בבקשה תגיבו לפחות תגובה אחת זה ממש חשוב ואני יעריך אני מבטיחה שאני ישים לב עם מישהי תיכתוב הערה ואני יתייחס לזה בירצינות..

הסיפור שלה-הקדמה

28/12/2013 657 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו לפחות תגובה אחת זה ממש חשוב ואני יעריך אני מבטיחה שאני ישים לב עם מישהי תיכתוב הערה ואני יתייחס לזה בירצינות..

לפני הסיפור יש לי הודעה…
אני חדשה ואני נורא אשמח עם תקראו ותגיבו אני כותבת מהלב <3 :))
אשמח גם עם תגיבו המ אפשר לשפר:))
אני יתחיל בסיפור..
הקדמה
היי קוראים לי ורד אני בת 16
החברות הכי טובות שלי הן ליאור וליאל
תמיד בסופי שבוע אנחנו ישנות או אצל ליאל או אצלי או אצל ליאור
אנחנו מקובלות
חוץ מהקבוצה של הכיתה יש לנו את הקבוצה של השליישייה שלנו בוואטסאפ
………………………………………………………………………………
קיבלתי הודעה בוואטסאפ שבסופ"ש הזה נישן אצל לייאליי
והוו ובינתיים ליאור הייתה אצלי וראינו סרט(הזמנו גם את ליאל אבל היא לא יכלה)
היה לנו משעמם ובדיוק בזמן הכיתה אמרה שנילך לים (הים ממש לא רחוק) אז כמובן הלכנו .
לבשתי גינס קצר וקרוע וגופייה וכך גם ליאור התלבשה.
בים
ליעם (ידיד הכי טוב שלי) הוא הרים אותי ורץ למיםשנינו נפלנו והתחלנו לצחוק היה לנו מה זה כייף ביחד אחר כך שחינו לתוך הגליים וזה היה כזה כייף לא שמנו לב לכיתה רק אחד לשני זה היה מוזר אני ממש לא רוצה להתחיל לרצות אותו כחבר כי טוב לי איתו בתור ידיד.
היה כבר השעה שמונה וכולם כבר הלכו ואנחנו נשארנו אחר כך שכבתי על החול והוא פשוט התחיל לדגדג אותי כשהוא הפסיק אמרתי לו:"אל תגזים אני לא ילדה קטנה."
הוא:"בישבילי את כן"
היה כבר מאוחר אז הוא ליווה אותי לבית נתתי לו נשיקה וחיבוק והלכתי לבית….
פתאום שמתי לב ש….


תגובות (2)

קצת ביקורת ונקודות לשיפור
1. סימני פיסוק. מרכאות וסוגריים. ושוב סימני פסוק.
2. את צריכה לכתוב את הרגשות שלה ולספר על כל אחד בקצרה. את כותבת מה שקרה בלי סימני פיסוק ולא מספרת על מהיר הרגישה באותו רגע, מה היא חשבה שהוא הרגיש, מי הוא בשבילה, מה האווירה
3. זהו זה. בהצלחה(:

28/12/2013 09:27

אע להגיד לך תאמת אני מתרגשת מזה שהגבת לי חחח ותמשיכי את הסיפור שלך ודבר שני אני יתיייחס לזה ברצינות תודה :))

28/12/2013 09:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך