SIVAN25
מדובר בסיפור במהשכים.
סיפור זה יעלה במקביל עם 'פניה של האמת' שכמובן אני ממשיכה לכתוב אותו.
מקווה שימצא חן בעיינכם גם הוא.
הארות, הערות ותגובות בונות יתקבלו בברכה.

טוב זהו, לילה טוב ומקווה שנהנתם :)

הקדמה- לאור הזריחה.

SIVAN25 23/07/2011 1003 צפיות 3 תגובות
מדובר בסיפור במהשכים.
סיפור זה יעלה במקביל עם 'פניה של האמת' שכמובן אני ממשיכה לכתוב אותו.
מקווה שימצא חן בעיינכם גם הוא.
הארות, הערות ותגובות בונות יתקבלו בברכה.

טוב זהו, לילה טוב ומקווה שנהנתם :)

זהו סיפור במהשכים אשר מתרחש בכפר קטן בשם,'קראן'. אשר בממלכה הרחוקה והקסומה 'אלומריה' (הזוהרת בלטינית).
אליאנה היא נערה בת 17, חביבה וחייכנית אשר חיה לא רחוק מן הכפר בבקתה מרווחת יחד עם הסבתא שלה- המרפאה של הכפר, אחותה הקטנה בת השבע אן-מרין ובן דודה בן השלוש אוריין.
את רוב ימיה העבירה אליאנה בעזרה בשתילת וקצירת היבול, עזרה לסבתה עם הפצועים והחולים של הכפר וטיפול בשניים הקטנים.
אך את אורח החיים השקט של הכפר קוטעות התקפות חוזורת ונשנות של שודדים.
אשר שורפים בתים, גונבים יבולים ופוגעים במי שעומד בדרכם.
למרות שעל הממלכה שולט מלך טוב לב ואדיב, נראה שידיו לא מגיעות אל שטח ההרים הקטן בו ממוקם 'כרים ירוקים' ואין לו מושג על האוסנות הקורים שם.
אלאינה ובני משפחתה נאבקים כל יום על מנת לשרוד עד שיד המזל פועלת לטובתם ומביאה איתה קבוצת גברים בהנהגתו של גבר צעיר ומסתורי אשר מבריחה את השודדים.
וזמן קצר מאוחר יותר מקבלת אליאנה הזמנה לעבוד כרופאה בארמון תחת המלך במקום סבתה.
הנערה הנרגשת ממהרת להסכים מאמינה שהפעם הגורל מחייך אליה.
או שבכלל היה זה הפאצ'ם (אל המזל הקטן) שמצאה אחותה אן מרין מוקדם יותר באותו היום.


תגובות (3)

יפה תמשיכי :)

24/07/2011 15:56

יפה תמשיכי :)

24/07/2011 15:56

שבת שלום סיון היקרה

הסיפור שכתבת לפני זמן רב מאד הוא ממש מקסים אז מדוע אינך ממשיכה , אני מקווה שתגובה זו ממני תעשה לך משהו וכן תשובי לאתר ותכתבי להנאת כולנו – תודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥

24/03/2012 03:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך