JasBlo
הרבה מאוד זמן לא פירסמתי כאן שום דבר, או המשכתי אחד מהסיפורים שלי באתר, או הראיתי תא עצמי כאן בכל, אבל רציתי לחלוק את הסיפור הזה כאן איתכם, ואני מקווה שתאהבו אותו.

הרכבת האחרונה לשום מקום- הקדמה

JasBlo 16/09/2013 695 צפיות 5 תגובות
הרבה מאוד זמן לא פירסמתי כאן שום דבר, או המשכתי אחד מהסיפורים שלי באתר, או הראיתי תא עצמי כאן בכל, אבל רציתי לחלוק את הסיפור הזה כאן איתכם, ואני מקווה שתאהבו אותו.

אני תוהה אם יש כאן קטר, כמו בכל רכבת, גורר או נגרר בקצה כל הקרונות, והנוסעים עצמם מנועים מהכניסה אליו. גם אם יש כאן וגם אם אין, אני באמת בספק אם זה משנה. הרכבת הזו כל כך ארוכה שהסיכוי שקטר בודד יוכל לגרור אותה קלוש. בהנחה ויש נהג כלשהו שהיה מסכים לעבודה הזו.
אם אין קטר, וכמו שאמרתי אני באמת לא חושבת שיש, אז הגעתי מהקרון האחרון ברכבת הזו. או שמא הראשון? אני לא יודעת. אני רק יודעת שאני צריכה להגיע לצד השני, וכמה שיותר מהר. זה לא שמישהו אמר לי את זה, או שזה היה כתוב באחד מאותם שלטים מטופשים על החלונות הנוזפים בנוסעים שלא להניח את רגליהם על המושב. זה פשוט שאני יודעת, כי אתם מבינים, לא הרבה מגיעים מהקרון הראשון. ואלו שכן יודעים את זה טוב מכולם.
אתם יודעים, הייתי שמחה להציג את עצמי. באמת שכן. גם אם לא לשם הנימוס בלבד אז גם בשביל שאהיה בטוחה בעצמי מי אני. אבל כאן טמונה הבעיה, כי אני לא זוכרת.


תגובות (5)

נשמע מעניין ביותר.
מחכה להמשך.

16/09/2013 01:42

זה יפה! תמשיכי!

16/09/2013 01:43

אהבתי את הכתיבה, תמשיכי!!

16/09/2013 01:52

נשמע טוב ((: תתחילי

16/09/2013 02:01

התחלתי, כבר יש את הפרק הראשון

16/09/2013 02:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך