nicole_miou7
כייף לי (-;

– הפנימיה – 3 !

nicole_miou7 29/12/2012 980 צפיות אין תגובות
כייף לי (-;

פגשנו את כולם בשולחן כבר –

טיפאני סיפרה לכולם על השופיינג המטווורף והם אמרו שגם הם צריכים עוד מיזוודות וגם ששופינג שכזה לתחילת השנה לא יזיק להם ! ^^ הבנים לא היתלהבו ואמרו שהם יחפסו כמה מציאות יפות בקניון ורוני ומאי פשווט צרחוו שזה רעיוון ממש ממש טוווב ושהן ילכו ביחד ! אני וטיפאני ידענו שאנחנו הולכות לארוז בשנייה שנגיע לבית…
אחריי יום לימודים שלם ראיתי את טיפאני עם איזה בחור לייד הלוקרים וניגשתי לומר שלום (-; היא הכירה לי אותו קראו לו דיימון [שם ממש נפוץ בקרב החברים הקודמים שלה.. :OO]
אמרתי לו שלום וטיפאני הכירה בינינו היה לו חיוך כזה יפה ! אמאאא, טוב אבל אסור לי.. לא נורא.. שלי כבר יבוא ^^ אני בחיים לא יבגוד בחברה בישביל איזה חבר *~* !
"ממש שכחנו מהלוקרים טיפאני ^_^ ! " אמרתי לה אחריי שדימון הלך לכיתה..
"וואי נכון, ניראלי שממש צריך ליצבוע אותו לא ?! " היא אמרה בהיתלהבות
"כן , ניראלי אבל יהיה עדיף שנעשה את זה אחריי כל המעבר ללופט את לא חושבת ? ניראלי שאממ, שאני יעשה ציור מנומר על הלוקר לדעתי זה רעיון טוב, כן מנומר (: " אמרתי והיסכמתי עם עצמי ^^ !
"ניראלי אני עושה זברה כזה בכסף ושחור תעשי את שלך בזהב כזה לא ? (-; " עם עיניים פתוחות להסכמתי
"כן, למה לא ? ניקנה שבלונות וצבע ! ^^ אבל קודם – המעבר, אמרתי לך הולך להיות בלאגאן ממש.. *~* " אמרתי בשימחה
"טוב.. D: " היא ענתה נישמע הצילצול ורצנו לכיתות

בסוף היום ראיתי את טיפאני בשער עם אותו הבחור, איך קראו לו ? אה כה דיימון (: הם היו ממש קרובים וכמה שהיתקרבתי יותר זה ניראה כאילו הם ממש ביחד הם היתנשקו ואני בידיוק באתי והישתאלתי בכוונה לירמוז להם שיסימו עם העיניין הקטן שלהם, הוא אמר :" אנחנו מחכים לך כבר כמה זמן פה טוב שבאת ! , טוב יאלה עפתי בי אהבה שלי 3> " הוא אמר לי ואזז פנה אל טיפאני כל הדרך חזרה הלכנו ברגל והיא סיפרה לי על כמה שהו חמווד וכאלו (-;
שמחתי בישבילה, כמו תמיד, כמו שאני מאמינה שהיא שמחה בישבילי בקטעים כאלו (=
חזרנו הביתה , אירגנו את כל הבגדים לסיום השבוע הקרוב ואת כל השאר ארזנו ונישארו לנו 2 מיזוודות ריקות , שאותם נמלא לאט לאט עד סוף השבוע עם כל הבגדים שהשארנו טיפאני ואני דיברנו תוך כדיי האריזה במחשב למרות שהיא שתי חדרים ממני O_O מילינו 2 מיזוודות בקרמים בשמים ואיפור, בשכונה הקודמת שלי – בחיים לא היתי ממלא חצי מיזוודה בבשמים וקרמים V_V אני כ'כ שמחה שעברנו לכאן ! D:
יום אחריי בביה"ס – ניגמרו לי הלימודים סוףסוף, אה הינה היא ניזכרה לסיים את השעה האחרונה שלה היא יצאה עם דימון והם ניפרדו לידי בנשיקת להיתראות חזרנו הביתה עשינו את השיעורים ביחד [כל אחת מיקצוע אחר אבל על אותו המיטה ובאותו זמן :PP ] צחקנו תוך כדיי ואחת עזרה לשנייה, תודה לאל ניגמר, צהריים כבר עוד מאט תירד קצת השמש ואז אני יוכל לצאת ליים, כמה זמן לא הייתי שם !
יצאתי ליגלוש על החוף טיפאני היתה יותר מידיי מוטשת ויצא בערך שעה אחריי והיזמינה את כולם לזולה שלנו בחוף כשיצאתי מהמים פתחתי את הלמעלה של החליפת גלישה וניכנסתי מיתחת לסכך של הזולה היתנגבתי ונישכבתי על הכורסא בצבע בז' שאני תמיד יושבת עלייה אחרי הגלישה שמתי את הגלשן בעמדה שלנו בחוף איפה ששומרים לי אותו..(: דיברנו וקישקשנו , דאחקות וכאלו..
ואז ניזכרנו שהיום כבר רביעי ! יום חמישי אנחנו יוצאים תמיייד לבר שלנו וזואת תיהיה חגיגה אחרונה בבית :< כי אחרי זה, כבר מיום שישי בצהריים נתחיל להעביר דברים לפנימיה וזה יהיה יום ארוך ! נהיה חושך והלכנו הביתה ראיתי את הסידרה שלי בטלוויזיה [הטופ מודל הבאה ] ואחריה פשוט הלכתי להיתקלח ולישון ! אפילו לא אכלתי ארוחת ערב , שכחתי *__* היתעוררתי עם השעון המעורר של יום חמישי היתלבשתי מהבגדים שהישארתי מיחוץ למיזוודות עשיתי ביבייליסשמתי בושם קראתי לטיפאני "יש ארוחת בוקר אני במצברוח טוב בואייייי (-; " צעקתי בשימחה
"כה מה עשית ? " היא צעקה מהקומה השלישית בהיתפעלות
"נוווו בואי כבר ותיראייייי ! " צעקתי לה
"באההה! תירגעיי^^ " החזירה לי תשובה אחריי שתי דקות
"ואווו! :OO " למה היתגנדרת ככה ?! שאלתי
"דיימון (-; רושם ריאשוני זה דבר חשוב ! " היא ענתה בגיחוח קל
"מזה מה הכנת ? חביתה ? אייזה כיייף ^^ " היא אמרה !
"כה ייאלה תוכלי אני עושה קפה ועוד חמש דקות אבא פה לאסוף אותנו ! " אמרתי באוושר של בוקר
"וואלה אבא לוקח אותנו ? " שאלה תוך כדיי שהיא לועסת
"כה הוא אמר שהוא רוצה להיות איתנו כמה שיותר ליפניי הפנימיה וזה.. " עניתי לה בעודי מחכה למים "בתמי4" שיתחממו כבר..
"אבל נחזור לפה פעם בחודש בערך או פעמיים.. " הזכירה
"כה אמרתי לו הוא אמר ששתי הילדות היפות שלו צריכות להיות איתו יותרר ושהו שמח בישבילינו ^^ " עניתי
"מממ טוב, אז ניראלי כדיי שאם אנחנו חוזרים פעמיים בחודש זה אומר פעם בשבועיים כדיי שניצא איתנו , כי ניראלי שהוא מתכנן לדבר איתנו על זה באוטו.. " היא אמרה מסיימת את הצלחת..
"טוב למה לא ? (-; " עניתי כשאני מערבבת את הקפה שבכוסות
"שמענו צפירות טיפאני הוציאה את הרואש שלה מהחלון נופפה וצעקה "כבר באות אבבאאאאא ! 3> " בחיבה רבה !
"בואי " אמרתי פותחת את הדלת ומסמנת לה שהיא נועלת כי הידיים שלי תפוסות
יצאנו היא נעלה את הדלת של הבית והיצתרפה אלי להליכה הגענו לג'יפ השחור של אבא נתנו לו נשיקה וניכנסנו למושבים האחוריים , הוא באמת דיבר איתנו על הבילויי איתו הוא אמר שהוא ינסה לפנות לו קצת מהלו"ז … (:
יצאנו אל הביה"ס מהאוטו מנופפות לו לייד השער כשהו נוסע כבר וסוגר את החלון
רוני מייקל ג'ייק ומאי היו בכיתה פגשנו את לירון ודניאל בשער הם יצאו ממונית שנייה אחריי שאבא שלנו נסע ועלינו לכיתה..
שיעור ריאשון היה חשבון הייתי עם דימון בכיתה והיתכתבנו בפתק
-היי מה עם אחותך- הוא שלח לי על חתיחת נייר קרוע מהמחברת מישבצות שלו
__________________________________________________________________
ממשייכה אני במוווזה ! DDDD:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך