Yuki
פרק ראשון כבר פורסם. רק שגיליתי שכולם עושים הקדמות, אז גם אני עשיתי.

הקדמה ל-מוצץ חלב.

Yuki 13/05/2014 700 צפיות 6 תגובות
פרק ראשון כבר פורסם. רק שגיליתי שכולם עושים הקדמות, אז גם אני עשיתי.

הקדמה.
בכפר מבודד באוסטרליה שאנשיו אנשים פשוטים, שבחרו לחיות את חייהם תחת שלטונו של לורד הדם(ערפד).
לורד הדם-ערפד חדש שלא יקבל מדמו מקץ שנה מיום הוולדו ימות.
שושלת הערפדים הינה ארוכה ותוחלת חייו של ערפד ממוצא הינה שלוש מאות שנים, בעוד לורד הדם חי אלף שנה ולאחריו יורשו מחליפו.
הסיפור מספר על סקאי ערפד שמכונה מוצץ חלב משום שכאשר אמו הייתה בהריונו כאנושית, היא ננשכה.
תהליך הפיכתה לערפדה עוקב, ובנה הנולד הינו תוצר של דם אדם ודם ערפד. כך שהדם שהוא שותה הוא חלב(בגלל תהליך ההתפתחות הלקוי, החלב שהוא דם מומר משמש לו כמזון במקום דם רגיל). הסיפור מספר על סקאי -מוצץ חלב,על אחיו ליאו-יורש הלורד,ועל יוקי אהובו של סקאי.(כן,אחד מהסיבות שקוראים לי באתר יוקי)
טוב ההקדמה לא הכי מובנת בעולם כשיהיה לי כח אני אשפץ אותה.


תגובות (6)

נשמע ממש יפה:)

13/05/2014 20:27

אהמאהמ.
אחת הסיבות* לא אחד 0.=

13/05/2014 21:16

ערפדים!!:):):):)

14/05/2014 17:26

    מאז דמדומים ירד קרנם של הערפדים.
    אבל כדמות קשה להתעלם מהם, הם יפים, אפלים, מוכשרים, אכזרים ו…

    14/05/2014 18:56

מחקת את התחרות?? באסהה! בדיוק התחלתי לעשות מחקר על קיסר הודו ושקלתי מחדש אם להרשם… עניתי לך בצומי.. אני מנצלת את ההקדמה על מוצץ החלב! אז אני אכתוב גם משו קשור.. קרנם של הערפדים לא ממש ירדה, כי עדיין מדברים על דמדומים ולא על ספרים אחרים עם ערפדים.. הידד לערפדים!!!

18/05/2014 15:58

    מחקתי אותה בטעות אני אשמח כשתרשמי.

    18/05/2014 16:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך