White dress
כן כפי שרובכם יודעים סיימתי לכתוב את הספר הראשון של ורד שחור! הספר הזה עתיד לבוא בשבוע הבא נדמה לי(אם אני לא טועה -,-) וכן הנה התקציר חברים וקטע קטן מהספר שכבר התחלתי לתכנן ! (יאי) האמתי שאפשר אפילו לפתוח את ההרשמה אז מי בעד ? D: (מצטערת שאחרי ההרשמה הספר עתיד לצאת עוד שבוע אבל זה דורש חשיבה...)

הקדמה-אהבה מקוללת (ספר ההמשך לורד שחור!)

White dress 09/06/2014 922 צפיות 5 תגובות
כן כפי שרובכם יודעים סיימתי לכתוב את הספר הראשון של ורד שחור! הספר הזה עתיד לבוא בשבוע הבא נדמה לי(אם אני לא טועה -,-) וכן הנה התקציר חברים וקטע קטן מהספר שכבר התחלתי לתכנן ! (יאי) האמתי שאפשר אפילו לפתוח את ההרשמה אז מי בעד ? D: (מצטערת שאחרי ההרשמה הספר עתיד לצאת עוד שבוע אבל זה דורש חשיבה...)

דיימון החזיק את ידי,"את מוכנה?"
הבטתי למטה,"לא?"
"את סומכת עלי?"
הבטתי לתוך עיניו אך ראיתי רק אפלה…
***
אלין,הערפדה החדשה והאהובה שלנו מתמודדת עם בעיות חדשות שצצות מכל עבר.
דיימון,שמסכן את חייו בכל דרך אפשרית.
ניקיטה, הבחור המסתורי והלא מובן שנטפל אליה וחברותיה.
היא מוצאת תשוקות חדשות שלא ידעה עליהן לפניכן ולומדת להתמודד עם הכוח שלה וחברים מבית הספר הישן שלה מתחילים להציק.
חברים חדשים מתגלים,חברים ישנים משתנים ואויבים חדשים מוכנים לתקוף בכל רגע אפשרי.
האם אלין תצליח להתמודד עם כל מה שעל ראשה? האם תצליח להתמודד עם מוות אהבה ושנאה?


תגובות (5)

איזה כיף ששיש עונה שנייה!!!
והווווו
ואני כבר נרשמתי.
עוד מהעונה הקודמת.
אני הדמות הראשית.
^__^

תתחילי פרק ראשון נסיכה :)

נ.ב
מזאת אומרת שהספר יוצא עוד שבוע?

09/06/2014 20:43

תפתחי הרשמה הפעם אני לא אפספס את ההזדמנות הראשונה

09/06/2014 20:44

הנה הרשמה חוחו אני באמצע הקריאה של הספר הקודם..
שם: רוזה גריי. (כמו האנטומיה של גריי- פוראבר אנד אבר עד הקבר ומעבר.)
מראה: שיער אדום קצר עד הכתפיים, חלק ומבריק. עיניים כחולות, פנים חיוורות, והיא לובשת בדרך כלל שמלה שחורה.
אופי: סבלנית מאוד, מאופקת ואדישה. קשה לה להגיב רגשית. אבל אכפת לה מאנשים גם כשהיא לא מראה את זה. שקטה לפעמיים.
כוח: חום גופה הוא ב20 מעלות (מה שבלתי אפשרי) היא יכולה לגרום לך להיות חולה מהנשיפות שלה, שהן כל כך קרות. אם מישהו נוגע לה בעור היד שלו יכולה לקפוא, תלוי כמה זמן.
רקע: היא קיבלה חום כזה נמוך וכוח כזה, מהזמן שהייתה גרה בקוטב הצפוני. בקוטב הצפוני יש כת, ששם יש את תורת הקרח ואת לימוד כוחותיה.
אני מקווה שאהבת אותה <3

10/06/2014 17:58

יששש עונה שנייה ♥
מקווה שעוד יש מקום בהרשמה… אני רצה לכתוב דמות

13/06/2014 13:09

מתי?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?

05/07/2014 14:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך