orsapir
זאת הפעם הראשונה שאני כותבת פה ..
מקווה שתאהבו :)

הסודות שלי ~ פרק 1 ~

orsapir 31/12/2012 190 צפיות 3 תגובות
זאת הפעם הראשונה שאני כותבת פה ..
מקווה שתאהבו :)

"גסיקה מתוקה , קומי " העירה אותי בעדינות המשרתת שלי סטלה . " גסיקה קדימה אני צריכה להספיק לעשות לך מחליק " . אמרה . קמתי בחוסר רצון מהמיטה שלי . וכמובן שעשיתי את הדברים הרגילים שאני עושה כל בוקר . צחצחתי שיניים התקלחתי בחרתי מהארון הענק שלי בגדים (גופייה ורודה חצאית ג'ינס ונעלי בובה ורודות ממש מהממות שקניתי אתמול מהמעצב המדהים ג'ורדן וואלי ) המשרתת שלי החליקה לי את השיער הבלונדיני שלי הסתכלתי במראה נראתי בדיוק כמו תמיד לא גדל לי שום ח'צקון או פצעון ומזל שכך ולא השמנתי אפילו קצת (לפי ראות עיניי )וירדתי לחדר האוכל לאכול ארוחת בוקר . השפים שלנו הכינו לי ולמשפחתי הבוקר פאי תפוחים ובורקסים . אני התלוננתי שבפעם הבאה אני רוצה פאי שזיפים ונמאס לי להגיד להם את זה כל פעם, הם הנהנו , וירדתי לחנייה שם חיקה לי הנהג הפרטי שלי עם הלימוזינה השחורה שלי . ישבתי במושב האחורי שיחקתי באייפון 5 שלי וחשבתי לעצמי על דילן . נמאס לי כבר לרדוף אחריו , אני מבינה שהוא חתיך מקסים מתחשב חכם ועשיר כמעט כמוני אבל יש עוד בחורים בעולם !! חשבתי גם על כמה שלא באלי להעמיד פנים מול כל הבנות שאני נהנת מחברתן . נמאס לי כבר . אני מקובלת מאד אבל זה רק בגלל שאבא שלי הוא בעל חברת ההייטק הכי מצליחה בניו ג'רזי . טוב נו חשבתי לעצמי , אם שרדתי עד עכשיו אני יצליח לשרוד עוד קצת . הנהג שלי הוריד אותי ליד בית הספר ונכנסתי לכתה .
כמובן שערכו לי את קבלת הבוקר הרגילה , החמיאו לי על הבגדים , השיער או כל דבר אחר … אחר כך נגשתי לשולחן שלי בשביל לשים שם את התיק המהממם שלי אבל ראיתי משהו מוזר שם . על השולחן היה פתק . פתחתי אותו והיה כתוב שם " רוצה להיות חברה שלי נפגש בחצר הגדולה ליד עץ התפוחים ישר אחרי שיעור ספרות " ..


תגובות (3)

נחמד.. בת כמה את?

31/12/2012 06:01

חחח אני יודעת שזה דיי נשמע תינוקי אבל זהרק ההתחלה זה הולך להיות ספר מתח :) ואני בת 13 אז זה בכלל ישמע לכם מוזר חח :)

31/12/2012 06:02

חחחחחח שקראתי את זה רציתי להרביץ לה מרוב שהיא סנובית מפונקת ><
אבל אבתי תסיפור.
תמשיכי^^

31/12/2012 07:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך