מבוסס על המנגה ״sekainohate de aimashou"

הנערה מכדור הארץ והנסיך מפלנטון- חלק א

16/09/2017 870 צפיות תגובה אחת
מבוסס על המנגה ״sekainohate de aimashou"

הנסיך התקרב אל אחיו ואמר: ״זה נגמר, תיכנע מיד.״ ״חכה!!!״ הוא אמר, הביט עליו במבט מתחנן ״אני מצטער שהעזתי להמיר את דברי אבינו ולתקוף אותך, הרי אני זה שהייתי צריך להיות הבן שירש את הכוכב הזה, וחוץ מזה…״ היו לו כבר דמעות בעיניים. ״הרי אנחנו אחים, הלא כן?!!״ הנסיך לא אמר כלום, ורק ערף את ראשו של אחיו המסכן. ״ברכות״ אמר משרתו של הנסיך ואמר: ״עכשיו אתה היורש הרשמי של הכוכב פלנטון״ הנסיך לא אמר כלום ורק יצא מחדר המלוכה והביט לאחור מבלי להגיד מילה……..
…….
״כמעט סיימתי..״ אמר נתן בו ה-16 בעודו מכין את הדגם שלו לשיעור מדעים, ובעודו מסיים להכינו, מתקרבת חברתו לכיתה נועה ואומרת: ״עוד מעט הולכים הביתה.״ ״נכון״ אמר נתן בלי התייחסות. ״אתה נשאר כאן כדי לסיים את הדגם?״ ״כן.״ ״יופי!!!״ ענתה נועה ואמרה: ״ אתה יכול לסיים גם את הדגם שלי ואת של השאר? תודה!!״ אמרה והלכה. ״רגע, מה!!?״ אבל זה היה מאוחר מדי, היא שאר חברי כיתתו עזבו כבר. ״יופי.״ אמר. ״למה תמיד אני זה שעושה זה את כל העבודות של השאר, זה לא הוגן!! הוא הביט מבעד לחלון, התחיל להיות חשוך. ״הלוואי שלמישהו אחר היו מציקים ולא לי, או שהם פשוט היו עושים ת׳עבודות הדפוקות במקום להטיל אותם עליי.״ פתאום בית הספר החל לרעוד ואז חצי ממנו פשוט קרס!! ״רעידת אדמה!!!״ נתן צעק והשתטח . פתאום הרעידות פסקו, ונתן הביט וראה את הנזק שנגרם, פתאום הוא שמע קול חלוש אומר: ״לעזאזל…״ ״מי זה?!!״ נתן צעק. ״אל תדאג אני אמצא אותך!!!״ והוא רץ לתוך ההריסות והחל לחפש מאיפה הגיע הקול, פתאום הוא שמע את אותו קול אומר: ״איך הגעתי למקום המרוחק הזה?…״ ואז נתן הסתובב וראה נער לכוד מתחת להריסות! ״אתה בסדר ?!!!״ הנער הביט בו ואמר: עזוב, עזוב לפני שגם אתה תיפגע. נתן הביט בנער ומבלי להגיד מילה פשט את מעילו וכיסה בו את הנער. ״למה אתה עושה את זה, בשביל מה?!!״ צעק עליו הנער. ״לפי ההרגשה שלי, הולכת להיות עוד רעידה כזאת, ואסור שתיהיה פו!!״ ״שתוק!!״ צעק נתן ואמר: ״ אני לא רוצה לעזוב אותך עד שאני אצליח להוציא אותך מהמקום הזה.״ פתאום האדמה שוב החלה לרעוד והחלה מפולת סלעים!!! ״זהו זה.״ נאנח הנער. ״זה נגמר.״ ואז, בלי לחשוב פעמיים הוא קפץ על הנער וכיסה אותו בגופו! ״מה אתה עושה?!!!״ צעק הנער ולפני שעשה משהו, הוא ונתן נקברו תחת המפל…
פתאום, לאחר כמה דקות, הצליח הנער להשתחרר מתוך המפולת והביט סביב וראה את נתן שוכב פצוע לידו. ״הצלת את חייו…״ הוא אמר והוציא בקבוקון מהכיס שלו. "יש רק דרך אחת להציל את החיים שלך…״ אמר והחל להשקות איתו את נתן. ואז הגוף שלו החל להשתנות…


תגובות (1)

ממש יפה ,אבל ממתין להמשך .

16/09/2017 14:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך