זאבת ההרים המושלגים
גזע, אחרי שכולם יגיעו למחנה אתם מגלים עולם קסום שמתקיים במקביל לשלנו, אתם(או יותר נכון הדמויות שלכם) נכנסים לעולם הזה והופכים לגזע אחר כמו אלפים, קנטאורים,גמדים,משני צורה(נראים כמו בני אדם),אנשי דרקון(דרקון דמוי אנוש) בני כלאיים( חצי גזע אחד וחצי גזע אחר, אין אפשרות לעירבוב עם קנטאורים) ואנשי זאב. אלו הגזעים, תבחרו אחד מהם.

הקסם מתגלה:הקדמה+הרשמה

גזע, אחרי שכולם יגיעו למחנה אתם מגלים עולם קסום שמתקיים במקביל לשלנו, אתם(או יותר נכון הדמויות שלכם) נכנסים לעולם הזה והופכים לגזע אחר כמו אלפים, קנטאורים,גמדים,משני צורה(נראים כמו בני אדם),אנשי דרקון(דרקון דמוי אנוש) בני כלאיים( חצי גזע אחד וחצי גזע אחר, אין אפשרות לעירבוב עם קנטאורים) ואנשי זאב. אלו הגזעים, תבחרו אחד מהם.

קרן אור חדרה מבעד לווילון השקוף שלי, חיממה אותי. פקחתי עין אחת, עין שנייה. התמתחתי וקמתי מהמיתה.
"אליס את מאחרת! אני מקווה שאת כבר לבושה" צעקה אמא
"אני כבר באה" צעקתי לה חזרה
פשטתי את כותונת הלילה הכולה בהירה ולבשתי חולצה אפורה, מכנס ג'ינס שחור שכל הכיסים שלו גזורים ונעלי ספורט אפורות עם חייכנים. לקחתי את תיק הטיולים הירוק כהה שלי ושמתי אותו בסלון.
אכלתי את ארוחת הבוקר במהירות, שמתי את התיק בכיסאות האחוריים של המכונית ונכנסתי, אמא באה דקה אחרי והתחלנו לנסוע.
הסתכלתי על היער שליד המחנה וכן!
שוב ראיתי את הקנטאור! את אותו אחד לדעתי הרהרתי חלק הסוס שלו בצבע שחור שער שחור ועור בהיר. לא יכולתי לראות יותר.
הסתכלתי סביבי ולא ראיתי אף אחד, אחד המדריכים דפק על חלון המכונית.
"כן?" שאלה אמא
"אני מצטער אבל המחנה מתעכב מעט" אמר המדריך
"למה?" שאלתי
"בגלל הגשמים"
"בכמה?"
"בכמה ימים לא יותר גברתי הצעירה, אני חושב שתוכלי להישאר כאן עד יום שלישי" אמר המדריך
"אז יש לי עוד יומיים לבד!" קראתי בשמחה, פתחתי את דלת המכונית והוצאתי את תיק הטיולים שלי.
מוזר חשבתי, האדמה יבשה.
אמא הלכה ושמעתי עוד רעש מנוע, עוד משהו בא חשבתי בקדרות אני לא אוכל למצוא את הקנטאור הקיץ.
אני צריכה 8, לפחות 3 בנים.
שם מלא:
גיל (בין 10 – 16):
מראה:
אופי:
גזע(פרטים ב'רציתי להוסיף'):
עבר/רקע:


תגובות (8)

תמשיכי :)
מאיפה השם אליס? :)

08/10/2013 09:55

לא זוכרת אבל הוא נתקע לי בראש ואני די אוהבת אותו:)

08/10/2013 10:05

שם מלא: רובין דוסון
גיל (בין 10 – 16): 16
מראה: שיער שחור ,עיניים שחורות , עור בהיר די נמוך ולא שרירי במיוחד .
אופי: חמודי כזה דורש חיבוק ,יודע לתפוס פיקוד ,קצת חסר טקט ,כריזמתי .
גזע(פרטים ב'רציתי להוסיף'): איש דרקון או מה שזה לא יהיה חיחיח
עבר/רקע: בה ממשפחה ממוצעת יש לו אחות גדולה נשואה ויש לה ילדה הוא מת על האחיינית שלו ועל ילדים כתנים בכללי .המשפחה שלו ממש חשובה לו .
חוץ מיזה הוא גם אוהב מוזיקה ולשחק כדורסל למרות שהוא די נמוך .

מקווה שעזרתי ותתחילי מהר ^_^

08/10/2013 10:32

שם מלא:דסי טולדו (Desi Toledo)
גיל (בין 10 – 16): 12
מראה: שיער חום כהה קצת אחריי הכתפיים, עיינים חומות שניתן לראות בהן גווניי דבש, עור ורדרד מעט אבל בהיר (לא חיוור!)
אופי: לא נחמדה במיוחד, מתעצבנת מהר, לצרוח זה הכישרון שלה, אדישה, שנונה
גזע: משנת צורה
עבר/רקע: נולדה למשפחה עשירה יחסית, יש לה רק אחות אחת ושמה שיזוקה (Shizuka) והן תמיד נחמדות אחת לשנייה, אחותה חשובה לה יותר מהכל.
מקווה שתאהבי XD

08/10/2013 10:41

שם מלא: נוי אטר (מקווה שלא תשני או לפחות תשני רק את המשפחה)
גיל: 15 וחצי
מראה: עיניים ירוקות כהות, שיער שטני ארוך וחלק. עור בהיר אבל לא חיוור
אופי: מנסה להיתנהג יפה, יש לה פיוז קצר, מיתחברת מהר, אוהבת להיתחבק (בימיוחד עם הבנים), כשהיא מחבבת מישהו היא תנסה להוציא מימנו אם זה הדדי.
גזע: אשת זאב (אבל לא ממש שעירה מגעילה)
עבר/רקע: מישפחה ממוצעת. יש לה אח בן 18 שמגונן עלייה יותר מידי ופוחד עלייה. ההורים שלה רבו ובעיקבות זה אמא שלה עזבה ואבא שלה גידל אותה.

יאללה תתחילי :)

08/10/2013 11:16

שם מלא:אליס בריאן
גיל (בין 10 – 16): 14 ו6 חודשים
מראה:עניים ירוקות בהירות נבונות וצלולות, שער שחור חלק שאסוף בצמה קצרה, עור בהיר עם סומק קל בלחיים.
לובשת חולצה אפורה וג'ינס שחור שכל הכיסים שלו גזורים, אף פעם לא מתאפרת(זה מטומטם מאוד לדעתה ואני מסכימה), עיינה משקפות את רגשותיה, כשהיא כועסת הם מתכהות וכשהיא שמחה הם מתבהרות.
אופי:סקרנית, חברותית, ביישנית אבל מוצאת את מקומה די מהר, חייכנית ובעלת ידע רב.
גזע(פרטים ב'רציתי להוסיף'):בת כלאיים, חצי איש דרקון חצי אלפית, יש לה כנפיים(מאיש הדרקון), אוזניים מחודדות (מהאלף)
עבר/רקע: אבא שלה היה מפקד בכיר בצבע אבל בוא מת כשהציל את חייליו, הממשלה נתנה להם סיועה כספי ונתנה לו דרגת כבוד אבל לאליס זה חשוב כקליפת השום.
היא לא זוכרת את אביה וזה קצת מציק לה אבל היא למדה לחיות עם זה, היא שונאת את הפסיכולוגית שלה וכבר רקמה כמה תכניות לאיך להרוג אותה, היא צריכה לקחת תרופות הרגעה אבל זה רק בגלל שהיא לא משתפת פעולה, ממוצע ציונים 100+(מקבלת בדרך כלל 100 ויותר עם יש בונוס)

08/10/2013 11:46

אהבתי את כולם, בנתיים כולם בפנים:)

09/10/2013 07:51

טוב חברים פרק ראשון עלה לאוויר!
בבקשה לשלוח עוד 4 דמויות

09/10/2013 12:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך