העבר נראה כל-כך קרוב: פרולוג

Mercy 20/03/2015 754 צפיות תגובה אחת

נסיעה בזמן היא עניין מרתק, תחשבו על כל הדברים שהייתם יכולים לראות, ועל כל מה שהייתם יכולים לחוות, תחשבו על כמה מדהים זה אם הייתם יכולים לחזור בזמן.
אני לא יודעת איך להמשיך מכאן אם לומר את האמת, אני יודעת מה אני אמורה לומר לכם, אך אני לא בטוחה שתאמינו לי, וזה יהיה הגיוני לחלוטין אם לא תאמינו לי, בגלל שמי יאמין שנסיעה בזמן היא אפשרית?
ובכן, אם לומר את האמת, אני מקווה שאתם תאמינו, משום שאני יכולה, כאילו לנסוע בזמן.
אתם מבינים, הנסיעה בזמן היא לא רק עניין מעניין היא גם אפשרית לחלוטין, טוב, אם יש לכם את הגנים הנכונים.
שושלות נוסעי הזמן הן עתיקות, אך גם נכחדות, אין עוד רבות מהן, נשארו רק שתיים בכל העולם, טוב, ככל הידוע לנו, יש עוד מספר של יחידים אשר פשוט קיבלו את הגן איכשהו, אי-אפשר ממש לדעת מי יקבל את הגן, אפילו במשפחות של נוסעים בזמן הגן חמקמק, כל-כך חמקמק שהוא יכול להגיע אל אנשים שהוא לא אמור להיות אצלם, אני למשל.
אתם מבינים, מסע בזמן, יכול להיות עניין מסוכן מאוד, אם אתם עושים תנועה לא נכונה אחת, או אומרים משהו לא נכון, יכולים לכלוא, לענות או להרוג אתכם, לא תמיד בסדר הזה.
בגלל בעיות כמו אלו שהזכרתי ורבות אחרות, כל נוסע זמן מוולה את רוב שנתיו הראשונות בהכשרה לתפקיד, לימודי שפות, נימוסים והליכות, כינור אולי פסנתר, בקיצור לומדים דברים שימושיים, דברים שבלעדיהם לא נוכל לשרוד בעבר.
דברים שמתברר שאצטרך לשרוד בלעדיהם, לפחות בזמן הקרוב.


תגובות (1)

זה נשמע מעניין, וגם קטע הנסיעה בזמן תמיד עניין אותי.
אהבתי מאוד את הפנייה לקוראים, זה מוסיף הרבה. והכתיבה זורמת.
בכל מקרה, מחכה להמשך:)

20/03/2015 23:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך