דורון-הבת
בבקשה עורכים יקרים, אל תמחקו את זה, זה לא הודעה, יש כאן הקדמה!!!!!!!

הקדמה+דמויות לספור החדש שלי: רק צדק

דורון-הבת 04/07/2013 699 צפיות 11 תגובות
בבקשה עורכים יקרים, אל תמחקו את זה, זה לא הודעה, יש כאן הקדמה!!!!!!!

מאחר שדי נתקעתי הספור הדור האפל, אני לא אמשיך לפרסם אותו… מנצלת בפני הקוראים אותו =(
בכל מקרה, אני מנסה את מזלי בספור אחר והרי ההקדמה:

"שמעת מה בית המשפט קבע?" שאל אותי אבי כשחזרתי הביתה מביה"ס.
"לא, אבל אני יכולה לנחש," אמרתי. "המחבל מגולין נכנס ל84 שנות מאסר בפועל בכלא גרדטו."
"את כמעט צודקת," אמר אבי בחיוך. "מדובר ב86 שנים."

השנה היא שנת 2094, חצי מהעולם הם מחבלים, רבע פושעים, שמינית אנשי חוק והשאר סובלים, העולם כולו שרוי במלחמה סמויה, לא ידוע מי נגד מי או למה אבל כל אחד נלחם כדי לשרוד, אפילו אנשי החוק הם פושעים בפוטנציה, רק אלה שסובלים מנסים להשיג צדק ואני בניהם, כל מה שאני רואה זה רק צדק!!!

אז אני צריכה כמה דמויות, אני לא סגורה על כמה או את מי אני אכניס אבל יש לי כמה דרישות:
דבר ראשון, אין הגבלה של גיל אז תנסו להיות מגוונים.
דבר שני, אני צריכה גם בנים וגם בנות.
דבר שלישי, כמה שיותר פרטים על הכל (מה הוא/היא אוהב/ת או שונא/ת, כמה שיותר פרטים שוליים יותר טוב).
דבר רביעי, דמויות כמה שיותר מעניינות ומיוחדות, לא סתם אנשים שטחיים…
דבר חמישי, הדמויות שלי נקיות, הן לא מקללות לא סוטות ולא שום דבר כזה (תבינו, אני בחורה דתייה…)
דבר שישי, שמות לועזיים בלבד (לא ישראלים!!!!)
אני לא מבטיחה שום דבר, אני גם לא יכולה להגיד שאני אקבל אותן לתוך הסיפור שלי בוודאות אבל אני אשתדל…

תכתבו:
שם
גיל (אל תגידו "מה שמתאים לסיפור" הכל מתאים לסיפור!!!)
אופי (כמה שיותר פרטים ומורכבויות יותר טוב, אל תהססו לטבל בהומור…)
מראה
אסונות מיוחדים במשפחה וכו'


תגובות (11)

שם: ג'יין
גיל: 20
מראה: שיער חום ועיניים כחולות, לובשת תמיד מעיל עור על הברכיים ג'ינס וחולצות שחורות.
אופי: מעוד עקשנית, חדת הבחנה, מרושעת כלפי אנשים שהיא לא מכירה, נאמנה, רודפת צדק.
אוהבת: ספרים, לרצוח למען מטרה טובה.
שונאת: בני אדם,שקרנים, קנאים,כמעט כל יצור חי, ורוד, בגדים אפנתיים.
יש לה אובססיה שהכל תמיד יהיה מושלם, בסדר שבה היא בחרה בדיוק.
אסונות: כשהיא הייתה קטנה כל המשפחה שלה נרצחה מלבד סבתא שלימדה אותה להילחם, ומאז היא רוצחת, הרבה, אבל רק אנשים פושעים,אף פעם לא מישהו חף מפשע.
וכל הדברים האלה הפכו אותה לקרירה ומרוחקת.

04/07/2013 13:42

תודה, את רוצה להוסיף שם משפחה או שאני אוסיף?

04/07/2013 13:44

שם: אלכסנדרה גטלין.
גיל: שש עשרה ואחד עשר חודשים(כן,היא סופרת).
אופי: היא ביישנית מאוד,אבל כשהיא רואה משהו לא בסדר,היא יוצאת נגד זה.יש לה חוש צדק והיא לא מבינה בדיחות(בכלל).
צינית מאוד ושונאת אנשים באופן כללי.היא אוהבת חיות ושומעת מוזיקה באוזניות כמעט כל הזמן, היא אוהבת להקות ישנות מהמאה הקודמת(ביטלס,פינק פלויד וכדומה).
היא טובה בציור,אבל לא מספרת על זה לאף אחד סביבה.מתבודדת.סוג של "פריקית" שאף אחד לא מבין. היא בקושי נמצאת בבית ומעדיפה לטייל בפארקים.
חולמת לעבור לפריז,עד כמה שזה נשמע קיטשי.היא מפרסמת מאמרים בעיתון בית הספר,אבל,אף אחד לא ממש טורח לקרוא.
מראה: ג'ינג'ית בעלת עיניים ירוקות.גובה ממוצע(1.66), היא מאוד רזה וכל הזמן צוחקים עליה בגלל זה.לובשת בגדים שחורים בדרך כלל, או חולצות עם מסר.
אסונות מיוחדים במשפחה: בגיל שמונה אמא שלה נרצחה ע"י מחבל מפורסם(תמציאי). אבא שלה התחתן מחדש. היא והאמא החורגת שלה לא מסתדרות ביניהן.
סבא שלה מת מסרטן כשהייתה בת שלוש עשרה והיא הייתה ממש קרובה אליו.
נראה לי שזה בסדר.

04/07/2013 13:48

נראה לי שזה מצויין… תודה רבה =)

04/07/2013 13:50

אני אשמח גם לבנים…

04/07/2013 13:52

שם: פרסי (הייתי חייבת)
גיל 13.5
אופי: הוא אוהב לעזור לחברים, די מרדן, עושה הרבה שטויות, הוא שמח ותמיד מנסה לשמח אחרים, תמיד מתבדח, אבל שצריך להיות רציני הוא רציני, הוא אוהב את הים. אבל הוא גם די אוהב להיות לבד ושהוא לבד הוא לוקח את האוזניות שומע מוזיקה וחושב על הכול. לפעמיים הוא טיפוס מסתורי ופילוסופי כזה. הרבה בנות מתאבות בו ונמרחות עליו אבל הוא לא מחזיר להן אהבה. הוא ילד פופולרי למרות שהוא לא רוצה להיות כזה. הוא טוב בספורט. הוא הכי אוהב רכיבה על סקיטבורד. הוא אוהב דברים כחולים. הוא יודע כל סוג של אומנות לחימה והוא טוב בזה ואוהב אומניות לחימה. שהוא רואה מעשה לא צודק הוא יוצא נגדו. אין לו בעיה עם אנשים שכולם אומרים שהם מוזרים. יודע להקשיב ומבין אנשים. לפעמיים הוא קצת פזיז
מראה: שיער שחור, עיניים ירוקות כמו הים (שיניתי מירוק לכחול. אל תאשימו אותי), רזה, גבוה, קצת שרירי, וקצת שזוף.
מקרה טראומתי: ההורים שלו מתו בתאונת דרכים. ומאז הוא בבית יתומים. הוא תמיד מנסה לברוח, בגלל זה הוא היה בכל העולם והוא מוכשר בהסוואה, ריגול, התגנבות, ופריצה. אבל תמיד תופסים אותו. הוא לא נשאר במקום אחד יותר מידי זמן

04/07/2013 14:25

אחלה, תודה

04/07/2013 14:31

יש לי שתי דמויות…
הבת שמביניהן… (אני רושמת את הפרטים עליה מעורבבים…)
שם: מייקאלה ( או מיקאלה, או מייקלה… השם האמריקאי למיכאלה…), או אלי – קיצור של אליסון… 0לא אכפת לי איזה מבין שניהם…)
שם משפחה: הארון ( עם סגול…)
גיל: 17
בעלת שיער חום כהה, חלק וארוך, ופוני שמגיע עד למעל לגבות. היא אוהבת קוקו גבוה (אבל לא באופן קיצוני. הקוקו כמובן. כלומר לא מעל הראש, אלא בקודקוד….). היא רזה אבל לא אנורקסית. היא גם גבוהה אבל לא ענקית. גבוהה באופן יפה כזה… יש לה עיניים חומות בגוון של השיער שלה ( או ירוקות, או אפורות). שפתייה ורודות באופן טבעי.
היא לוחמנית… שורדת. היא מנהיגה יחידת לוחמי צדק. בעיקרון אביה היא המנהיג, אבל הוא מת לפני כמה שנים בהתקפה על מקום שגוי. במלכודת בעצם. היא קשוחה, אבל לא קרת לב. היא חשדנית, ערמומית, נאמנה לאנשיה ולחבריה. היא חכמה. אסטרטגית טובה מאוד. מעולה אפילו. היא מעולם לא הכירה את אמא שלה, אבל היא יודעת שהיא עזבה בגלל אבא שלה. היא אהבה את אבא שלה, אבל מעולם לא בטחה (באופן משמעותי) בגברים בגלל מעשיו (הלא ידועים…). היא מאוד אוהבת לעשות כושר (אבל שריריה לא בולטים באופן מוזר). היא שונאת שוקולד וממתקי גומי, אבל מתה על גבינה (שבאותם ימים הייתה מצרך מאוד נדיר…?). הפרחים האהובים עליה הם היביסקוס, חמנייה, כלנית ורקפת. הצבע האהוב עליה הוא כחול (אבל לא כהה ולא תכלת. כמו גוון כזה של מרקר…). הצבע השני האהוב עליה הוא ירוק זית. בת יחידה…
עברה המון בחייה. לא אוהבת שוויצרים ושחצנים. לא אוהבת יהירים. קצת חולת שליטה. אוהבת להפתיע אנשים.

הבן…
שם: דילן דירן. (כשמישהו מנסה לרדת עליו, הוא בדרך כלל קורא לו בשם ראשי התיבות שלו – דידי.)
גיל: 18.
שיער חום באותו גוון כמו שלה. עיניים ירוקות/ כחולות/ חומות (לא אכפת לי). גבוה ממנה בערך בחצי ראש. שרירי, אבל לא באופן של שרירן מקצועי… השיער שלו בערך באורך 4 סנטימטרים, ונראה כאילו הוא הרגע קם… אבל באופן יפה כזה… (הוא משקיע במראה שלו המון.)
אוהב ללבוש גופיות סבא, ש"מבליטות את הגוף החתיך והנהדר שלו" (ככה הוא נשמע שהוא משתחצן).
שחצן ( כמו שכבר הבנת). פלרטטן, אבל לא באופן גס וגרפי, אלא פשוט באופן של סטוציונר, שאוהב להתחיל עם המון בנות. כזה שעובר מאחת לאחת. הוא משתמש בחזות הקשוחה, האמיצה והאגואיסטית שלו, בשביל לכפות על חוסר הביטחון שהוא מרגיש בפנים (נ.ב – הוא מודע אליו) ועל הדיכאון. בעצם הוא משתמש בבנות כפורקן. סבל הרבה בחיים. הוא מתגייס ליחידה של מייקאלה (או אלי. איך שתחליטי) כי הוא צריך את הכסף ( שירות בשכר). הוא צריך לשמור על אחיו הקטן תומי בן התשע (שם משפחה שונה – זילאן. אפרט בהמשך…), ואין לו את האמצעים כי… (עכשיו מגיע הקטע שאני מפרטת..) אין להם הורים. בהתחלה לדילן היו שני הורים, והם היו משפחה קטנה ומאושרת, אבל אז האבא מת מסרטן הכליות, ואימו נישאה בשנית כשדילן היה בן 7 וחצי. לאחר שנה וחצי, כשדילן היה בן 9, אימו הייתה אמורה ללדת, והיא אכן ילדה – את תומי. אמנם, וכך רצה הגורל, היא לא שרדה בלידה. אביהם (טכנית רק של תומי… את מבינה אותי) היה שבור לב, והתחיל לשתות. כך זה היה שלוש שנים, בהם דילן ותומי סבלו ממכות והשפלות. בגיל 12, דילן החליט שנמאס לו, והעיף את אביהם מהבית. כך נותרו רק שניהם, כשדילן מטפל בתומי בן השלוש (עכשיו תשע… עברו מאז שש שנים). סיום פירוט.
הוא גם רומנטי (כשצריך). הוא מנסה להיגמל מהמנהג לפגוע בבנות, ולחפש קשר רציני. הצבע האהוב עליו זה ירוק חאקי. השני האהוב עליו זה אדום, אבל כזה ממש בוהק. חכם, אבל מנסה להיראות טיפש ויהיר, כחלק מהחזות שאימץ לעצמו. לפעמים יש סדקים בחומה שלו (החזות שלו..) ואז יש לו יציאות שמראות כמה שהוא חכם, ואז בדרך כלל כולם מופתעים.

בעיקרון, התכנון שלי זה שהם יתאהבו. את יכולה לעשות למייקאלה ( או אלי. אני מעדיפה אלי) חברה הכי טובה, וגם לדילן.
את ביקשת המון פרטים אז נתתי לך את מה שהיה לי ו….מקווה שלא חפרתי :)
אההה וגם שתוסיפי את הדמויות לסיפור. :) :) :) :) :)

04/07/2013 16:11

שם שני רוז
גיל :16
מראה : שיער בלונדיני עד המותן עיניים ירוקות גבוהה ורזה ( אפילו מידי) יש לה קעקוע משפחתי שכל אחד עושה במשפחה שלה שזה ורד אדום בגב
אופי עקשנית לא מוותרת אסרטיבית חמודה מתוקה למי שהיא אוהבת ומחוברת והיא לא מתחברת או אוהבת מהר לאנשים ממבט ראשון לא ייהיה מצב שיחשבו שהיא אמיצה וקשוחה בגלל המראה אבל היא יודעת עשרות אומנויות לחימה שונות יודעת לשחק באנשים
על הדמות היא אחות של גיסון רוז. הרוצח המפורסם שהייתה קטנה בת 12 הוריה נהרגו ושהם גם הוריו של גייסון והם נשארו בודדים וניסו להרגום הרבה אנשים וכשדודם שמע זאת קרא להם מאז דודם שהוא אחראי על המאפיה הגדולה בפשע גידל אותם אות׳ה לימדו הכל על איך להגן על עצמה וכולם יודעים שאסור להתעסק איתה בגלל משפחתה ויודעים זאת לא רק בגללה עצמה אלה גם בגלל הקעקוע ולמרות זאת לה נמאס מהצד הזה שהייתה קטנה חלמה להיות שוטרת צדק ואומנם חלום זה לא יתממש בגלל שהיא לא תנטוש את אחיה אשר רוצה נקמה ברוצח הוריהם והיא תעזור לו בזה

04/07/2013 16:34

שם משפחה: אוסטין

04/07/2013 23:32

ויש לי עוד דמות
שם: פטריק אדלר (לא לא פטריק מבוב ספוג! פטריק חכם!)
גיל:21
מראה: יש לו ישער שטני ועיניים בצבע ירוק בהיר, הוא לא הכי גבוה אבל גבוה יחסית. הוא אוהבת ללבוש חליפות וכדומה
מקצוע: הוא עורך דין מוסמך אבל בגלל כל מה קורה בעולם הוא מסתובב ועוזר לאנשים בדרכים אחרות.
אופי: טוב לב, מתבודד, נחמד, נאמן, רודף צדק.
אוהב: לעזור לאנשים.
שונא: חנפנים, זייפנים, שקרנים, ורוצחים.
אסון משפחתי: הכל היה ממש בסדר במשפחה שלו עד שבלי שום התראה מוקדמת, הבית שלהם התפוצץ בגלל מחבל שרצה להוכיח את עצמו לציבור. מאז הוא לא חזר לעצמו, אמא שלו אבדה רגל ואבא שלו מת. הוא נחוש לעזור לאנשים במצבו ובמצבים דומים בגלל שהוא לא רוצה שזה יקרה שוב.
מקווה שתשתמשי בה :)

04/07/2013 23:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך