קצת משוגעת
להתחיל את הספור? מי שרוצה לקרוא בנתיים את הסיפור האחר שלי "הצד השני" עד שיהיו יותר פרקים יכול להכנס למשתמש שלי אשמח אם תקראו ♥

הקדמה (אין שם עוד)

קצת משוגעת 08/11/2015 596 צפיות תגובה אחת
להתחיל את הספור? מי שרוצה לקרוא בנתיים את הסיפור האחר שלי "הצד השני" עד שיהיו יותר פרקים יכול להכנס למשתמש שלי אשמח אם תקראו ♥

הקדמה
השם שלי? אותו אני לא יודעת לא מגלים לי אותו עד שאני בת שמונה עשרה כמו לכולם אבל כולם קוראים לי סול, לא זה לא בגלל שאני אוהבת מוזיקה את האמת אני שונאת מוזיקה אני גרוע בזה, אני לא בטוחה למה קראו לי ככה, אני יודעת מי קרה לי ככה- זאת המנהלת, היא קראה לי ככה שהגעתי היא אמרה שיש משמעות לשם, אבל אותה אני צריכה לגלות לבד. על זה אבל הפסקתי לחשוב לפני שנים, אוי שכחתי לספר, אני גרה בפנימייה, וההורים שלי אין לי מושג מה איתם, מי הם, או אם הם בכלל חיים תאמת לא כזה אכפת לי, טוב לי פה עם כולם.
השנה אני מתחילה את ההכשרה שלי עד עכשיו למדתי רגיל כמו כל ילד בגילי אבל השנה השנה עומדת להיות מיוחדת. אני לא בדיוק יודעת מה זה ההכשרה הזאת, אף אחד לא יודע, רק מי שנמצא בזה אבל אמרו לי שזה משהו מדהים משהו שלא ציפית בכלל שקיים.
עכשיו קצת עליי ועל החברים שלי קודם כל אני (כמובן)
אני בלונדינית, עיניים ירוקות, שער חלק חלק חלק, וגובה נמוכה אבל ממש בקטנה, מאוד חשוב אני תמיד אבל תמיד נלחמת נגד כל מה שלא הוגן לא משנה בשביל מי זה, אומרים לי שאני קצת משוגעת כי אני עושה מה שבראש שלי, לא חושבת על ההשלכות, אתם מכירים את המשפט אל תיהיה צודק תיהיה חכם? זה פשוט ההפך ממני אני חייבת שהכל יהיה נכון ככה זה צריך להיות אצל כולם לא? ואם עושים לי משהו רע חבל חבל, על הנקמות שלי כולם שמעו, אבל הכי חשוב אני שונאת שקרנים לא יכולה לסבול השקר הכי קטן ואתה שרוף אצלי וכמו שאמרתי כבר הנקמות שלי זה משהו מיוחד.
החברה הכי טובה שלי- לילוש- גם בלונדינית, עיניים חומות, יותר גבוה ממני אבל בקצת, גם שונאת שקרנים ותעזור לי בהכללל.

על כל שאר הדמיות אני יספר בהמשך
נו להתחיל?


תגובות (1)

סיפור יפה מחכה לפרק 2

08/11/2015 21:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך