הריון עונש או מתנה? פרק 6

chat_noir 20/06/2016 652 צפיות תגובה אחת

הריון עונש או מתנה?
מהפרק הקודם

מור כל כך בזבזן והא לקח לנו את המקום הכי יקר במסעדה.

פרק 6:
"מור לא הייתה צריך להוציא כל כך הרבה כסף אנחנו כולה ידידים אנחנו יותר אחים מאשר דברים אחרים" אמרתי בקרירות שהתיישבנו במקומות שלנו "אווץ'" מור מלמל ניסה שלא ישמעו אותו "אני לא ניסיתי לפגוע בך מצטערת אבל הייתי חיבבת לגיד לך את זה לפני שזה יצא משליטה". הוא רק הביט בי הרגשי רע עם עצמי.

המלצר הביא לנו תפריטים אבל מור אמר לו שלא צריך והזמין לנו סושי ופיצת שוקולד ובירה ואסור לי המלצר לקח את ההזמנה והסתובב ללכת "חכה.." קראתי לפתע למלצר "אסור לי יין וסושי אז במקום יין תביא לי מלשייק עוגיות ואת הפיצה" מור הסתכל עלי שוב פעם בשאלה "ממתי אסור לך יין וסושי?" "אני אגיד לך עוד מעט" אמרתי לו המלצר לקח את הזמנה החדשה שלי והלך.

אני ומור דיברנו אבל לא על למה אסור לי דיברנו על איך הוא רואה אותי ואותו וזאת הייתה שיחה ממש עצובה ריחמתי עליו שהוא חושב עלי ועליו ככה הארוחה הגיע הוא לקח את הסושי ואני את הפיצה הוא את היין ואני את השוקו.

הייתי שקוע כל כך באוכל שלא שמתי לב שמור דיבר אלי עד שהוא נגע לי ביד. "את לא שומעת שאני מדבר אליך?" הסתכלתי אלי.ו "אני ממש מצטערת חשבתי על כל מיני דברים".
"שמתי לב. אבל עכשיו שחזרת למציאות בא לך לספר לי למה את לא יכולה לאכול את הסושי ולשתות יין? את אוהבת את שני הדברים האלה יותר מדי ופתאום אסור לך?"

"מור תקשיב הייתי אצל הרופא והוא אמר לי שעכשיו בגלל שאני נוטלת את הגלולות של הנגד הריון אסור לי לאכול את זה" שיקרתי הייתי חייבת לשקר אבל במוקדם או במאוחר הוא יגלה ששיקרתי לו.
"אוקי עכשיו הבנתי" הוא אמר מובך כל הפנים שלו היו אדומות מלחץ.

ההמשך יבוא…


תגובות (1)

יש הרבה מקום לשיפור. נתחיל מהשיחות- כל פעם שמישהו מדבר תרדי שורה. ככה זה יותר נוח ומובן. בנוסף יש לך כל מיני שגיאות כתיב שדי מורידות מהסיפור. יוסיף מאוד אם גם תנקדי….

21/06/2016 13:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך