מחר אני אכתוב פרק מיוחד לשנה החדשה לא ממש מיוחד אבל זה מוקדש לשנה החדשה
ותקראו שווה לכם

הסיפור שלה -פרק 4

29/12/2013 681 צפיות תגובה אחת
מחר אני אכתוב פרק מיוחד לשנה החדשה לא ממש מיוחד אבל זה מוקדש לשנה החדשה
ותקראו שווה לכם

אחרי כל המהומה רציתי להרגע קצת .
אז עשיתי מקלחת ושרתי שיר.
הרגשתי הרבה יותר טוב וחיכיתי לשיחה משון אבל הוא לא התקשר ממש התבאסתי .
וניסיתי להזכר בפנים שלו בחיוך שלו וזה עשה לי צמרמורת נעימה כזאת אחר כך ליאל התקשרה עליי …
אני:"היי חיימי"
ליאל:"הייושש יפתייי ,תקשיבי שמעתי מה קרה מסכנה ."
אני:"כן אבל אני לא יודעת למה אבל אני דיי שמחה שזה קרה כי ככה אני הכרתי עוד יותר את הבחור שרקדתי איתו ."
ליאל:"וואייי איזה חתיך הוא מקנאה בך חייםםם."
אני:"אני מחכה לצילצול ממנו אבל הוא למתקשר."
ליאל:"הוא יתקשר אל בטוח עם לא הוא עומד לקבל סטירה."
אני:"חחחחחח מצחיקה."
ליאל:"טוב ביושים חייבת לנתק."
אני:"בי."
גם ליעמוו ולייאוריי התקשרו וזה בערך היה ככה השיחה הרגשתי טוב עם זה שאכפת להם מימני.
שמעתי את הצלצול של ההודעה והיה כתוב שם:
"היי יפתי, סליחה שאני לא מתקשר אני עסוק אבל מחר זה השנה החדשה הייתי שמח לבלות אותו איתך כבר הירגענתי משהו מקווה שתאהבי את זה תהיא מוכנה מחר בשמונה ,אוהב שון"
התרגשתיי נורא התחלתי לצרוח כמו משוגעת שלחתי הודעה בוואטסאפ שמחר אני נפגשת איתו .
וליאל וליאור אמרו שהם יעזרו לי לבחור בגדים עם אני ירצה וכתבתי ברור.
……………………………………………………
למחרת יש בצפר אז לבשתי ג'ינס אפור נעלי יאג וסוואצ'ר סגול.
היום עבר דיי מהר הייתי עם החבורה שלנו (אני ליאור ליעמוו ליאל ) (חבורת המקובלים)
אחרי הבצפר ליאל וליאורייי באו עליי ובחרו לי בגדים הם בחרו לי…………


תגובות (1)

תמשיכי

29/12/2013 12:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך