הריון עונש או מתנה? פרק 15

chat_noir 28/06/2016 720 צפיות 4 תגובות

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם:

״טוב אני צריך עדכון תתחילי לספר הכל מההתחלה מהרגע שנכנסת להריון עד עכשיו״ אלון אמר לי הוא כזה רכלן. ״אז ככה…..״

פרק 15:

״אז ככה לפני 4 חודשים הייתה מסיבה בבית האחווה של אח שלך. שם אני והוא השתכנו ועשינו שטויות שגררה אותנו למצב הזה. נתן לא רוצה אותו.״ אמרתי ופני הפכו עצובות.

״אוקי תמשיכי״ ״נתן התחנן שאני יעשה הפלה ולא רציתי להקשיב לו ואז מור התוודה בפני שהוא מאוהב בי. אז יצאנו לדייט שבסופו אמרתי לו שאני רואה אותו רק בתור ידיד אח כזה שאני יכולה לספר לו הכל ״

״אני מבין אבל איך שון ניכנס לסיפור ומה עם אנדרושה?״ ״שחזרתי באותו ערב לפני חודשיים הביתה מהדייט עם מור אנדרושה הייתה עם שון והם רבו בגלל ששון הכניס את אנדרושה להריון והיא ממש לא רצתה אותו אז היא מסתה להתאבד אבל לפני זה היא חיכתה שאף אחד לא יהיה איתה אני נסעתי לסבתא ושחזרתי ראיתי אותה ככה והזמנתי אמבולנס והתקשרתי לשון״

״אוקי הינה החלק המעניין״ הוא אמר שענייו משתוקקות לרכילות שיוצאת מיפי ״היינו בבית חולים והתעלפתי וכל הבנים היו שם ואז ביני לבין שון היה ניצוץ הוא אפילו ממש אמר לי שהוא יעזור לי לגדל את התינוק שלי ושהוא נגד הפלות״

״וואו אחלה עדכון״ אלון חייך וחיבק אותי. ״את יודעת שאני אוהב אותך נכון?״ ״אוהב?״ ״ברור שאני אוהב אותך. אני אוהב אותך כמו את אחותי״ הוא אמר וחייך. הורדתי את הראש והסתכלתי על הרצפה ונשענתי על החזה שלו

״הכל בסדר?״ הוא שאל. ״כן, אני קצת עייפה״ אמרתי חצי אמת . ״טוב בואי תנוחי פה את יכול. לשכב על הספה הזאת״. הוא אמר וסימן לי ללכת לספה.

״תודה״ אמרתי ונשכבתי על הספה, ולפני שהוא יצא מהחדר הוא אמר לי להתקשר אליי אם קורה משהו או אם משעמם לי, ואני רק הנהנתי עם הראש וחייכתי. אני נרדמתי ממש טוב עד שהיו דפיקות על הדלת.

״המנהל אתה פה?״ קול של בן שאני מכירה. הוא עמד להיכנס ואני עדין שוכבת על הספה מה לעשות?. אחרי שתי שניות שמעתי את אלון .

״היי שון״ אלון אמר ואני הייתי כזה שיט לא שון שחכתי ממנו לגמרי. ״היי המנהל אני צריך לדבר איתך לגבי עניין מסוים״ שון אמר ״לגבי מה?״ אלון שאל ״לגבי סשה״ פה ידעתי לא משנה כמה אני עייפה אני חייבת להתחבא.

״אוקי בואו תיכנס״ אלון אמר ופתח את החדר. הם נכנסו ואלון חיפש אותי עם העיינים. ״קרה משהו המנהל?״ שון שאל ״לא סתם חשבתי שהשארתי פה משהו בחדר״ צחקתי בלב על ההתחמקות שלו.

אלון שלח לי הודעה איפה אני -אני מתחת לספה ששש..- עניתי לו והוא רק חייך. ״טוב שון בוא נתיישב ליד השולחן שלי״ אלון אמר והם התחילו לדבר.

ההמשך יבוא….


תגובות (4)

תמשיכי
+5

28/06/2016 21:11

    עובדת על זה. אני מקווה שעוד שעה כבר הפרק הבא יהיה מוכן

    28/06/2016 21:13

היי :)
הסיפור שלך נהדר!!!!
אשמח אם תקראי את הסיפור שכתבתי ותגיבי לי מה דעתך

29/06/2016 23:17

שמחה לשמוע שנהנהת ואני אשמח לקראו את הסיפור שלך

29/06/2016 23:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך