masha5798
פרק כזה לסיים איתו את השבת . אוהבת אותכם !

הנסיך והאימו – פרק 8

masha5798 04/01/2014 614 צפיות 3 תגובות
פרק כזה לסיים איתו את השבת . אוהבת אותכם !

ואז נשמעה דפיקה בדלת …
'אני פאקינג מביא להם את כל האוכל שיש בעולם הזה , הולך את הדרך הארוכה הזאת עם האוכל , שזאת דרך אגב ממש פאדיחה …ועכשיו הם לא פותחים לי תדלת ? #$@%$ שיפתחו כבר !! אם הם לא פותחים אני משאיר פה תאוכל והולך , לא אכפת לי שיתקלקל , אבל אני לא מתכוון ללכת עם זה כל הדרך חזרה ' חשב לעצמו כריס ואז הדלת נפתחה על ידי מאקס .
~נקודת מבט של ג'ולין~
הוא התחיל לדגדג אותי וברחתי , זה היה כזה חמוד , אחרי דקה וחצי אולי פחות אני מוצאת את עצמי מתחתיו רואה את העיניים הירוקות שלו .
מריחה את ריח הבושם שלו .
מרגישה את היד שלו מלטפת לי את הלחי .
העיניים שלו נעצמות והוא מתקרב אליי .
השפתיים שלו נוגעות בשפתיים שלי , ועוברת בי צמרמורת , משהו אומר לי להפסיק את זה , לזוז משם , אבל אני לא עושה את זה . אני נהנת מהמגע שלו , יש בו משהו שאין באף אחד , משהו שמצליח למשוך אותי אליו , אותי, את הילדה האדישה כלפי כל הרגשות האלה . אני עוצמת את עיניי ונוגעת לו בעורף , עוברת לשיער שלו , מתחילה לשחק לו בשיער , אני מרגישה את היד שלו נוגעת ביד השניה שלי , והן מתחברות , אנחנו מחזיקים ידיים .
זאת לא נשיקה סוערת כזאת , שמתפתחת ליחסי מין , לא זאת נשיקה מתוקה כזאת , נשיקות עדינות כאלה על השפתיים .
הנשיקה החלומית הזאת נמשכת בערך דקה וחצי עד שנשמעת דפיקה בדלת , כמו תמיד..יש משהו שיהרוס רגע מדהים שכזה , תודה לך מרפי …
מאקס עוזר את הנשיקה הזאת , אבל השפתיים שלו עדיין על שלי לכמה שניות , אנחנו עדיין עם עיניים עצומות , אנחנו לא רואים כלום , רק מרגישים את החום גוף אחד של השניה . ואז הוא מנתק את השפתיים שלו משלי , אני פותחת לאט את העיניים שלי , ורואה שגם הוא פותח אותן , הוא קם עם חיוך מאוזן לאוזן , והולך לפתוח את הדלת בלי לאמר מילה , אוקיי…מה אני אמורה לחשוב בדיוק ?!
"ג'ולין , תדליקי בבקשה טלוויזיה , כריס הביא את האוכל , הוא במטבח ואני שניה יוצא למרפסת " מאקס אמר ויצא למרפסת .
~נקודת מבט של מאקס ~
יצאתי למרפסת , אחרי שכריס הביא תאוכל , הוא נראה לי דיי עצבני .
"נו, דבר , מה פשר החיוך הזה?" שאל כריס
אני:……………..


תגובות (3)

עאעאעאעאעעאעאעאאעאעאעאעאעאעעא
מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

04/01/2014 08:27

מוושלם תמשייכי !!

04/01/2014 09:08

מושלם תמשיכי!!!

04/01/2014 10:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך