זאת עם המשקפיים P:
טוב עד מעט אני יעלה תפרק הבאה אבל אני צריכה שתגידו מה אתם חושבים על הדמויות זה ממש חשוב

המשך ללהישאר? פרק 21

טוב עד מעט אני יעלה תפרק הבאה אבל אני צריכה שתגידו מה אתם חושבים על הדמויות זה ממש חשוב

.הם סיימו לסדר את הבגדים בארון ויצאו לאימון ."את חושבת אני יצליח מחר .. זאת אומרת במבחן "שאלה רובי .בדרך כלל מבחנית ולימודים בכלל לא עניינו אותה אבל משום מה היא רצתה להוכיח את עצמה לג'סלין ,לקריסטין ,לדילן ובעיקר לעצמה במהלך השבוע שלה במיריכל היא גילתה שהיא יכולה להשטלת על הפרעת הקשב שלה עם היא ממש רוצה ושצרפתית ומתמטיקה הם לא מקצועות כל כך גרועים ,עם האדם הנכון עוזר לך .כשהגיעו לספריה היא הייתה מסודרת כרגיל לאימונים השולחן של פול היה בקצה ובכל פינה היו מפוזרים מזרנים דקים היא התיישבה במקום הקבוע שלה בין קים לדיאנה .
⦁ פול נכנס "אנשים ,אחיי היום נתרגל אימון של מיצוי יכולותכם בעלי האש הכתומה לכו למסלול המכשולים "אמר פול הוא משך את אחד הספרים מאחד המדפים לאחר רגע המדף כולו זז וחשף חדר סודי שנראה כמו מסלול מחשולים של ממש "בעלי האש הירוקה קחו את אלה ותפתרו אותם "אמר פול בחיוך והושית לקיילר צרור של דפים "ולוק אני רוצה שתעזור לרובי למצוא רת היכולת היחודית שלה בתור בעלת האש ההרמונית "לוק ,שעמד מאחוריה "הינהן בחיוך .כולם התפזרו לבצעה את המטלות "טוב אז לפני הכל רובי יש משהו שאת טובה בו יותר מהכל ?" שאל לוק "אמ.. אני לא חושבת "אמרה בקדרות "זה בלתי אפשרי חייב להיות משהו "אמר בחיוך מעודד רובי התרכזה "אמ.. אני לא יודעת עם זה ממש כישרון אבל פעם כשג'סלין הייתה יוצאת עד מאורח …"לוק עצר אותה "ג'סלין ?" שאל "היא .. טוב האפוטרופוסית שלי ושל דילן כשהיינו יותר קטנים היא הייתה גרה עצלינו קבוע עכשיו היא גרה בלוס בכל מקרה פעם היא הייתה יוצאת עד מאוחר וכשהיא יתיה חוזרת היא הייתה כל כך שמחה שזה סקרן אותי אז יום אחד אמ.. התגנבתי לחדר שלה וקראתי ביומן שלה "היא צחקקה "היא הכירה איזה בחור שמנהל איזה קזינו הייתה צריך לקרוא איך היא תארה אותו "לוק צחק גם הוא עכשיו "אבל אני לא מבין זה הכישרון שלך ?" היא התלבטה עם לספר "אני חושבת שכן זה לא קרה פעם אחת כלומר כבר הרבה זמן אני שמה לב שיש לי סוג של כישרון חשאי כזה עם זה נחשב בכלל ?" שאלה בספק "האמת שכן וזה כישרון ממש שימושי יש עד משהו "שאל .רובי חשבה וחשבה "אמ.. אני חושבת שכן "


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

20/07/2013 12:00

תודה :)

20/07/2013 12:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך