Shush
אני מאוד מצטערת שאני לא עושה פרקים ארוכים,אני גם לא אעשה,כי קשה לי נורא לעשות פרקים ארוכים,ני מצטערת ואני מקווה שבכול זאת אתם תקראו את הסיפור שלי...
אז...להמשיך?

הערפדים-פרק 13

Shush 16/05/2013 596 צפיות 3 תגובות
אני מאוד מצטערת שאני לא עושה פרקים ארוכים,אני גם לא אעשה,כי קשה לי נורא לעשות פרקים ארוכים,ני מצטערת ואני מקווה שבכול זאת אתם תקראו את הסיפור שלי...
אז...להמשיך?

הוא לקח את המראה הקטנה ואחז בה בידו,הוא עצם את עיניו חזק,וראו שהוא מתרכז אבל,הפסקתי אותו ״אה,אתה קורא את העתיד,גם אני,אז אין צורך שתדגים לי…״הוא הנהן חלושות״אז…. מה הכישרון המסיבי שלך?״לכול ערפד יש שני כישרונות,אחד שהוא נפוץ(כמו לראות את העתיד,להיות בלתי נראה וכו…)ויש כישרון מסיבי,שהוא כישרון שאין לאף ערפד אחר,וגם לא היה… אצלי זה האש הסגולה…
״אממממ,אני אספר,מתי שאני אחליט!!!!!״הוא אמר אחרי חשיבה מעמיקה׳מהההה?׳ חשבתי לעצמי,אבל רק אמרתי״ומתי תחליט?״הוא שוב בחר את התשובה בתבונה מעמיקה ״מתישהוא….״ואי,איך אני מעוצבנת עליו!!!!
״טוב…….. עכשיו לענייננו,בוא!!!״אמרתי ומשכתי בידו ״לאן?״הוא שאל ״לישראל,דה!!!״ הוא פשוט לא קולט!!! ״למה לישראל?״אההה,הוא כנראה לא יודע…
סיפרתי לו הכול…
•••נקודת מבט שין•••
איזה יפה היא,איך שהיא מעבירה את שיערה הארוך על מאחורי אוזניה,הריח שלה מין ערבוב של וניל עם קוקוס…
זהו השתגעתי לחלוטין,הרי אין שום מצב שנהיה ביחד,הרי אנחנו במלחמה!!!וחוץ מזה,אני שין והיא…
מדהימה,מופלאה,מקסימה,מהממת,ועוד מחמאות שמתחילות במם(אני אובססיבית)אין מה לעשות מרי הזאת מדהימה…
כול הזמן הזה,לא שמתי לב ואני כבר במטוס…
״מרי,יש משהו שאני רוצה לנסות…״לחשתי לה ולפני ששאלה מהו נשקתי לשפתיה,נשיקה קרה ומושלמת,אחרי כעשר דקות התנתקנו,ככה זה עם ערפדים,אין צורך בנשימה,אז בדרך כלל מתנשקים לפחות חמש עשרה דקות.
הסתכלתי עליה וראיתי בעיניה…


תגובות (3)

כןןןןןןן תמשיכיי

16/05/2013 02:11

דחוףףףף תמשכי כי לא כול האנושות תחפור לך

18/05/2013 10:05

תמשיכי!!!
לא משנה שהפרקים לא ארוכים העיקר שזה סיפור מדהים!!
ומה הוא ראה בעיניה?!!!!!!!!!

18/05/2013 23:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך