NoAdar
אני אכתוב במקביל לסופר נערה ואם יש משהו שאתם רוצים לשאול אל תהססו

הקדמה והרשמה לסיפור חדש (והחלטה בין שמות לסיפור)

NoAdar 08/06/2014 1130 צפיות 21 תגובות
אני אכתוב במקביל לסופר נערה ואם יש משהו שאתם רוצים לשאול אל תהססו

לכל אחד בעולם יש את ההתאמה שלו (כאילו בן/בת זוג), והוא יודע מי היא או הוא.
מאז גיל קטן כל אחד יכול להרגיש אותה ולפעמים אפילו לפגוש אותה או אותו בחלום.
תכירו את לוק שפגש את לורה בחלום כשהיה בן 15,
היא ההתאמה המושלמת שלו וכל יום הוא יכול להרגיש אותה מתעוררת ועוברת את היום שלה
עד שיום אחד הוא לא מרגיש אותה יותר והוא יוצא למסע חיפוש אחר ההתאמה שלו
למרות שכל מה שהוא יודע עליה הוא המראה שלה ושמה.

הדמויות הראשיות:
לוק פרסיבל ריי בן 21 ממרכז לונדון, חי בבית פרטי עם חברו הטוב ביותר,
גבוה, עיניים כחולות ושיער חום קצר. הוא חי על הקצה אבל יודע להתנהג כמו שצריך, הוא קצת שחצן אבל במקומות שאנשים סרקסטיים, יש לו את הרגעים שלו וכשהוא ברגע אי אפשר להבין למה הוא ככה (כמוני P:)

לורה סימון בת ** מ******** גובה ממוצע, שיער אדום בלונד כזה (אני לא יודעת להסביר את הצבע http://a.images.blip.tv/PlatformHAULidayGiftGuide-ThePlatformHAULidayGiftGuideFtCutiePieMarzia654.jpg הנה תמונה של מישהי עם צבע השיער הזה) עיניים בצבע חום בהיר ושפתיים ורדרדות ומזמינות. חמודה וילדודית, יכולה לסובב אנשים על האצבע הקטנה שלה.

הסיפור יהיה מסופר בנקודת מבט כללית (third person view למתקשים שבינינו) ויתרכז בלוק אז אל תצפו לנקודות מבט של אנשים שונים או לראות את לורה ודברים. אני מתלבטת בין שני שמות לסיפור: התאמה מושלמת או חלק מהפאזל

עכשיו להרשמה:
שם: לא חייב מלא
גיל: בין 20 ל-26
מראה:
אופי:
איך הוא קשור ללוק:
מצא את ההתאמה שלו?: כן או לא, אם כן נא לפרט על ההתאמה
רקע כללי:
הערות:


תגובות (21)

אז לדעתי לסיפור צריך שיקראו התאמה מושלמת, מכיוון שזה קליט ואף מושך את עיניי הצופים ^~^ וכמובן שמסביר בכלליות על נושא הסיפור~
ודמות ^^
שם- נייט דמבר
גיל – 21 וחצי.
מראה- נייט הוא בגובה ממוצע לגילו, ומבנה גופו מעט רזה, עיניו חומות ושערו שחור,ישלו שני גומות, שקשה להתעלם מהן.
אופי- נייט תומך, עקשן, מכור לגלידה, בעל חוש הומור, כשמישו יקר לו הוא מאוד דאגן, חרוץ, בעל חשיבה אסטרטגית ויכולת כתיבת שירים.
איך הוא קשור ללוק- או שהוא יהיה חברו הטוב (כי לא רשמת מיזה) | חבר שהוא מכיר במהלך המסע שלו.
מצא את ההתאמה שלו – לא
רקע- הוא התייתם מהוריו בגיל 3, ומאז גר עם סבתו, אך היא נפטרה כמה חודשים לפני שהכיר את לוק, לוק עוזר לו ואז הם הופכים להיות החברים הכי טובים.
או שאם זה מישהו שהוא פגש בדרך, אז הוא ממ\צטרף ללוק כדי למצוא את ההתאמה המושלמת גם בשבילו.
הערות- אני לא יודעת אם כבר יש לך דמות לחברו של לוק או אין, אז אם הוא יהיה חברו של לוק ועדיין לא הבנת משו, אני אסביר לך, ואם חברו למסע , אפרט יותר במידה וצריך..
בהצלחה ^^
בלופ >>

08/06/2014 18:50

    הוא אי פעם ראה אותה? למצוא את ההתאמה זה לפגוש אותה פנים אל פנים אם לא הייתי ברורה

    08/06/2014 18:57

שם: אשלי
גיל: 20 וחצי
מראה: שיער בלונדיני חלק עד הכתפיים עם פסים חומים וזהובים טבעיים [היא לא צובעת או משהו] עיניים חומות שוקולדיות, היא מפותחת, רזה אבל שרירית מאוד. היא די נמוכה, הפנים שלה נראות מבוגרות מאוד, אם להסתכל רק עליהן אפשר לחשוב שהיא בת שלושים, אבל הגוף שלה קטן מאוד, אז כשמביטים בה בכללי למשך כמה דקות אפשר לחשוב שהיא בת חמש עשרה.
אופי: היא ילדותית, לא רצינית אף פעם, עושה מכל דבר צחוק, יכולה לשבור כל דבר. היא יכולה להיות מעצבנת לפעמים, אבל היא החברה הכי טובה שאפשר לבקש.
היא נאמנה עד הסוף, עד המוות, וזה לא צחוק. היא אמיצה מאוד. היא חכמה ויש לה גם חכמת רחוב, אז היא יכולה להיות מנהיגה בקלות. אם היא ממש תתאמץ היא יכולה להיות אפילו רצינית. יש לה היפראקטיביות קשה והפרעות קשב וריכוז אז אל תצפו שהיא תקשיב לכם כשאתם מדברים איתה.
איך קשורה ללוק: היא החברה הכי טובה שלו. היא הסתובבה איתו כל הזמן, וגדלה איתו. היא הולכת אחריו לכל מקום ונאמנה לו לחלוטין, היא איתו באש ובמים, לא משנה לאן הוא הולך.
מצא את ההתאמה: לא, והיא גם מעולם לא ראתה אותה. היא מעולם לא סיפרה על זה לאף אחד, ותמיד כשדיברו על התאמות היא קמה והלכה משם. אבל היא נחושה למצוא לעצמה מישהו, ולכן מתאהבת בלוק.
רקע כללי: ההורים שלה מעולם לא הגבילו אותה. הרשו לה הכל, אבל היא השיגה את הדברים שלה בעצמה. הם מעולם לא עזרו לה, לא מבחינה כלכלית או מכל בחינה אחרת. היא למדה להגיע למטרות שלה תמיד.
הערות: יש לה עוד אח חורג ששונא אותה ותמיד מציק לה לפני החברים שלה.

08/06/2014 18:54

אני נותנת שתי דמויות
שם: דניאל מוזייק
גיל: 26
מראה: גבוה, שרירי, שזוף, עניים בצבע ענבר ושיער חום בהיר, פנים מושלמות, שפתיים אדומות מלאות ומזמינות.
אופי: הוא ליצן, תמיד מדבדח וסרקסטי בטירוף אבל הכל בזמן, יודע להיות רציני במצבים הדורשים את זה, הוא אכפתי ומקסים ומעל הכל רומנטי
איך הוא קשור ללוק: דרך ההתאמה שלו(פירוט בהמשך).
מצא את ההתאמה?: כן זאת הדמות השנייה ;)
רקע: הוא חי בפלורידה כל חייו ופגש את ההתאמה שלו בגיל 20, הוא שאל אותה איפה היא גרה ועבר ללונדון כדי להיות איתה. הם יוצאים כבר שש שנים והוא קנה טבעת אירוסים ומתחנן להציא לה להינשא לו.

דמות שנייה
שם: ויקטוריה לוריין
גיל: 23
מראה: גובה ממוצע, שיער בלונדיני זהוב ארוך, עניים ירוקות בהירות כמו קריסטל, שופעת ( איפ יו נו וואט איי מין), מלאה קצת אבל מתאמנת כדי להוריד משקל.
אופי: היא כמו ילדה קטנה רק פחות תמימה, היא רואה את הטוב שבהכל וצוחקת מכל דבר, היא אוהבת ללא גבולות והיא מאד אכפתית ותומכת.
איך קשורה ללוק?: היא למדה איתו באותו תיכון וחנכה אותו ועזרה לו במדעים.
מצאה את ההתאמה?: ברור…
רקע: חיה את כל חייה בלונדון ופגשה את ההתאמה שלה כשהייתה רק בת 18, הוא מצא אותה בלונדון והם יוצאים כמה שנים. היא מצאה את הטבעת שדניאל קנה לה ונחכה שיציע כבר.
הערות: תיקחי את הדמויות שלי!!

08/06/2014 20:28

אני מחכה שיהיו הרבה דמויות ואז אני אגיד מי נכנס

08/06/2014 20:53

שם- מקיילה פירס
מראה- שיער בלונדיני חלק אסוף תמיד עם קשת לשיער, עיניים חומות גדולות ובהירות, גובה ממוצע ודיי רזה. יש לה זוג משקפיים מרובעים גדולים בצבע לבן.
אופי- חייכנית, אופטימית, תמיד מוצאת את הטוב בהכל, אוהבת את כולם, טבעונית, מאוד מחוברת לטבע ולחיות.
גיל- 21
איך הוא קשור ללוק- הייתה בשכבה שלו בתיכון והייתה האהבה הראשונה שלו (אם זה אפשרי..) אם לא אפשרי אז הייתה איתו בשכבה בתיכון וחברת ילדות שלו כזאת.
מצא את ההתאמה שלו- כן, ההתאמה שלה היא ג'ונתן דרו החבר הכי טוב שלה מהגן. היא וג'ונתן הסתובבו בתור ילדים קטנים תמיד ביחד, היו עושים הכל יחד, וכשגדלו התאהבו וזהו.
רקע כללי- באה ממשפחה טובה אבל ברחה מהבית בגיל 17. מאז היא חיה בים בצריף קטן ועוזרת לחיות מסכנות ולכל מני ארגונים מוזרים לתרומת כסף או משהו כזה.
הערות- אין הערות. תתחילי :)

08/06/2014 23:10

שמרי לי!

08/06/2014 23:12

    אני יעשה מחר, דמות כי אני אך פעם לא מפספס הרשמות…

    08/06/2014 23:13

את מתחילה בקרוב?

09/06/2014 16:48

תשמרי לי מהר מהר מהר אני כותבת וניראלי יותר התאמה מושלמת:)

09/06/2014 16:51

שם: קלואי
גיל: 24
מראה: יש לה שיער שטני חלק וארוך, ארוך עד אחרי הישבן. העיניים שלה ירוקות והאישון שלה, בשונה מכולם, בהיר יותר משחור. הוא אפרפר. היא גבוהה, ורזה מאוד, יותר מידי. היא מלאה כמו שצריך במקומות הנכונים.
צבע עורה בהיר, אבל עדיין צבע גוף. עורה חלק ונעים, חסר נקודות חן.
אופי: היא נשמה טהורה. רוצה רק טוב. היא לא פגעה מעולם בזבוב. היא אוהבת להיות אחת מהשורה, לא בולטת. היא תמימה כמו ילדה, אבל חכמה כמו..כמו מישהי מאוד חכמה. היא אחראית בוגרת ומנוסה.
רקע: היא באה מבית עשיר, חם ואוהב. היא לא מפונקת. היא נותת כסף לכל קבצן, תורמת לכל אגודה, ומסתפקת במועט. הוריה עובדים בבית ומספקים לה את האהבה הדורשה. היא עוד לא עזבה את הבית, אבל מתכוננת לעזוב עם סכום כסף גדול מההורים שלה. היא רוצה לעבור לגור עם בראד.
היא לומדת רפואה באוניברסיטה. יש לה תואר שלישי והיא בדרך לדוקטורט.
איך היא קשורה ללוק: היא למדה איתו בתיכון, הם היו חברים טובים. היה בנהם משהו מעבר, אבל הם לא עשו עם זה משהו. הם יצאו לטיול סובב עולם בסוף התיכון, ומאז נפרדו, הפ רק נפגשים מידי פעם.
מצאה או לא: כן. קלואי מצאה את בראד. הם ביחד כבר שנתיים. הם מצאו אחד את השני דרך האימייל. כל אחד קיבל אימייל מכתובת מסווגת 'תפגשו בקפה בשעה שלוש' שניהם היו סקרנים מאוד והלכו. הם פגשו אחד את השנייה והכירו. הם החליטו להמשיך להפגש ונוצרה אהבה.
הערות: לנועה. מה יש בתמונת פרופיל שלך?

09/06/2014 17:30

    אני צריכה לדעת אם הוא ההתאמה שלה וגם איך הוא נראה
    ומה שיש לי בתמונת פרופיל זה מלאך בוכה

    09/06/2014 23:02

מתי כבר מתחילים?!

09/06/2014 17:32

    אני מחכה לדמות של אולימפוס ואז אני אכתוב מי נכנס ומי לא
    וגם אני מתנצלת מראש למי שהדמות שלו לא נכנסה

    09/06/2014 17:38

    המפ… בסדר.

    09/06/2014 17:39

שם: מייק
גיל: 21.5 (בוז מיספרים עגולים!)
מראה: שיער שחור, ענייו כחולות-ירוקות, כחוש, רזה, לא שרירי.
אופי: מצחיק, ציני, חמוד, טיפש מה שהופך אותו לחמוד, פזיז, שונא להיות מרכז העניינים, מעצבן.
איך הוא קשור: הם חברי ילדות.
התאמה: כן, אליסון ברוז. בת 21, שיער בלונדיני, ענייה ירוקות-טורקיז, רזה, נמוכה.
רקע: הוריו מתו בשריפה, הוא היה בבית, הוא אי כשהוא שרד, בקושי. הוא גדל ללא הורים עד הצבא, שם הוא פגש את אליסון, הם היו חברים טובים. הם הבטיחו לשימור על קשר. יום אחד הקשר ניתק והוא מנשיך לחפש אחר אליסון, היא הייתה הכי קרובה אליו, בייחוד אחר מות הוריו, וגם היחידה שידעה על פחדו מאש ועל סיבת מות הוריו.

09/06/2014 21:41

    היא ההתאמה שלו?

    09/06/2014 23:03

זהו עכשיו מי נכנס?

09/06/2014 22:10

אני כותבת עכשיו

10/06/2014 16:51

    ואגב, שכחתי לכתוב לך: תקראי לזה התאמה מושלמת, למרות שגם חלק מפאזל זה יפה התאמה מושלמת נשמע יפה יותר.

    10/06/2014 16:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך