מתרחש שם.. היא נכנסה למעלית ושמה פעמיה לעבר החנויות. היא קלטה שחלון הראווה של החנות הרביעית, מוצגת חליפה יפהפייה והחליטה למה לא להכנס ולמדוד. שפי הופתעה שדווקא מוכר היה בחנות ולא מוכרת. "אחר הצהרים נעימים לך גבירתי"

"תודה אדוני הייתי רוצה למדוד את החליפה הלבנה שבחלון הראווה." הוא מיהר לעבר הגלגל של החליפות ומיד שלף ממנו את החליפה המבוקשת. "תואילי בקשה למדוד גבירתי" שפי נכנסה לתא המדידה ו"בינגו" החליפה הייתה מונחת עליה כאילו ותפרו אותה במיוחד בשבילה. "מה דעתך שאלה את הגבר ? "אזלו מחמאותיי את נראית בה מדהים" אוקי ועכשיו אני מבקשת למדוד כמה זוגות מכנסיים וכן 2 חולצות שיתאימו למכנסיים. הגבר ידע את עבודתו לפני ולפנים ומיד הניח על הדלפק את המבוקש.

שפי שבה ונכנסה לתא המדידה והאמת הכל "ישב עליה" נפלא. היא רצתה להישאר עם אחד הזוגות וביקשה מהמוכר שיואיל לתת לה חולצה לפי מה שהוא חושב שתתאים למכנסיים ולגזרתה. הוא מיהר ונתן לה חולצה מהממת ממשי נקי לבנה מדהימה. שפי יצאה מתא המדידה והגבר סקר אותה מלמטה למעלה ואישר "מהמם" "גבירתי רצית גם נעלים נכון"? "כן"

"אוקי תואילי למדוד את הנעלים האלה שהם כמו כפפה ליד ולמרות שהן נעלי בובה שטוחות יחמיאו מאד מאד לכל הבגדים שרכשת ברגע זה ואת עם הגוף החטוב שלך פשוט תהיי מתוקה משהו עם נעלי סירה"

"היא הגיבה מתוקה"? "סליחה אני מבקש את סליחתך פשוט תראי מעולה בהן." שפי מדדה אותן וסירבה להורידן. אוקיי אדוני ועוד זוג אחד אך הפעם בעלי עקב גבוה, ודאי גבירתי, הוא נתן לה למדוד זוג סנדלים מהמם שחורות עם פפיון קטן בחזית, אקח אותן אדוני.

לפני שאעשה פשיטת רגל תואיל לעשות לי חשבון ואין זה מן הנמנע שאחזור במהלך שהייתי כאן פעם נוספת "לגהץ את הויזה שלי". רק שנייה בקשה, הגבר נכנס לאן שהו ויצא עם מערכת של תכשיטים מכסף קרוב לודאי שזה חיקוי, "זוהי מתנתי לך גבירתי" אני בעל החנות והמוכרת שלי בקשה חצי יום חופש והיה לי הכבוד והתענוג להלביש אותך חחחח. אדוני אני כמובן לא אוכל לקבל מתנה זו ממך ובוא נראה מה יש כאן: זו עגילים ג'יפסי ענקיות, צמיד רחב מכסף וטבעת יפהפייה ממש סט. אזי אדוני אם אתה רוצה אשמח שתעשה לי הנחה אך מתנה עוד לא". הגבר חייך לעברה והוסיף סכום פעוט לחשבון הכללי ושאל אם היא מבקשת לפרוס את התשלום? "לא – תשלום אחד"

נעמת לי מאד ואם תעברי מכאן את מוזמנת להיכנס ובשמחה נכין לך כוס קפה . תודה רבה הם לחצו ידיים ושפי שמה פעמיה לחדרה כדי להניח את הבגדים בחדר ולהתאפר מעט כדי לרדת ללובי ואולי לטייל ? תוך כדי כך שהיא פותחת את הדלת שלה , שושי ויהורם יוצאים מהחדר. היי לנו היא חייכה לעברם מה שלומכם? שפי תראי מה את לובשת " את פשוט שאפה אלוהים כמה את יפה מקסימה, מה דעתך יהורם היא שאלה את הגבר שלצידה "מהממת".

את רוצה לרדת שפי ? כן ודאי רק אני רוצה להתאפר מעט ולסדר את יתר הקניות שלי ואצטרף אליכם בלובי. היא נכנסה לחדרה והמראה הענקית של דלת הארון הראתה גברת לבושה בספורט אלגנט וצדק בעל החנות הנעלים משלימות את הביגוד. היא התאפרה והתקשטה בסט שקיבלה כאילו במתנה חחחח שכה החמיא לפניה ולשיערה הארוך והשופע.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשיכי :)

05/10/2011 09:12

היי מירי כרגיל את נפלאה
תודה רבה באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

05/10/2011 09:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך