בקי
עושים את כל המאמצים במישורים השונים להשיב בריא ושלם את הטייס המחושל היותר איכותי הביתה הלוואי ♥

המשך הרומן " ג ע ג ו ע " פרק י"ג

בקי 13/11/2011 505 צפיות אין תגובות
עושים את כל המאמצים במישורים השונים להשיב בריא ושלם את הטייס המחושל היותר איכותי הביתה הלוואי ♥

פרק י"ב

גילי וורד יצאו לכיוון הנדנדות כשהילדה מפזמת להנאתה וזה שימח ורומם מעט את רוחה של ורד.

גן המשחקים הזה היה ריק מילדים אך לגילי כלל לא חשוב היא רק חיכתה שאמה תושיב אותה בנדנדה ותנדנד אותה, ורד הושיבה את הילדה ומדי פעם נפנפה את הנדנדה וגילי צחקה בקול רם, צחוק של פעוטה שמחה.

חלפה כמעט שעה וורד הושיבה את הילדה בקרוסלה והשיא היה בארגז החול שכל הילדים אהבו להתלכלך וגילי כמובן אינה שונה מכולם.

לאחר כשעתיים כמעט חשה ורד שגילי מראה סימני עייפות והיא החליטה לחזור הביתה, לקלח את הילדה ולהאכיל אותה ארוחת צהרים מוקדמת. הן לא פסעו ולו פסיעה אחת כששלומי מגיע לקראת שתיהן.

"ורד שר הבטחון עם מס' קצינים בכירים הגיעו לכאן והם שואלים באם תוכלי לארח אותם למספר דקות או שאת מעדיפה להגיע לחדרי שם אולי תחושי יותר בנוח."

"אני מבקשת שהם יגיעו אלי הביתה" והיא הלכה לדרכה, הלב פעם בחזקה מה יאמר לה שר הביטחון, אלוהים אנא בבקשה עזור לי בבקשה."

היא מיהרה להגיע הביתה ולקלח את הילדה כי הייתה מלאת חול ולשמחתה היא הצליחה ורק לאחר שהלבישה את גילי בבגדים נקיים נשמע הצלצול בדלת.

כל המכובדים ניצבו בפתח והיא ביקשה מכולם שיכנסו פנימה. ולפתע לשמחתה הגיעה גם מיקה והיא אמרה לורד לשבת עם שר הבטחון ומלוויו ברוגע ואת גילי היא תעסיק.

הגב' ורד מור פתח שר הביטחון :"אני מודע למצוקה הקשה שלך בשל נפילתו של רון אחד מהטייסים היותר איכותיים ומחושלים בחיל. אני רוצה להבטיח לך שמכל הכיוונים האפשריים אנו מנסים לשחררו. עצם זה שהוא בריא ושלם זה משמח אותנו וכמובן צריך לשמח אותך כי על הנווט אנו יודעים בוודאות שהוא איננו.

אנחנו נקיים איתך גבירתי שיחות ברצף כדי ליידע אותך על כל התפתחות בנושא כאוב זה.הקצינים שליוו את שר הביטחון נכנסו לפרטים יותר פרקטיים והכוונה באם היא זקוקה למשהו שהם יכולים לעזור לה, אולי להעמיד מטפלת לילדה או משהו מסוג זה וכמובן המשכורת של רון תמשיך להיות מופקדת כרגיל.

ורד בכתה בכי חרישי וכואב, אני לא צריכה כולם אלא רק את בעלי האבא של בתי הקטנה שמדי כמה זמן מתחילה לבכות ולקרוא אבא אבא אבא, הילדה שלי הולכת לפעוטון ששייך לבסיס זה כך שאינני צריכה מטפלת ואני רוצה את אהובי את רוני שלי שודאי מענים אותו החיות הללו בסוריה.

גב' מור אמר לה שר הביטחון, את צריכה להיות בטוחה במיליון אחוזים שנעשה הכל ממש הכל, לא נרפה כדי להשיב את בעלך הביתה, את חייבת להאמין לנו ולכן מצאתי לנחוץ להגיע לכאן באופן אישי. אני רוצה לומר לך משהו נוסף, הנה מס' הנייד האישי שלי שהוא זמין במהלך כל היממה, את רשאית ואשמח אם תתקשרי אלי בכל שאלה בכל בקשה בכל ידע בקשר לרון אענה לך ברצון רב.

כמו כן הרמטכ"ל גם הוא מסר לי את נס' הנייד שלו שכמוני גם הוא זמין במהלך כל היממה וגם אליו את יכולה להתקשר בכל שאלה ומידע שרצונך לקבל.

תודה שאירחת אותנו גבירתי לחץ שר הביטחון את ידה של ורד וכן עשו כל מלוויו ויצאו מהדירה הקטנטנה של משפחת מור ששליש ממנה השליש הארי שבה חסר !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך