א.מ.ש
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

הנבואה – פרק 16

א.מ.ש 23/02/2014 628 צפיות 12 תגובות
המשך יבוא...
קריאה מהנה :)

"תגיד, למה יש לך סיכה לשיער?" וויל שאל את שניר לאחר ששניהם יצאו מהחדר. שניר משך בכתפיו. "אבל זו סיכה לבנות. מה סיכה לבנות עושה אצלך? ועוד בשיער?"
שניר משך בכתפיו שוב.
"כדי להחזיק את השיער. למה עוד זה יכול לשמש?" הוא ענה לבסוף. וויל נאנח בתסכול קל ושניר חייך.
"אבל למה אתה צריך להחזיק את השיער?" וויל התעקש.
"אולי תפסיק לשאול אותי שאלות כאלה?" שניר שאל בטון מלגלג ווויל חייך.
"למה?" הוא היתמם.
"אתה רוצה שאני אתחיל לשאול אותך למה אתה ישן עם דובוני פרווה?" שניר החזיר בשאלה. לחיו של וויל האדימו מעט והוא השתתק למספר רגעים.
"הי! זה לא נכון!" קרא בטון זועף לאחר שהבין שהוא נראה כמודה באשמה. שניר צחק.
"מה שתגיד." הוא אמר.
"רגע, אבל מה עם ספיר?" וויל אמר לפתע, ושניר נעץ בו מבט.
"נצטרך לחפש אותה." הוא אמר, ווויל חייך חיוך זדוני.
"אבל אתה מוביל, למקרה שנצטרך לפרוץ איזו דלת…"

נייט הוביל את ספיר אל חדר קטן שהיו בו חלון ושני כיסאות. הוא הורה לה לשבת על אחד הכיסאות וספיר התיישבה בהיסוס קל. הוא סגר את הדלת ונעל אותה.
הוא התיישב על הכיסא השני מולה. ספיר שתקה וחיכתה שיגיד דבר מה, אבל הוא לא אמר דבר. במשך מספר דקות דממה מעיקה השתררה בחדר.
"מי אתה?" היא שאלה לבסוף, בלחש. היא אמנם ידעה את שמו הפרטי, ואת שם המשפחה המצחיק שלו, אבל השאר נשאר בגדר תעלומה מבחינתה.
"את יודעת מי אני. את שמי הפרטי ואת שם משפחתי המגוחך עד דמעות, אבל את יודעת אותם." נייט אמר. הוא נראה כלא מבין, אך ספיר ידעה שהוא יודע למה היא מתכוונת.
"אתה יודע למה אני מתכוונת." היא אמרה בטון חסר סבלנות. נייט נאנח והשפיל את מבטו. איך זה קרה? הוא חשב. לפני רגע אני הייתי אמור להיות בצד התוקף, ועכשיו אני המותקף.
לבסוף הוא נאנח והחל לספר.
"פעם הייתי חלק מהם. היינו החברים הכי טובים. תמיד היינו יחד, נלחמנו בכולם יחד. אף פעם לא בגדנו אחד בשני. אני והוא, הוא ואני. לא היה אפשר לדמיין אחד מאיתנו בלי השני, אף פעם לא היינו אחד בלי השני. היינו כמו אחים. אמנם לא היה בינינו שום קשר דם, אבל סמכנו אחד על השני, אף פעם לא היינו משקרים אחד לשני. היינו כמו ספר פתוח אחד כלפי השני, יכולנו לקרוא אחד את השני כמו כלום. הכרתי אותו כמו שהכרתי את עצמי. כך לפחות חשבתי, עד שגיליתי סוד שלו. סוד משמעותי, שהוא-"
"מי זה הוא?" ספיר קטעה אותו. נייט נראה מהוסס מעט, כאילו שכח שלא אמר, אבל לא רצה להגיד.
"את בטוחה שאת רוצה לדעת?" הוא שאל, וספיר הנהנה. נייט נשם עמוק – בערך, בצורה כמעט לא נראית – ונשען אחורה על כיסאו.
"הוא… זה וויל."


תגובות (12)

מה הסוד של וויל?!
את חייבת לומר לי!
פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*עיניי כלבלב*

23/02/2014 06:06

מה?!?!?!?! מה וויל קשור לנייט?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
המשך מיד!!!!! (אני מתה על הסיפור הזה.. ♥)

23/02/2014 06:10

העם דורש המשך מידי!
העם דורש המשך מידי!
העם דורש המשך מידי!
העם דורש המשך מידי!

23/02/2014 06:12

part of me (מויש'לה..), הוצאת לי את המילים מהפה….

23/02/2014 06:16

חנה'לה… דברים מושלמים מתארים כדברים מושלמים…
וזה לגמרי מושלם!!!
ואני לגמרי רצינית את חייבת להמשיך מהר! *מבט מאיים*

23/02/2014 06:21

מסכימה אתך לגמרי! (אגב, אני ממשיכה את זואי.. יש לי רעיונות.. נקווה שאני אספיק לפני הבלט.. אין לי כוח לבלט שעה וחצי!!!!!!)
והמשך עכשיו!! (שתיכן)

23/02/2014 06:22

עדיין במחסום כתיבה….
זה ממש מבאס!
אפילו שיעור מתמטיקה לא עזר לי!

23/02/2014 06:24

חחחחח אני היום לא הלכתי לבית ספר.. (חולה… אבל עדיין חייבת ללכת לבלט כי אני מרגישה עכשיו טוב.. למה?!)
כל אחד ושיעור המוזה שלו.. (אני דובקת במתמטיקה)

23/02/2014 06:26

גם אני…
אבל לכול שיעור יש את הסוג סיפורים שלו…
מתמטיקה- סיפורים בהמשכים.
מדעים- סיפורים קצרים.
אנגלית- שירים.
אצלי לפחות זה ככה….

23/02/2014 06:27

הלוואי שבמדעים היה עולה לי משהו.. אבל כשצועקים במשך שעתיים ברציפות אז ה"מוזה" לא כל כך עובדת…

23/02/2014 06:28

שיעור מדעים משעממם אותי…
ניסיתי להקשיב למורה! ברצינות!
אבל אני לא מצליחה להתרכז!

23/02/2014 06:32

מה הסוד של ווילואיך הוא קשור לניט המשך מידי

23/02/2014 07:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך