תאיליה
אני כמעט אף פעם לא עושה הקדמה לסיפורים שלי, אז אני מקווה שזה יצא בסדר..

הקדמה לסיפור חסר השם בינתיים!!!

תאיליה 10/12/2013 620 צפיות 4 תגובות
אני כמעט אף פעם לא עושה הקדמה לסיפורים שלי, אז אני מקווה שזה יצא בסדר..

היי, קוראים לי שירה, אני בת 14.
יש לי שיער ארוך וחלק בצבע דבש, ועיניים באותו גוון כמו הים (או ככה לפחות כולם אומרים לי).
אני די נמוכה (בערך מטר ו-58) ולכן לפעמים קוראים לי טינקרבל.
נטע היא ה-b.f.f שלי. אנחנו חברות מאז שאני זוכרת את עצמי, כי האימהות שלנו חברות טובות מאז התיכון.
אני ונטע ביחד בחוג משחק כל יום שני מאז כיתה ו', וביום שלישי אני הולכת לאבא שלי.
שכחתי להגיד שההורים שלי גרושים..
הם התגרשו לפני שנה וחצי בערך, כשאימא שלי גילתה שלאבא שלי יש חברה יותר צעירה.
ברגע שהיא התעמתה איתו, הוא לקח את הדברים שלו ועבר לגור איתה, ועכשיו הם נשואים.
מאז אני הולכת אליו כל יום שלישי וכל סוף שבוע שני.
אני ונטע עובדות עכשיו בחנות המוזיקה "muzic star", שנפתחה בשבוע שעבר, כדי להשיג כסף לטוס לפריז ביחד, כמו שאנחנו חולמות מאז כיתה ג' .
יש לי גם אחות קטנה בת 11, שקוראים לה אמה.
יש לה שיער חום ארוך וגולש והיא יותר גבוהה ממני (מה שיכול להיות מעצבן רוב הזמן) ומעריצה בטירוף את סלינה גומז. כל החדר שלה מלא פוסטרים של סלינה, ואין אפילו נקודה קטנה בלי פוסטר שלה עליה.
לפעמים אפשר לחשוב שאנחנו לא אחיות, כי אנחנו ממש לא דומות, אבל העיניים שלנו בדיוק אותו גוון של כחול.
לנטע יש עיניים ירוקות יפות כאלה, ושיער חום כמו של אמה אבל יותר כהה.
היא גם לא כל כך גבוהה (בדיוק כמוני), אבל היא גבוהה ממני בלפחות 5, 10 סנטימטרים.
מחר אנחנו מתחילות את כיתה ט' בבית ספר ירקונים, ואני שמחה כי אני מאוד מתגעגעת לרועי, החבר שלי, ומחר אני אראה אותו סוף סוף.


תגובות (4)

מהמם!! במיוחד לפעם ראשונה!!
תתחילי את הסיפור בקרוב בבקשה!

10/12/2013 08:06

יש לה שם מהמם אגב חחח

10/12/2013 08:12

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתחילי כבר!!~>

10/12/2013 08:52

תודה! אני שמחה שאהבתן! :)

11/12/2013 10:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך