הסנטה מריה | פרק – 12

12/10/2012 643 צפיות אין תגובות

"גלים?" שאל דרק בין שיעול לשיעול, הובס התנשם בכבדות.
"אכן כך" ענה האדם בביטחון. "מי אתה?" שאל דרק. גלים החל לצחוק "דרק. לא לימדו אותך נימוסים מהם?"
"יש סיבה לכך שהצלת אותנו ואני רוצה לדעת מהי" ענה דרק בתקיפות. גלים המשיך לצחוק, למרות שבעיני דרק והובס דרק אינו היה משעשע.
"נכון, אתה צודק. הצלתי אתכם מסיבה מסויימת, אבל זה לא ענייננו כעת. אני רוצה שהצדפות יהיו אצלך, וזה לא יקרה אם תמשיך לנהוג כך"
"מה עשיתי לא טוב?" שאל דרק בהפתעה, לפעמים מידת השחצנות באדם הזה נראתה מעט מוגזמת. "לא נזהרת. השארת את המלחים על הספינה לבד, לא מעשה נכון כשהסנטה מריה בידיך. ניסית להתגנב לגבולות שטחה של המלכה אירקה, גם זה לא טוב. המלכה אירקה אולי רעשה, אבל לא טיפשה וכשלא מציקים לה, היא לא מציקה בחזרה. האם שמעת על המילים משא ומתן בחייך?"
דרק הנהן בעצבנות. "אם היית מנהל עם אירקה משא ומתן על הספינה היית מתקרב יותר למבוקשך".
"אז מה אני צריך לעשות עכשיו?" שאל דרק. "האם אתה מצפה שהמלכה אירקה תקבל אותנו כעת בברכה?" הוסיף הובס. "לא ולא" ענה גלים. "אך למזלכם, פגשתם אותי". גלים שלף מתיקו קופסה, קופסה שהיה נראה שלא יהיה לה מקום בתוך התיק, אך היא נכנסה בכל זאת. "אל תפתח אותה" הזהיר גלים את דרק "עד שתצא מהאזור". "הצדפה פה?" שאל דרק, עיניו אורו. "אם לא תחזיר למלכה אירקה תמורה, הקופסה תהיה ריקה. אם תביא לה את מבוקשה ותכניס את זה לקופסה, ברגע שתסגור אותה ותפתח בשנית תקבל את הצדפה".
"אז מה צריך? מה צריך להביא לאירקה?" שאל הובס בסקרנות. "לא משהו גדול, אתם כבר תגלו כשתתקרבו לנקודה הבאה שלכם תגלו כבר לבד".
"תודה לך" אמר דרק לגלים. "כעת נשוב לספינה, רק איפה היא?"
"או, אין צורך" אמר גלים, אני רואה אותה מתקרבת לעברנו, קחו את המעילים האלו, בוודאי אתם קופאים מקור" גלים הושיט לדרק ולהובס שני מעילים עבים ופרוותיים, רק אז שמו לב כמה קר להם, הם לבשו אותם בזריזות וגילו שגלים נעלם. הם נותרו רק הם, עם הקופסה בידיו של דרק.
"אח, איזה יום" אמר הובס בעייפות וצנח על הקרקע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך