שיר כהן
אשמח לשמוע הערות והארות (:

הפתק- פרק 3

שיר כהן 28/06/2013 663 צפיות 8 תגובות
אשמח לשמוע הערות והארות (:

בפרק הקודם-
ובתוך הפתק המקופל היו – שני כרטיסי טיסה לאמריקה.
הפרק-
"מה..?" שרון אמרה, הפעם הרבה פחות אדישה.
היא חטפה מהשיש את החבילה הקרועה חלקית, ופינתה אותה משולחן האוכל.
"מה כתוב בפתק?", היא שאלה אותי, כשאני, עדיין אוחזת בפתק המקופל.
אני מוציאה ממנו את שני כרטיסי הטיסה, ופותחת אותו. אותו כתב היד של אבא, קטן ועגול, שהכרתי היום בבוקר.
אני מתחילה לקרוא:
לשרון ולעדי,
כרטיסי הטיסה מיועדים לכן.
התאריך קצת לא גמיש, אלו כרטיסי הטיסה היחידים שהצלחתי להשיג כדי שהטיסה לא תתקיים בתחילת החופש.
אדבר איתכן בטלפון,
אוהב, אבא.
לאחר מכן אני נותנת לשרון את הפתק, ובזמן שהיא קוראת, השאלה היחידה שעולה במוחי היא מתי תתקיים הטיסה. כנראה שבקרוב, אם הוא רשם שהתאריך לא גמיש. כנראה שעוד שבוע או שתיים.
בכל מקרה, אני בודקת את תאריך הטיסה בכרטיסים.
אני לא יודעת איפה הם אמורים להיות רשומים, אז אני לא מוצאת את תאריך הטיסה.
אני מריחה משהו שרוף באוויר..
ואז אני נזכרת- הפנקייק. אני מכבה את הגז וזורקת את הפנקייק לפח האשפה.

אני ושרון במילא לא רעבות כל כך, אז אני חותכת פרוסת לחם לחצי, חצי אחד לי, ואת החצי השני לשרון. אני מורחת על החצי שלי גבינה לבנה, ולוקחת פרוסת עגבנייה מהצלחת של הירקות.
שרון פשוט אוכלת את הלחם בלי כלום. אחר כך שרון חותכת את הפנקייק העבה לחצי, ונותנת לי חצי. נראה שסירופ המייפל מונח לקישוט על השולחן, כי אני ושרון לא שמות מייפל על הפנקייק.

בסיום הארוחה, כשאני מעבירה לשרון עוד כלי שטוף, והיא שמה אותו במדיח הכלים, אני שואלת:
"מתי את חושבת שנטוס?". בהתחלה יש דממה באוויר, ושומעים רק את קול הברז כשאני שוטפת כלי נוסף. "בקרוב," היא אומרת, "בקרוב.".

השעה שש חמישים ושתיים בערב.
אני יוצאת מחדר באמבטיה, כשיערי הרטוב מרטיב יחד איתו גם את חולצתי.
אדים נעימים של חום וריחות של סבונים יוצאים מהחדר כשהדלת נפתחת.
אני מחזיקה מגבת קטנה בידי, ומנגבת איתה את השיער. עוברת ליד החדר של שרון, כשצעקות נשמעות מבפנים. אני מאזינה לה, מבינה שהיא מדברת עם אבא דרך שפורפרת הטלפון.
"שרוני, מתוקה," אני שומעת את קולו של אבא דרך שפורפרת הטלפון," כבר העמדתי את הדירה להשכרה באינטרנט, והיא כבר נשכרה." כן, אבל מחר?! אתה רוצה שהיום נתחיל לארוז מזוודות לטיסה למחר?!" שמעתי את שרון צועקת.
עכשיו אני מבינה- אבא שכר את הדירה שלנו באינטרנט למישהו, והטיסה תתקיים מחר- ביום שבו האדם שהשכיר את הדירה יבוא להתיישב בבית.


תגובות (8)

אהבתי תמשיכי!!!;)

28/06/2013 02:42

מעניין ~~~
נחמד בינתיים, תמשיכי (:

28/06/2013 02:57

תודה רבה, אני אמשיך מחר (:

28/06/2013 05:10

אתת חייבת להמשיך !!

28/06/2013 06:50

תודה רבה :)
כרגע אני עובדת על הפרק הבא, הוא יעלה בקרוב :)

28/06/2013 10:25

אהבתי מאוד תמשיכי ומהר :)

06/07/2013 09:20

וואו קראתי עכשיו את כל הפרקים ואת פשוט מוכשרתת!!! יש לך כתיבה סוחפת ומעניינת, תמשיכיייי!!

31/07/2013 08:47

וואו, תודה רבה! ממש כיף לשמוע, אני מקווה שאני אמשיך אותו מאוחר יותר כי בינתיים יש לי מחסום כתיבה ארוך במיוחד…

13/08/2013 10:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך