המשך הרומן שלי אהבה אסורה פרק ז'

בקי 05/10/2011 539 צפיות אין תגובות

יהורם ושתי הגברות המהממות ירדו במעלית ללובי ואולי אף לצאת מעט מהמלון לטייל בעיר הכל כך יפה. שושי פנתה לשפי: "מה דעתך מאמי שנצא לטייל." "אומר לך את כל האמת אני מעדיפה להתפנן במלון אך אנא צאו לבלות בחוץ ונתראה כשתחזרו" יהורם פנה לשפי: "חמודה בואי איתנו למה
שתשארי לבד " "סליחה יהורם למה לבד תראה כמה אורחים מסתובבים במלון אז למה לבד?"

אך אנא צאו לבלות ונתראה כשתשובו. שושי החליטה להישאר במלון והציעה שיצאו למרפסת הענקית שמשקיפה על כל טוסקנה ויהורם אתה הגבר תאלץ להזמין אותנו לקפה ועוגה, מה דעתכם?

"מקובל עלי ענה לה יהורם". שלושתם יצאו למרפסת המהממת ומיד ניגשה אליהם המלצרית כשהיא ממליצה על עוגת הבית להיום והיא עוגת שוקולד עם קצפת, הרבה מאד קצפת, חייכה המלצרית" "אוקי השיבו לה" אז בבקשה 3 קפה הפוך עם סוכרזית ח ח ח ועוגה לכל אחד מאתנו לאור השבחים שאת מעניקה לה" המלצרית חייכה ומיהרה למלא את ההזמנה.

ההזמנה הגיעה לשולחנם ואכן העוגה הייתה טעימה בטירוף רק מה מיליון קלוריות נוספו לכל אחד מהם , בנופש מותר להתפנק הרגיעו את עצמם.

יהורם אמר לגברות כי יש לו גם סיבה למסיבה והיא ":כי בני אייל בשעה טובה ומוצלחת קבע תאריך לנישואיו עם חברתו המקסימה". שפי כמעט קברה את עצמה איזה חוצפן אך כמובן כלפי חוץ לא הורגש דבר והיא וגם שושי איחלו לו הרבה מזל טוב.שלושתם המשיכו לשבת במרפסת ודיברו על הא ועל דא. שפי קמה הראשונה וביקשה לעלות לחדרה לנוח מעט "מהעוגה" חחחחחח ולהתכונן לארוחת הערב.

שניהם איחלו לה המשך ערב נעים והיא נכנסה ללובי של המלון והמתינה למעלית.

לפתע עלה רעיון בראשה וחשבה "מה כבר יכול להיות" !!! היא נכנסה למעלית ולחצה על קומה 10 ותוך שנייה הגיעה לחדרה. הוא היה חשוך ונעים. שפי הדליקה את האור וצלצלה לאיל. "הי איל אתה עסוק?"
"בשבילך אני תמיד פנוי," "אז בא לך לעלות לחדרי" "ודאי אני כבר עולה אלייך"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך