פילי-חמלי
הסיפור מתרחש באינטרנט, לכל אתר יש עכבר משלו ששולט בו. מקווה שתהנו.

הסיפור בהמשכים על קופיפון חץ פרק 1 הבריחה מפצצתה

פילי-חמלי 10/01/2015 588 צפיות 3 תגובות
הסיפור מתרחש באינטרנט, לכל אתר יש עכבר משלו ששולט בו. מקווה שתהנו.

אי שם באינטרנט במשחק המחשב פצצתה טי די 5 (למי שמכיר ומי שלא, שיכיר) חי לו קוף פשוט שיורה חיצים ושמו קופיפון חץ. לא היו לו יכולות מיוחדות כמו לקוסם, שיכל להפציץ בלונים עם ברקים או כמו הרובה דבק שגם האט וגם פוצץ. כל הקופים האחרים לעגו לו על זה שהוא כל כך גרוע "אתה פשוט בזבוז כסף, אם ימכרו אותך יוכלו להעלות אותי רמה" אומר לו כל הזמן הקוף נינג'ה. במשחק אחד, כולם כבר היו משופרים. הנינג'ה פוצצה בלונים כאילו אין שלב הבא, הקוסם יירט בלונים עם ברקים והעיף אותם עם הטורנדואים שלו והסופר קוף, הוא כבר השמיד בלונים בצורה פסיכית. בכל מקרה קופיפון חץ לא שודרג, הוא חיכה להזדמנות המתאימה ואז הוא ראה בלון צהוב מתגנב לו. "זאת ההזדמנות שלי" הוא אמר לעצמו וירה עליו חץ "בווום" האננס התפוצץ " מה קרה פה?" שאל קופיפון חץ המבולבל. "אוף איתך קוף מעצבן" צעק עליו הטייס קוף המעוצבן "יכולתי לפצוצץ את הבלונים ששם ושישדרגו אותי". "ועכשיו שדרגו אותי, תודה קופיפוני" אמר הנינג'ה. "לא קוראים לי קופיפוני קוראים לי קופיפון חץ" אמר קופיפון, מעוצבן. בהפסקה בין השלבים, קופיפון ישב בצד נרגז ועצוב. עכבר הפצצתה התקרב אליו ושאל אותו " מה קרה?" "כולם צוחקים עליי בגלל שאני קוף פשוט שיורה חיצים" אמר קופיפון. "אז מה אתה רוצה לעשות?" שאל עכבר הפצצתה. "לברוח מכאן, רק שאני לא יודע איך" אמר קופיפון חץ. "אבל אני יודע" אמר עכבר הפצצתה "בשלב 52 בדיוק תמכור את עצמך כשהצפלין האחרון יעבור, זה יגרום לבאג קצר ולא מזיק. אז תמשיך לגלוש על הצפלין למחוץ למשחק. תמשיך ללכת ישר עד שתראה שלט 'גוגל' צבעוני גדול, שם נמצא עכבר האינטרנט. תדבר איתו". "תודה רבה" אמר קופיפון חץ לעכבר הפצצתה. "בהצלחה" אמר עכבר הפצצתה. כשהגיע שלב 52 קופיפון חץ מכר את עצמו (ואת הנינג'ה והמטוס) כשהגיע הצפלין האחרון. הוא המשיך לגלוש על הצפלין עד לקצה המשחק והמשיך ישר עד לשלט ה'גוגל'. ושם הוא ראה…


תגובות (3)

חחחח גדול!
אהבתי מאוד את הסיפור הזה!
ואני חושב שכדאי לך לשנות קצת את הכותרת מ"הסיפור בהמשכים על קופיפון חץ" ל-"קופיפון-חץ", או לשם אחר קצר.
מחכה מאוד לפרק הבא!

12/01/2015 20:35

יפה, איתי זה עמית

13/01/2015 22:05

סיפור ממש מגניב מחכה להמשך

16/01/2015 13:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך