א.מ.ש
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

הנבואה – פרק 14

א.מ.ש 12/02/2014 511 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

ספיר, וויל ושניר התקרבו בצעדים מהוססים אל תיבת הנגינה. לפתע, ללא כל הזהרה, רחש סטטי נשמע והתיבה הופעלה.
"עשית משהו?" ספיר פנתה אל וויל, אך הוא הניד בראשו לשלילה. היא הסתובבה אל שניר ופתחה את פיה לשאול גם אותו את אותה השאלה, אך הוא הקדים אותה והניד גם הוא בראשו.
"בין הצללים, עמוק במאורת הנחש, מסתתר הרמז למקום הימצאם. את האויב הביסו ואת הרמז תקבלו, אך היזהרו. הסכנה שם גדולה מכל, ותיארך היא זמן רב. על מנת להביס את האויב עליכם למצוא את הרעל היחיד שיוכל להרגו, אך אין זה פשוט כל כך. את הרעל תשיגו רק בליל ירח מלא, מידי האנשים בעלי הניבים. אכזריים הם ומסוכנים, ומוסווים הם בין האנשים. הרעל נקרא 'רעל הארגוז', והוא מסוכן ביותר. השתדלו שאף לא טיפה תיגע בעורכם, אחרת זה ייגמר."
המילים עברו במהירות, וספיר הצליחה רק בקושי לקלוט מה אומרים. היא נשארה קפואה ודוממת מספר שניות לאחר שהחידה החדשה – כך ספיר חשבה – נאמרה, ואז העיפה מבט מבוהל מעט בוויל.
"עוד חידה?" היא שאלה וחשש רב נשמע בקולה. וויל הנהן, והיא נאנחה ונשענה על הקיר שמאחוריה.
לאחר כעשר דקות של דממה היא הזדקפה והתקרבה אל תיבת הנגינה. היא הרימה אותה בזהירות, שלא תיפול, ולאחר מכן הביטה בוויל ובשניר.
"בואו נחזור, א-" היא החלה לומר, אך לפתע המקום רעד. וויל וספיר העיפו מבטים מבולבלים לעברו של שניר. הוא החזיר להם מבט שואל, ולאחר מכן נאנח.
"מה, אני צריך להיות האחראי כאן?" הוא רטן, ווויל הנהן במרץ. ספיר גיחכה, ולפתע רעידה נוספת הרעידה אותם והיא מעדה. וויל נפל בצורה מגוחכת שלא יאה לאף בן, בת, או כל בנאדם באשר הוא. הרעידה נרגעה וספיר התכופפה כדי לעזור לוויל להתרומם. רעידה נוספת הרעידה את האדמה, וספיר נפלה על וויל. הוא רטן משהו שלא נשמע בבירור, וספיר צחקה.
"את… מוחצת… אותי..!" מילים מקוטעות נשמעו מכיוונו של וויל. שניר הביט בהם וגיחך.
הרעידה נפסקה באותה פתאומיות שבה הופיעה וספיר התרוממה. וויל העיף מבט זועף לעברו של שניר, אבל זה רק צחק.
"מה אתה צוחק?" וויל רטן לאחר שספיר עזרה לו לקום, הפעם בלי שום רעידות נוספות ומפתיעות.
לפתע הבזק לבן וחד של אור סימא את עיניה של ספיר. האור נעלם באותה המהירות שהופיע, וספיר מצמצה מספר פעמים. היא לא הייתה ב'שדות הפרא', בכלל לא. היא הייתה בחדר קטן ואפלולי למדי. לא היו בו דבר מלבד מיטה וכיסא, חלון ודלת עץ שנראתה כבדה למדי. וויל ושניר הופיעו לצידה, והדלת נפתחה לאיטה בחריקה צורמת לכדי פתח צר.
ספיר פתחה את פיה לומר דבר מה, אך הדלת נפתחה לרווחה ומאחוריה נגלה נייט, אשר חיוך קטלני נח על פניו.


תגובות (2)

וואו חיכיתי לזה כול כך הרבה!
את אף פעם לא מאכזבת…
תמשיכי!!!

12/02/2014 07:14

יכולתי להגיב רק עכשיו ….
הפרק הזה פשוט מושלם!!!!!!
המשך!!

12/02/2014 09:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך