גומא
הקדמה והכרת דמויות של הסיפור בהמשכים הראשון שאני מפרסמת, "הציידת".
מקווה שתאהבו, הפרק הראשון יועלה עוד היום :)

הציידת: הקדמה והכרת דמויות (שווה קריאה, התאמצתי)

גומא 10/09/2013 806 צפיות 4 תגובות
הקדמה והכרת דמויות של הסיפור בהמשכים הראשון שאני מפרסמת, "הציידת".
מקווה שתאהבו, הפרק הראשון יועלה עוד היום :)

התקציר של הסיפור בהמשכים: הציידת.
דיאנה היא נערה צעירה שמוצאת את גורלה בטעות. יום אחד, אחרי בית הספר, דיאנה מרגישה מבולבלת. כוח חזק כופה עליה ללכת כנגד רצונה אל בית הקברות בו נקברה אמה. נער זר פוגש אותה שם, ומספר לה על כוחה הבלתי יאמן, ועל אחריותה החשובה. דיאנה היא ציידת, שנועדה לחסל ערפדים ולהגן על האנושות. בחוסר אמון ובלבול קשה, דיאנה עוקבת אחר הנער אל המפקדה המקומית של הציידים, ולומדת לאט להפוך לציידת בעצמה.
סודות עמוקים יחשפו, אהבה תמצא, ומלחמה תקום.

דמויות:
דיאנה: בת שש עשרה, גבוהה, שיער כהה מתולתל ועור שזוף. בתה של הציידת הגדולה, למרות שכולם מסתירים זאת ממנה. היא אמיצה, נדיבה, חטטנית וסקרנית, לוחמנית.

אדמונד: נקשר אל דיאנה מיד אך מסתיר את הסוד הגדול ביותר ממנה. שרירי, גבוה, שערו שחור ועורו שזוף. הוא ספונטני, נחמד, מבולבל, לא נאמן, ומעט בוגדני.

דייוויד: יתום מצד אימו, אך לא פגש את אביו במשך זמן רב. איבד את אחותו ממזמן, בזמן המלחמה. אהובתו נרצחה בידי הערפדים, ומאז הוא נלחם הכי טוב שיכול כדי לנקום את האנשים שאיבד.
גבוה, שרירי, בלונדיני, עורו מעט בהיר. הוא נקמן, זעפני, רגזן, שומר טינה, סרקסטי, אך כשהוא נפתח אל מישהו וסומך עליו, הוא נעשה נחמד יותר, וחושף את מזגו החמים.

מירנדה: האקסית של אדמונד, ואחת הנשים החזקות יותר במפקדה של הציידים. היא מתעבת את דיאנה, ומאוהבת באדמונד. היא נהנית מלשחק באנשים, כדי להשיג את מבוקשה. היא תחמנית, שקרנית, שחקנית מעולה ומעולה בהעמדת פנים. כולם חושבים שהיא תמימה, מושלמת ומתוקה, אך בתוכה היא עוצרת סוד עמוק ונוראי.
עוד דמויות ישוחררו בהמשך :)


תגובות (4)

נשמע מעניין.
אני אוהבת כאלה סיפורים, יותר מאשר של וואן דיירקשן.
אני מחכה בקוצר רוח לפרק הראשון.
אשמח מאוד אם תקראי את השירים שלי.
=] [=

10/09/2013 07:55

הוא נשמע טוב .. הייתי רוצה לקרוא את הפרק הראשון ;)

10/09/2013 08:11

נשמע ממש אבל ממש מעניין ! אני מתה על ספרי ערפדים !
וגם הדמויות ממש מגניבות !
השגת לעצמך קוראת קבועה.

10/09/2013 09:00

זה נשמע ממש מעניין, מחכה לפרק הראשון!

10/09/2013 12:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך