הפרח בשדה הקוצים
היום אני יפרסם את הפרק הראשון.

הפרח בשדה הקוצים – הקדמה והסבר.

היום אני יפרסם את הפרק הראשון.

שלום :) קוראים לי רותם ואני כותבת את הסיפור "הפרח בשדה הקוצים", קראתי לסיפור הזה בשם זה מפני שזה מסופר על נערה עדינה, יפה, פגיעה, שברירית ומפתה, שהיא כמו פרח (היא הפרח) מפני שפרח זה צמח יפה, מפתה, עדין, שברירי, פגיע.
אבל זהירות, בפרחים לפעמים יש קוצים שמשמשים להם הגנה עצמית וכך גם לנערה.
הקוצים הם שגורמים לפרח להראות שונה מהחברה ובמקרה של הסיפור, הקוצים הם האנשים והפרח היא הנערה.

פלורה וויליאמס היא נערה יפה מאוד: שיער שחור גלי, עיניים ירוקות בהירות, עור לבן וחלק כמו בובת חרסינה וגוף חטוב מרוב הספורט שהיא עושה.
פלורה היא נערה בת 16 שאמה נפטרה במהלך סיבוכים בלידה של פלורה.
יש לה אבא שכמעט ולא נמצא בבית, ואח בכור ושמו אדם, בן 19 וגם הוא לא תמיד בבית בגלל הקולג' שבו הוא לומד לאחר שסיים בית ספר.
פלורה אוהבת להתבודד והיא ממש לא אוהבת את האנשים מסביב שרק מפריעים לשלוותה, לכן לפלורה אין חברים והיא כמו הנערים האלה שהם "בלתי נראים".
פלורה אוהבת מאוד ספרים, מוזיקה וספורט (בעיקר ריצות).

התחלת העלילה:

פלורה וויליאמס עברה פעמים רבות, בתי ספר שונים, ואף פעם לא הייתה מרוצה מהם.
כשפלורה וויליאמס עוברת, יחד עם אביה ואחיה, לבית חדש בפלורידה, כתוצאה מהקולג' של אחיה ועבודתו של אביה, היא לא ציפתה בכלל שחייה ישתנו כל כך מהר.
פלורה וויליאמס מתחילה ללמוד בבית ספר חדש בפלורידה, "מיאמי סמית'", היא חשבה שזה כמו כל בתי הספר שבהם למדה, משעמם ושאף אחד לא יתייחס אליה, אבל הפעם זה שונה, בית הספר מיאמי סמית', הוא לא סתם בית ספר, הוא מורכב מקבוצות, שכל תלמיד חדש שבא, בוחר את הקבוצה שהוא רוצה להיות בה.
למשל, הקבוצות שיש הן: ספורט, מוזיקה, תאטרון ואומנות.
את שאר המקצועות החשובים כמו מתמטיקה, שפה, ספרות וכו', לומדים בכיתות ביחד עם כולם.
בנוסף, בבית הספר מיאמי סמית', יש בכל סוף שבוע, פגישות, שישנים בבית הספר ועושים מה שרוצים עם החברים בשביל להתגבש. פעולה זאת היא חובה ובכללי הכל חובה בבית הספר.

מקווה שתהנו מהסיפור :)


תגובות (3)

את יכולה פשוט לכתוב "פלורה" ולא כל שנייה "פלורה וויליאמס".
תמשיכי!

19/12/2013 09:11

נשמע סיפור טוב!
מחכה להמשך :)

19/12/2013 09:15

כן, תודה רבה :) הוצאתי פרק ראשון עכשיו :) הוא יצא ארוך ניראלי..

19/12/2013 10:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך