אני צריכה עזרה עם הדמויות. אני צריכה שם, מראה, תכונות, כוח על ומגבלה לשלוש הדמויות הבאות: בחור שמתחזה להיות האח הגדול של דארן בשביל להציל אותו, שדה שמתחברת עם דארן, מלכה מרושעת (במקרה זה המגבלה או כוחות העל אינם ידועים אבל צריך ליצור סיפור שמרמז עליהם ((תאתגרו אותי.)) ) בבקשה, אם יש לכם רעיון לאחת הדמויות תציעו לי כי אני צריכה עזרה עם השמות.

מימד מקביל פרק 1

20/06/2014 906 צפיות 6 תגובות
אני צריכה עזרה עם הדמויות. אני צריכה שם, מראה, תכונות, כוח על ומגבלה לשלוש הדמויות הבאות: בחור שמתחזה להיות האח הגדול של דארן בשביל להציל אותו, שדה שמתחברת עם דארן, מלכה מרושעת (במקרה זה המגבלה או כוחות העל אינם ידועים אבל צריך ליצור סיפור שמרמז עליהם ((תאתגרו אותי.)) ) בבקשה, אם יש לכם רעיון לאחת הדמויות תציעו לי כי אני צריכה עזרה עם השמות.

התעוררתי באמצע הלילה עם זיעה קרה על כל הגוף. אני לא יודע מה הקפיץ אותי מהחלום הנהדר בו אמבר, הילדה שאני (וכנראה כל בן שראה אותה) דלוק עליה ברמות, הסכימה לבוא איתי לנשף, אבל מה שזה לא יהיה, זה שווה התעוררות. יש לי צמרמורות בכל הגב למרות ש30 מעלות בחוץ ואני ישן באוהל עם שני אנשים נוספים. אני דוחף מעלי את טרנס, חברי הטוב ביותר, עם עודף המשקל, ויוצא מהאוהל, רועד כמו משוגע. ההורים המשגיחים לא בשטח. באופק אני רואה רצועות ירוקות וורודות מבליחות מעבר להרים. כמו זוהר הצפון, רק שהן נראות מוחשיות יותר ו…קרבות? רגע! אני במדבר! איך יכול להתקיים כאן זוהר צפוני?! אני מתחיל למעוד במהירות לכיוון האורות, ומתפלא מהחרדה שאוחזת בי, שאולי הם ייעלמו לפני שאגיע אליהם. לבסוף אני מגיע אל מקור האור ומוכה הלם: זה כאילו מוצגת לפני הולוגרמה מוקטנת של הזוהר הצפוני מול העיניים. הושטתי יד קדימה והיא נבלעה במערבולת האורות. ההרגשה הייתה קרירה ונעימה, כמו מזגן (מה שלא יכולתי אפילו לחשוב עליו, במדבר הזה,) אך פתאום כאב חד מפלח את ידי ואני מושך אותה אחורה בצרחה. חץ נעוץ עמוק בתוך היד שלי. אני לוקח רגע קטן ומשתאה למראה החץ המרשים. הוא עשוי מעץ שחור, מגולף למשעי ומעוטר בקישוטי זהב המסתלסלים סביב גוף החץ כמו קנוקנות של צמח. אני מרגיש מדקרת צער כשאני שובר את החוד ושולף אותו מהיד. אני מבחין שהעיטורים יוצרים כיתוב על גוף החץ: "שנה-1800. שם: אריפאה גולדן. מבקשת: הצילו! צריכה עזרה! טרולים כחולי עין משתלטים על המבצר!" מה לעזאזל? אני הופך את החץ. בצד השני כתוב: "הכנס- שם:" בלי לחשוב אני חורט "דארן הייטס" עם חוד החץ המחודד. "שנה- 2014, מבקש: בהנחה והייתי מבין משהו בטרולים, והיד שלי לא הייתה פצועה הייתי עוזר." אני משליך את גוף החץ חזרה אל-תוך האור וכעבור מספר שניות מושלך אלי פתק עם הכיתוב: אידיוט. ואז האור מתערבל סביבי והרעש החזק גורם לי לאבד את ההכרה. כשאני מתעורר אני תקוע בצינוק חשוך וטחוב, בלי שמץ של מושג איפה אני.


תגובות (6)

אממ היי(:
ברוכה הבאה לאתר! סיפור יפה מאוד!
אין לי בעיה לתת לך דמות- [מלכה מרושעת (מוחעחעחעחעח)]

שם: אליסון (אם זה אמריקאי ואם לא אז אלין)
גיל: 25 [לא כתבת שצריך אבל אני יוסיף בכל זאת]
מראה: שיער קצר וגלי בצבע שחור פחם. עיניים עכורות בצבע שחור, הן גדולות במיוחד עם ריסים קצרים. מבנה פנים עגול. חיוך קטן, שפתיים דקות. אף כפתור (עגלגל).
אופי: סקרנית, עקשנית, לעולם לא תוותר על משהו שהיא רוצה וממש לא משנות לה ההשכלות לכך, מתעצבנת מהר, אנוכית, צינית (מאוד!!), חייכנית (באילוץ), מטופחת, עושה רק מה שהיא חושבת, יצירתית ומפרגנת לאחרים רק על מנת שיקשיבו לה.
כוח על: קריאת מחשבות. היא יכולה לקרוא מחשבות של אחרים דרך העיניים כאשר מביטה בהם מקרוב (אגב, יש דבר כזה במציאות).
מגבלה: קישועים- אסור לה לאכול ולא היא תמות. לא סתם.. :P המגבלה שלה היא מים. אם מים נוגעים בה היא נמסה ומתה. יש לה 3 הזדמנויות. (אם מישהו שופך עליה פעם אחת אז נותרו 2 וכך הלאה.) לסיפור היא מגיעה עם שתי הזדמנויות. כי פעם שפכו עליה מים.
(היא שוטה פטל…לא סתם:P שוב)

מקווה שאכנס♥

20/06/2014 21:17

אוקי אני עושה שדה במתחברת עם דארן
שם: אפל (כן תפוח באנגלית)
גיל: כמו של דארן?
מראה: שיער בלונדיני מאוד בהיר, כמעט לבן, עיניים אדומות, עור חיוור מאוד, שפתיים קטנטנות שבקושי רואים. יש לה המון נמשים. היא על גבול הלבקנות (אנשים עם עור לבן ושיער לבן ועיניים אדומות) והיא גבוהה ורזה מאוד.
אופי: צינית, היפראקטיבית, זזה כל הזמן, מלאה בשמחת חיים, יש לה חוש הומור די טוב והיא מצחיקה.
כוח: יש לה כוחות פאנטום, שזה שם כללי לאגודה של כמה כוחות: היא מסוגלת להיעלם (להפוך לבלתי נראית), לעוף ולהחליף צורה לכל אדם שהיא רואה.
מגבלה: בגלל שיש לה כמה כוחות המגבלה שלה אמורה להיות מאוד גדולה אבל אין לי שמץ של מושג.
תני לי לחשוב קצת, טוב?
עוד מעט תהיה לי תשובה.

21/06/2014 09:47

    אוקי יש לי כמה רעיונות
    – אם נוגעים בה כשהיא בלתי נראית היא מאבדת את הכוח
    – יש חומר אחד, אולי סבון, שאם הוא נוגע בה היא מתה.
    – היא לא מסוגלת לאכול שום דבר חוץ מגזר. (סתם קפץ לי לראש)
    – או שאם פוגעים בה שלוש פעמים כשהיא משנה צורה היא לא יכולה לחזור חזרה.

    21/06/2014 09:55

מגבלה אה….אפשר שזה יהיה משהו פשוט אבל קטלני כמו נניח..כמו שערפדים רגישים ליתדות עץ או שאנשי זאב רגישים לקליעי כסף

21/06/2014 09:53

אגב אני בהחלט מכניסה את המלכה מלמעלה.

21/06/2014 09:53

אני רוצה לעשות את הבחור שמתחזה לאח של דארן!
שם: אוייר סלייפר
גיל: מה שתצטרכי.
מראה: שיער שחור פרוע למדי, עיניים סגולות-ירוקות, עור בהיר למדי. גבוה למדי, רזה למדי, שרירי הידיים+רגליים+חזה מפותחים, שרירי הבטן מעט פחות.
אופי: ציני וקריר למדי. לא ממש נחמד. יעדיף תמיד לחמוק מן הבעיה ולא להתעמת מולה ישירות. חכם ואסטרטג מעולה יחסית, אם כי ישנם מצבים בהם הוא קצת טיפש ולא חושב הרבה קדימה. הוא עצלן למדי ויעדיף להישאר בבית מול הספה מאשר ללכת להילחם עם מישהו (אבל תמיד יגררו אותו, בכוח בדרך כלל, משם בשביל מה שצריך לעשות).
כוח: מהיר. מהיר מאוד מאוד מאוד. מסוגל לעבור מאה קילומטרים בדקה.
מגבלה: הוא עיוור לחלוטין. הוא מרכיב כל הזמן משקפי שמש (מגניבים כאלה) שחורים לגמרי.

21/06/2014 10:04
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך