הריון עונש או מתנה? פרק 25

chat_noir 19/08/2016 843 צפיות תגובה אחת

הריון עונש או מתנה:
מהפרק הקודם:

"תגיד את זה כבר!" זה יצא ממני. הוא תפס את היד שלי הקריב אותה לפיו "סשה התינוק שלנו הוא.."

פרק 25:

"סשה התינוק שלנו הוא אחד משלישיה של זהים יש לך שלישיה.." שלישיה איזה כיף ושלושתם זהים אני מתה איזה כיף רגע נתן המשיך לדבר "אבל.. הוא לא שרד והוא מחובר לאחים שלו ואם לא ננתק אותם מהם… הם גם ימותו ואת תהיה בסכנה גדולה.

אני לא מאמינה האחד התינוקות שלי מת והוא עלול לגרום לי לנזק וגם לאחים שלו מה אני יעשה אני לא יכולה להוליד אותם עכשיו למרות שאני כבר בחודש מתקדם

"סשה.." נתן פנה אלי הדאגה שהייתה לו על הפנים החמירה בגללי בגלל שאני יודעת "סשה תגידי משהו את א יכולה לשתוק לא עכשיו" "מה אתה רוצה שאני אגיד אני בשוק הייתה לנו שלשיה ועכשיו אחד מת ועוד שניים בדרך והכל בגללי אני הרגתי אותם כי לא הקשבתי למה שאמרו לי"

בכי מר פרץ ממני "את לא אשמה אלה אנחנו שהיינו מפגרים שהפלנו את זה עליך שעשינו מה שעשינו" אנחנו למי הוא מתכוון "אנחנו?" "כן אני, אלון, שון וגם מור". מה עכשיו? מה אני עושה עכשיו? המחשבות היחידות שרצו אצלי בראש.

"לחצתי עליך להפיל וגם לא הייתי שם בשבילך נתתי לבנים אחרים שלא ראויים לך להתקרב אליך ולהיות איתך בזמן שאני צריך תמוך בך."הוא כל כך אציל. "נתן אני אוהבת אותך לא משנה מה למרות שבהתחלה כעסתי והכל אני באמת מצטערת שככה יצא לנו להכיר ולהיות ביחד" הוא נישק אותי.

"מה יהיה עכשיו?" שאלתי הייתי חייבת לשאול "עכשיו יכניסו אותך לחדר ניתוח כדי להפריד את העובר המת מהאחרים או שיעשו ניתוח קיסרי ויוציאו את השניים האחרים"

ההמשך יבואו…


תגובות (1)

מחכה להמשך!!!!!

19/08/2016 03:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך