חובבי אנימות, כפי שבוודאי ששמתם לב, הסיפור מזכיר סיפורים אחרים,, כע בהחלט לקחתי השראה. :) either way hope u guys enjoy

המתנקש, פרק 1- בית ספר של מתנקשים

01/07/2017 914 צפיות 9 תגובות
חובבי אנימות, כפי שבוודאי ששמתם לב, הסיפור מזכיר סיפורים אחרים,, כע בהחלט לקחתי השראה. :) either way hope u guys enjoy

"סלחי לי" איפה זה כיתה A4? תמשיך בסוף המסדרון ופנה ימינה. תודה.
האם אתם חושבים שהגעתם למקום הנכון? את זה תגלו בעוד כמה רגעים. אני אומרת לכם שהדרך הזאת הולכת להיות טיפה מסוכנת, אז אם אתם מעוניינים לעזוב, תוכלו לעזוב כשיתחשק לכם. סליחה על האיחור! קוראים לי ימאדה הידאקי. קח לך כיסא, כן. אבל אם כבר הגעתם עד לכאן, כנראה שיש לכם מטרה, משהו שאתם מעוניינים לחסל. שמי הוא קודו הינארי, מהיום אהיה המורה שלכם, עכשיו בואו איתי.

הידאקי מביט לצדדים "כולם פה נראים משונים, אני מניח שאני הוא זה שנראה הכי נורמלי" שימו לב! מעטה ואילך, החדר הזה יהיה מתחם האימונים שלנו, תתקדמו איתי. הינארי מראה להם כול מיני חדרים שונים בשטח בית הספר ואז הם יורדים לחצר. כמו שבוודאי שמתם לב, בית הספר מחולק לשלושה מבנים. במבנה A יש עשרה כיתות שונות, מבנה B הוא מתחם האימונים שלנו, את המבנה האחרון חלקכם תכירו בהמשך.

עכשיו יש לי חידה עבורכם. נראה אם משהו יהיה מסוגל לענות עליה "לכולם יש אותו אבל אף אחד לא יכול לאבד אותו" מי שינסה לענות על החידה, שיאמר קודם כול את שמו. הינארי רוצה לבדוק את התלמידים שלה "אני בספק שמשהו יצליח לפתור את החידה" אומרת לעצמה. "אמפ זה קל" אומר אחד מהתלמידים. אך לפני שאומר את התשובה, המתין שלושה ניסיונות, אם אף אחד לא יפתור את החידה, הגיד את התשובה. מה שימך שואלת המורה? אותו תלמיד שם את ידו על משקפיו, ובעוד מרים אותם למעלה אומר "שמי הוא סוזוקי טושוהירו". "חתיכת ממזר מתנשא!" אומר תלמיד אחר מהתלמידים, וטושהוירו אפילו לא מביט לכיוונו. נראה כי הכיתה מביטה בו בפנים זועמות, ולפתע הם נקלעים לסכסוך. תשתקו! צועקת הינארי, במקום לריב אחד עם השני, תנסו לפתור את החידה. הינארי מצביעה על טושוהירו, "אתה, אם בתם שלושת הניסיונות תענה נכון על החידה, העריך אותך ובנוסף לכך תהיה לך זכות לסלק מפה את אחד מהתלמידים. ולא, אתה תשה בעונש כבד ולאחר מכן תסולק. אני נענה לאתגר. חחח צוחק אחד התלמידים, "אני לא יכול לחכות שהממזר המתנשא הזה יקבל בפנים" "כן אני גם מת לדעת מה יהיה העונש ושיעוף מפה". "אני יודע את התשובה" אומר לפתע אחד התלמידים. הוא נראה משונה, יש לו בנדנה אדומה על ראשו ובעל שיער יחסית ארוך, ולמרות מזג האוויר החם, הוא לובש מעיל פרווה. קוראים לי האמדה קאנקי. מחייך קאנקי ומשיב: התשובה שלי היא השם שלנו. אנחנו נולדים אתו, ומתים אתו. טעות, בתור אחד שמנסה להיות מתנקש, הייתי מצפה ליותר. האא? תשובתך שגויה מכיוון ששם זה משהו שתמיד אפשר לשנותו, מתנקשים רבים שינו את שמם כחלק משינוי הזהות שלהם. סליחה, סנסיי, אפשר לנסות לענות על השאלה? שואל הידאקי. זה אותו אחד שאחר, אומרת לעצמה. הוא נראה לי טיפוס מעניין, חושבת הינארי. כן מה היא תשובתך? התשובה שלי זה "הסוף" ברגע שאתה נולד, נגזר עליך גורל, "אתה" בטוח הולך למות מתישהו אתה רק לא יודע מתי. אני מבינה את כוונתך, אך זו לא התשובה. דרך הגב תשובה יפה. האם למשהו אחר יש תשובה אחרונה לפני שטושוהירו יענה? אתן לכם כמה דקות. עוברים להם כמה דקות והתלמידים "שוברים את ראשם" אבל אף אחד אינו עונה. טושוהירו, אתה מוכן לענות? בשמחה. הוא נראה כול כך בטוח בעצמו, מתפלאה המורה. האם הוא יהיה צודק? התשובה שלי היא ה"צל". לכולנו יש אותו, אבל אף אחד לא יכול לאבד אותו. אני לא מאמינה! הוא צודק. כול הכבוד, התשובה שלך נכונה. הוכחת לכולנו שאתה בהחלט חכם. כול הכיתה בתדהמה.

סלחי לי, "גברת" הינארי. מה? אמרת לי שאני זכאי לסלק את אחד מאלה.. ומצביע על אלה שמאחוריו, "כן זה נכון". בחר לך משהו. טוב זה לא הולך להיות קשה. הידאקי חושש, מכיוון שטושוהירו מסתכל עליו בזמן שהוא מדבר. "אין מצב שהוא הולך לבחור בי, הוא בטוח יבחר באחד שלידי, אחרי הכול הוא התפרץ וקרא לו ממזר מתנשא". אני בוחר בך. אני לא מאמין, הוא מצביע עלי. הידאקי לא מספיק להגיד את מה שרצה לומר וטושוהירו מפנה את ידו לכיוון אותו אחד שקרא לו "ממזר מתנשא". "אתם בטח צוחקים עלי" אין מצב שאני הולך מכאן רק בגלל האפס המתנשא הזה. טושוהירו משיב במבט רציני כקרח, על אף שהוא לא פנה אליו "אין מה לעשות "חבר" חוק זה חוק, לא הייתה צריך להסתבך איתי. "אוההיי אוההיי", סנסיי את לא באמת הולכת לסלק אותי בגללו נכון? האם לא שמעת מה אמרתי מקודם? פעם הבאה תהיה חכם ואל תנסה לשחק אותה קשוח. אתה לעולם לא תוכל להיות מתנקש טוב. הוא מביט כלפי מטה מתחיל לצחקק, אתה לא באמת חושב שזה הולך להסתיים ככה נכון, חתיכת מתנשא. הוא בדרכו ללכת, ועובר ליד טושוהירו. לפתע הוא מוציא סכין מרגלו ומכוון אותו כלפי טושוהירו. תמותת חתיכת… פתאום הוא נופל לקרקע על בטנו. הכיתה בהלם ולא מבינה מה התרחש. "הוא התעלף?" "הוא דווקא נראה לי כמו מת.." אף אחד לא שם לב למה שהתרחש מלבד הידאקי. הוא מתקרב אליו ומוציא מגרונו מחט קטנה בעזרת שתי אצבעותיו. זה הרג אותו? ואז מביט לכיוונה של הינארי. לא הוא בסך הכול מעולף. "כול הכבוד לך הידאקי, חושבת הינארי. אתה וטושוהירו היחידים ששמתם לב.

צועקת הינארי, חוק מספר אחד! תמיד תישאו אתכם נשק. אתם לא יודעים במי אתם יכולים להיתקל או מי עלול להתפרץ עליכם. הינארי מוציאה מכשיר קשר מדווחת על מה שהתרחש. תמשיכו איתי. בזמן שהכיתה ממשיכה הידאקי מרגיש תפיחה על כתפו ואז הוא נעצר, מתוך רפלקס הוא תופס ביד שמאחוריו בשני ידיו, ומעקם אותה, ואז בא מאחורי "יריבו". "אחח אחח", מה אתה עושה? זה אני קאנקי. הידאקי נזכר שזה אותו אחד שהשיב על חידתה של הינארי "השם שלנו" ומניח לו. למה עשית את זה? סלח לי, זה היה מתוך הרגל. ואז הידאקי ממשיך ללכת כאילו שום דבר קרה. תגיד כיצד זיהית את החץ בגרונו של האחד שסולק? פשוט הבחנתי בסנסיי שולחת את החץ. נראה כאילו יש לך חושים מחודדים. תגיד לא חם לך עם המעיל הזה? או זה, זה מזכרת מהכפר שלי. מה קרה לכפר שלך?

תעצרו! לפתע נשמעה קולה של הינארי. ולפתע מין חדר ענק הופיעה, כולם מופתעים. "אוו מזה החדר העצום הזה" "אני יכול להישבע שלפני שנייה לא היה כאן כלום!" אוהיי, הידאקי ראית את זה? כמו שבוודאי שמתם לב, המקום הוא סוג של הולוגרמה, זה הוא מחסן הנשקים שלנו. הינארי מתקרבת ודלת ענקית נפתחת, כולם נכנסים, ומתפלאים מכול הנשקים שמסודרים היטב. הינארי לוחצת על מן כפתור בחדר, ועמוד יוצא מהרצפה.
תקשיבו טוב! "היי אתם שם תפסיקו לדבר" מעירה הינארי במבט כעוס לשני תלמידים "זה חלק מהשיעור שלכם" הסכינים מתחלקים לשני סוגים, פיקס בלייד ופולדר. הפיקס בלייד הם הסכינים עם הלהב הקבוע, והפולדר הם האולרים המתקפלים. הפולדר בדרך כלל קטנים יותר ונוחים יותר לנשיאה, החיסרון שלהם הוא גם ההיתרון, הם מתקפלים. בזמן אמת, צריך להיות בהחלט מהיר על מנת להשתמש בהם בקרב. הכמה שניות האלה, יכולות להיות הבדל בין חיים למוות. כול אחד רשאי לבחור את הסכין שלו, ואז בואו איתי לבחוץ. "אסביר לכם את המשימה הראשונה שלכם". אחרי שכול אחד בחר את הסכין שלו, הם יוצאים ממחסן הנשקים, ולפי הנחיותיה של הינארי כולם מתרכזים בשורה.

שימו לב! אלו שבחרו בסכין הפיקס בלייד, בחרתם בסכין הנקראת "קאבר". סכין קומנדו מצוינת שהפלדה שלה עשויה מפלדה איכותית. היא יכולה בקלות לחדור בטן של דוב, או של כול חיה מסוכנת אחרת. כמו ששמתם לב, היא די גדולה, החיסרון שלה זה שהיא כבדה, תצטרכו להסתדר איתה. האחרים שבחרו בסכין הפולדר, בחרתם באולר הנקרה "בנצמייד". לדעתי זו בחירה מצוינת. כשהסכין מוסטת הלהב חופשי לנוע, אך אם תעזבו אותו הוא יחזור למקום ויקבע את הלהב. הטריק הזה מאפשר פתיחה של הסכין גם ביד ימין וגם ביד שמאל, ובמהירות של רבעי שניות. נכון הבנצמייד לא קל לשימוש, אך עם הזמן אני מאמינה שתתרגלו.
סנסיי מה אנחנו אמורים לעשות עכשיו? שואל אחד התלמידים. את המשימה הראשונה שלכם. הקשיבו טוב, כי אני לא מתכוונת לחזור על זה. המשימה תתרחש ביער "אאוקיגהארה" המכונה יער ההתאבדויות. המשימה הולכת כך, תונחתו במרכז היער עם אספקה מינימלית של אוכל ומים והמזל שלכם למצוא פירות על העצים. המטרה שלכם, היא למצוא את הדרך החוצה, ולהגיע אלי. במהלך השהייה שלכם ביער, תצטרכו למצוא שקיות בד קטנות. חלק מהשקיות עטופות בסרט כחול וחלק אחרות עטופות בסרט אדום.

בשקיות האדומות יהיו לכם חמש מטבעות וכפתור. כשתלחצו על הכפתור תאוטתו למטוס שיביא לכם אספקה מחודשת של מזון תמורת המטבעות. כול הספקה של מזון שווה חמש מטבעות. בשקיות הכחולות יהיה לכם רמז, או כל כלי שיהיה לכם שימושי במהלך השהייה שלכם ביער. תהייה לכם האופציה לחבור את לשני, או שתוכלו להילחם אחד בשני, על מנת לשרוד. הסכין שלכם, יהיה הנשק היחידי שלכם, מלבד האופציה שייצא לכם משהו מעניין יותר באחד מין השקים.

איך לעזאזל המשימה הזאת קשורה להתנקשות? שואל אחד התלמידים. כפי ששמתם לב, בית הספר הזה הוא לא סתם בית ספר. כאשר עוד הייתם במחני הקבלה, ידעתם לאן אתם נכנסים. המשימה הזאת תוכיח לי מי הם החזקים ביותר, החכמים ביותר, ואלה שהכי ראויים ללמוד את "סודות ההתנקשות". מי שלא יהיה מסוגל לבצע את המשימה, יסולק. כול כיתה מחולקת בערך לעשרים עד שלושים תלמידים. המטרה של המשימות הללו, היא לסנן כמה שיותר תלמידים. "הינארי-סנסיי, האם יכול להיות שנתקל בכיתות אחרות?" שואלת אחת התלמידות. לא כול כיתה מקבלת משימה שונה על פי החלטתו של המורה, עד אז, תחזרו למתחם בית הספר, נאכל משהו לפני שנצא לדרך. הטיסה שלנו תהייה בעוד שעתיים או שלוש "המורה הזאת מטורפת לגמרי" "למה היא בחרה במשהו מאתגר כול כך" "לעזאזל כול כך נדפקתי, מדוע נבחרתי דווקא לכיתה הזאת".

הכיתה בדכה למתחם בית הספר. הידאקי מחייך ומביט לשמיים ואז חושב לעצמו,

"אני נשבע שאנקום את דמכם!" גם אם אצטרך ללכלך את הידיים בדרך, אני נשבע שההפוך למתנקש מצטיין, וארצח את אלה שפגעו בכם!


תגובות (9)

היי. רצוי כשאת\ה בא\ה לכתוב סיפור בהמשכים, תבדוק את עצמך לגבי זהות הדמויות. לא ייתכן שפעם המורה יוצג כגבר ופעם כאישה. זה מבלבל את הקורא ויוצר חוסר אמינות הלאה. תבדוק ותראה שאני צודק. בהצלחה איך שלא יהיה.

01/07/2017 11:36

    וואו לא שמתי לב.. תודה רבה על הביקורת..
    כול ביקורת מתקבלת :)

    01/07/2017 11:57

    אתה יכול רק להגיד לך איפה בדיוק ייצגתי אותה כגבר?

    01/07/2017 11:59

בפסקה 6: "תעצרו!" לפתע נשמעה קולו של הינארי"
בפסקה 3: "הינארי מצביע על טושוהירו…"
האמת- לאחר בדיקה חוזרת אני רואה שלא היו הרבה טעויות זיהוי, יותר טעויות כתיב וזה נפוץ יותר בסיפורים באתר. יש מה לתקן אבל לא הרבה.

01/07/2017 14:23

    אני מודה לך.
    אני חייב להודות שדווקא חזרתי על כול הסיפור כמה פעמים.. זה תוקן!

    01/07/2017 21:28

הסיפור נחמד. פרסת על הלוח את הדמויות המרכזיות וכיוון להמשך הסיפור.
יש לך בעיה גדולה של שגיאות כתיב, שגיאות זכר ונקבה ואותיות א.י.ת.ן.
השגיאות מורידות את החשק לקרוא את הסיפור הואיל והן משליכות על ההשקעה שלך בסיפור ובקהל הקוראים. אני מציע לך לערוך הגהה רצינית לטקסטים לפני שאתה מעלה את ההמשך לסיפור.

02/07/2017 14:16

    תודה על המשוב :) כע אני מודע לזה..
    בפרק הבא אדאג שלא יהיו כלל שגיאות.
    החשק לקרוא פוחת בהרבה בגלל השגיאות?

    02/07/2017 23:14

אני מסכימה עם התגובות שמעליי..
אני אוסיף שיש הרבה מאוד 'פעולות' ופחות מדי 'מניעים'.
סיפורים שמונעים עלילתיים הם מאוד קשים לקריאה כי אין הגיון מעבר לקידום העלילה. לכל דמות יש מניע שגורם לה להחליט החלטות. ברגע שתמצא מה מאפיין כל דמות ומניע אותה לפעולה, הסיפור ייכתב מעצמו כי לכל דמות יהיה קול משלה.
לא צריך לחשוף לקורא את כל המניעים אבל לגלות מעט בכל פעם.
תזכור כי מניעים של דמויות לא הולך תמיד עם דמויות אחרות ולכן נוצרים קונפליקטים.
הקונפליקטים הם המנוע של הסיפור. קונפליקטים טובים גורמים לקוראים לקרוא בשקיקה את הסיפור (אפילו עם שגיאות כתיב כי הסיפור פשוט סוחף).
בהצלחה :)

04/07/2017 18:20

    תודה רבה אקח לתשומת ליבי

    10/07/2017 13:03
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך