א.מ.ש
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

הנבואה – פרק 15

א.מ.ש 17/02/2014 585 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

ספיר עמדה קפואה ודוממת מול נייט, כשוויל ושניר נועצים בו מבטים רושפים.
"נו," וויל אמר לאחר מספר רגעים בטון זועף. "מה אתה רוצה מאיתנו עכשיו?"
"אני? אתם כבר יודעים." נייט ענה לו בטון משועשע ווויל השתתק. הוא חזר להביט בנייט במבט רושף ומלא שנאה. נייט נכנס לחדר בצעדים בטוחים, ונעצר מול ספיר. הוא הביט בה במבט אדיש למדי, אך ספיר ראתה בעיניו ניצוץ קל של כעס.
"מה?" היא שאלה בתוקפנות ונייט נרתע מעט לאחור. היא התאפקה שלא לירוק לו בפנים, אבל וויל סימן לה להירגע.
"תחזירי לי את בטלפון שלי." נייט דרש. ספיר הסתייגה ונרתעה ממנו מעט, אבל הוא תפס בכתפה בחוזקה. "עכשיו." הוא הרים את קולו. ספיר העיפה מבט חטוף לעברם של וויל ושניר, וראתה ששניר מניד בראשו בתנועה כמעט בלתי נראית.
"זה… זה לא אצלי," היא מלמלה בשקט. נייט הדף אותה אחורה בכעס והתרחק. ספיר העיפה עוד מבט חטוף לעבר שניר, והוא חייך חיוך קטן. ספיר חייכה לעצמה.
נייט הסתובב ונעץ בה מבט מאיים.
"טוב, את באה איתי, ושניכם נשארים כאן." הוא אמר לבסוף, וספיר העיפה מבט מודאג אל כיוון וויל. הוא גם נראה מבוהל מעט, וגם שניר. זה הדאיג את ספיר אפילו יותר.
היא הלכה אחרי נייט בחוסר אונים, כשוויל ושניר מביטים אחריה בעוד הדלת נסגרת לפניהם בחבטה. הם שמעו את הדלת ננעלת, אבל עדיין לא הסירו את מבטם מהדלת.
לאחר מספר רגעים וויל נאנח והסיט את מבטו מהדלת. לנעוץ מבט לא יעזור לו לצאת משם.
"יש לך במקרה סיכה לשיער? כזאת שפורצים איתה דלתות בסרטים?" וויל שאל. שניר פתח את פיו לענות, אבל וויל הרים את ידו.
"אתה צודק, כמובן שאין לך. ולמה שיהיה לך? א-"
"האמת היא," שניר קטע את וויל, "שיש לי."
וויל נעץ בו מבט נדהם. שניר התאפק שלא לחייך והוציא בזהירות סיכה משיערו.
"א- אתה-" וויל גמגם. לזה הוא לא ציפה. שניר חייך והתקרב אל הדלת, כשהסיכה בידו. וויל התקרב לעבר הדלת גם הוא בצעדים כושלים מעט, ונעמד בציפייה למעשה ה'קסם' שיעשה שניר כדי לפתוח את הדלת.
"אז בוא נצא מכאן." שניר אמר וקירב את הסיכה למנעול הדלת.


תגובות (7)

תמשיכי!!!
מחכה להמשך ♥

17/02/2014 07:15

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פרסמת עוד פרק!!!!!!!!!!!!!
המשך!!

17/02/2014 08:35

מתי את ממשיכה?

נ.ב: איך היה בששטוס?

17/02/2014 08:44

אני לא יודעת מתי אני ממשיכה… הפרק הבא יעלה שבוע הבא כנראה… היה בסדר בששטוס. התוכנית שאנחנו היינו בה תשודר בעוד ארבע שבועות…

17/02/2014 09:02

טוב…. תמשיכי כמה שיותר מהר!

17/02/2014 09:03

נכון!! כמה שיותר מהר! (מה הוא יעשה עם ספיר?!)

17/02/2014 09:08

תמשיכיי

17/02/2014 10:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך