chat_noir
מצטערת שלקח לי זמן היו לי כמה בעיות משפחה, עבודה, ועם המחשב אז ממש סליחה על העיכובים

הריון עונש או מתנה? פרק 26

chat_noir 01/09/2016 534 צפיות אין תגובות
מצטערת שלקח לי זמן היו לי כמה בעיות משפחה, עבודה, ועם המחשב אז ממש סליחה על העיכובים

הריון עונש או מתנה?:
מהפרק הקודם:

"מה יהיה עכשיו?" שאלתי הייתי חייבת לשאול "עכשיו יכניסו אותך לחדר ניתוח כדי להפריד את העובר המת מהאחרים או שיעשו ניתוח קיסרי ויוציאו את השניים האחרים"

פרק 26:

~נק' מבט סופרת~

הרופאה נכנסה לחדר ושאלה את סשה אם היא מוכנה לעבור אתת הניתוח. סשה הסתכלה על נתן כדי שיעזור לה לקבל החלטה, הוא סימן לה ללכת על זה. סשה נלקחה כשהיא שוכבת על מיטה לחדר הניתוחים שם ארגנו אותה לקרת הניתוח.

נתן רצה להיות איתה אבל הוא פחד. הוא חשש שאם הוא יהיה שם אז זה יהיה כמו בסרטים שהבאישה תופסת את היד של הבן זוג ששלה ומחוצת אותה. הוא גם מפחד מדם. (נתן כזה אפס)

סשה נכנסה לחדר הניתוח היא פחדה כל כך.

נק׳ מבט סשה:
״סשה לא רציתי להגיד לך את זה ליד הבן זוג שלך אבל אנחנו נצטרך להפיל לך את שני העוברים שנשארו כי את רק בחודש רביעי תחילת חמישי אז זה עוד אפשרי״ הרופאה אמרה

״אני לא מוכנה לשמוע אני לא מרשה לכם אני בטוחה שיש משהו אחר שאפשר לעשות״ התעקשתי. ״צריך לבדוק עם הרופא״ היא אמרה ויצא מהחדר בנתיים שכבתי שם בחדר המדכא הזה שמלא נשים נכנסות לשם ובסוף מאבדות את ילדהם. המילה ״חדר מוות״ הדהד לי בראש והתחלתי לבכות.

אחרי כמה דק' הרופאה נכנסה עם תשובה שלילית לא הייתי מוכנה לקבל אותה. "אני בטוחה שיש משו אחר לעשות אני בטוחה בזה" התעקשתי הרופאה ניסתה לשכנע אותי שזה הדבר האחרון שנישאר לעשות לא קיבלתי את התשובה הזאת.

אחרי ריב ענקי עם הרופאה רופא לוהט (סשה יש לך חבר אל תשכחי) ניכנס בא אלי ואל הרופאה שלי והתחיל לדבר ״גברת אלואיס אני רוצה להגיד לך שיש פתרון בשבילך״ התרגשתי כל מהבשורה שפשוט חיבקתי אותו ולמזלי נתן ניכנס ראה את זה ויצא במהירות לא יכולתי לצאת אליו כי ישר הכינו אותי לטיפול. זה לא הזמן לקטעי קינאה שלו.

ההמשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך