המשך של הרומן " ג ע ג ו ע " פרק י'

בקי 13/11/2011 428 צפיות אין תגובות

ורד קמה מיד ממקומה והעיפה מבט זועם לעברו של שלומי. הוא הבין את הרמז וכעס על עצמו ולכן מלמל ביי ויצא לדרכו.

היא נכנסה מיד לחדרה של גילי ורצתה להקים אותה מהמיטה ולחבקה חזק חזק בזרועותיה, אך הילדה ישנה שנת ישרים והשעה עדיין מוקדמת כדי לקחתה לפעוטון ולכן בלית ברירה יצאה ורד מהחדר ושבה למרפסת לבהות באנשים שחולפים ולבטח מרחמים עליה.

בסביבות השעה 08.00 הגיעה מיקה. ורד פשוט לא הייתה מסוגלת להביט בעיניה, אך כמובן בחיים היא לא תגלה לחברתה הכל כך טובה ומסורה. ובעצם חשבה ורד למעשה לא קרה כלום, אולי סתם הלחץ שבי הביא את המחשבה המטומטמת הזו,

"היי ורד מתוקה אמרה לה מיקה, מה שלומך מאמי, "מיקה יש לך סיגריה" "כן בקשה, אבל מאמי למה את מעשנת הלוא זה לא יביא לך מזור זה רק יעיב על בריאותך"

"נכון מיקה יקירתי אך זה כאילו עוזר לי , נאחזת בקשה מאמי, פוחדת פחד מוות מהבלתי ידוע".

"ורד אמרה מיקה, שלומי אמור להיות אצלך, היום קרוב לוודאי יגיע לכאן שר הבטחון, ויש לו בשורה טובה בשבילך, רון אמנם שבוי אך בריא ושלם ואילו הנווט כנראה איננו"

"שלומי היה אצלי לפני כשעה ואמר לי בדיוק את מה שאת אומרת לי"

"מתי הוא הספיק להיות אצלך, הוא אמר לי שיש לו המון ישיבות בהקשר ביקורו של שר הבטחון וביקש ממני לסור אלייך ולשמח אותך," ואכן ורד זו שמחה, הוא בחיים והמודיעין עובד ללא הרף, תהיי חזקה כדי לקבלו חזרה, את אהוב ליבך, משונה חזרה שוב מיקה מתי הספיק לבוא לכאן"?

"מיקה הוא עבר מכאן ואני ישבתי במרפסת למעשה על המדרגות ותפילה נשאתי לזה שבשמים ולכן אולי הוא אמר לי את מה שאת אומרת לי כעת, אני בטוחה שלו הייתי בתוך הדירה הוא לא היה נכנס בשעה כה מוקדמת"

"אני חושבת שהוא מנהל רומן" אמרה מיקה בצער, הוא בזמן האחרון לא מרוכז ובכל הזדמנות נוסע לבסיסים הסמוכים,"מיקה מה עולה בדעתך לחשוב כזה דבר? אל תכניסי לך לראש שטויות, למה שיבגוד בך בכזו רעייה אצילה בכל רמ"ח אבריה למה?"

"ורד שלומי גבר מאד כריזמטי התפקיד הרם שהוא נושא בו פותח הרבה דלתות ואם אני לא טועה והלוואי שכן הלוואי שכן בעלי מנהל רומן"

לפתע שתי הנשים שמעו את קולה של גילי שקורא: אבא אבא אבא אבא

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך