הריון עונש או מתנה? פרק 20 ????וואו????

chat_noir 06/07/2016 708 צפיות 2 תגובות

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם:

הגעתי לחדר שלי וישר לקחתי תיק\מזוודה והתחלתי לארוז. אני חייבת לעוף מפה. אחרי כמה דק' התחילו דפיקות על הדלת. "מי זה?" שאלתי כשאני עדין בוכה….

פרק 20:

״סשה זה אני נתן. את בסדר?״ מה הוא עושה פה? מה הוא רוצה? ״לא אני לא בסדר״ ״את יכולה לפתוח אני רוצה שנדבר״ מה לדבר הוא לא מבין שלא בא לי כלום. ״אני לא רוצה לדבר איתך״ אמרתי כדי שיבין ״טוב תקשיבי אני ממש דואג לך״ מה השתנה פתאום? ״אין לך מה לדאוג לי״.

והתקדמתי לכיוון של הדלת מתלבטת אם לפתוח לו את הדלת או לא?. נשענתי על הדלת. ״בבקשה סשה אני לא אדבר על זה אני רוצה להקשיב לך, להיות לידך עכשיו״ יש לו כוח עלי עכשיו שאני ממש שבורה אני רוצה שהוא יהיה לידי שאני אוכל לבכות לו על הכתף.

פתחתי את הדלת במהירות וקפצתי עליו. חיבקתי אותו. ״מה קרה שאת ככה?״ הוא שאל אותי וחיבק אותי בחזרה. הוא כנראה באמת דואג לי. חשבתי לעצמי. הסתכלתי עליו בעיניים, רציתי לנשק אותו.

התקרבתי אליו עם השפתיים ואז הוא הדף אותי טיפה ״סשה בואי לא נעשה טעות יש לך את שון ואת פגוע ממשהו כנראה עכשיו, אז אם נתנשק סתם תפגעי בו בך״ הוא אמר. הוא התנהג בצורה בוגרת וסבלנית מה קורה פה?! אני שוק.

״אני ושון כבר לא ביחד הבן זונה הזה ניצל אותי עד שאנדרושה תחזור.״ ״אבל אנדרושה בבית חולים״ הוא אמר מופתע ״כן אבל היא התעוררה״.

אמרתי והתרחקתי ממנו והלכתי לכיוון המזוודה שלי והמשכתי לארוז. ״למה את אורזת?״ נתן שאל אותי. ״אני עוזבת. אני לא יכולה להמשך להיות כאן אחרי שאנדרושה תחזור לפה וגם אני עוזבת את הלימודים אני לא יכולה להמשיך אותם במצב שלי״

איפה תגורי? את לא יכולה להיות לבד כשאת בהריון. אני גם די בטוח ששון חזר בהבטחה שלו אליך נכון?״ הוא אמר בישרות ״כן למה אתה מזכיר לי את זה?!״ שאלתי ברטוריות והבכי שלי שהיה קרוב להפסקות התחדש שוב.

״אני מצטער״ ״זה בסדר״ השבתי לו. ״סשה אני חייב להגיד לך את מה שיושב עלי כבר זמן מה״ נתן אמר והפך לרציני פתאום. ״מ..מה..מה אתה רוצה להגיד לי?״ גמגמתי. ״אני אוהב אותך. וכן זה הפריעה לי שאת יוצאת עם בנים אחרים אבל אני יהיה סבלני בשבילך. ומה שבאמת רציתי להגיד לך זה שאני רוצה אותך ואת התינוק״ הוא אמר והשפיל מבט והעלה סומק.

מה? הוא מוכן לקבל אותי ואת התינוק שלנו משהו פה לא נראה לי הגיוני אין מצב שהוא ישתנה כל כך הרבה בחודשיים האלה. ״אני לא מאמינה לך תילך מפה״ אמרתי אבל במקום ללכת הוא התקרב אלי תפס אותי ונישק אותי.

לפני כמה דק׳ הוא דחה אותי מה קרה פתאום. ״סשה אני לא יכול להתאפק יותר״ הוא אומר בין נשיקה לנשיקה. התמכרתי למגע שלו לשפתיים שלו הכל הרגיש כל כך נכון ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו.

ובאותו השנייה שאמרתי את זה הדלת ניפתחה ו…..

ההמשך יבואו…


תגובות (2)

איזה משולש אהבה !
תמשיכי !

06/07/2016 19:33

    בין מי למי?

    06/07/2016 20:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך