בומבה בננה1
זה התחלה של סיפור. לא ידעתי באיזה ז׳אנר לשים את זה. אני יודעת שלא בטוח שזה מציאותי כי אני לא יודעת מה היה בשנות ה-20... מקווה שתהנו ורק כדי לעורר מתח הסיפור לא מאוד מתאים לידלים צעירים...

הרעיון של ג׳יימס- פרק 1

בומבה בננה1 09/12/2016 695 צפיות אין תגובות
זה התחלה של סיפור. לא ידעתי באיזה ז׳אנר לשים את זה. אני יודעת שלא בטוח שזה מציאותי כי אני לא יודעת מה היה בשנות ה-20... מקווה שתהנו ורק כדי לעורר מתח הסיפור לא מאוד מתאים לידלים צעירים...

בעיר גדולה באנגליה, בשנות ה-20 היה בחור אחד בשם ג׳יימס. ג׳יימס היה בחור מאוד מאוד חכם, והיו לו הרבה חברים. ג׳יימס היה בן 28. הסיפור שלנו מתחיל בתחנת הרכבת בלונדון. ג׳יימס בדיוק הלך לסניף הדואר שנמצא בתחנה, כדי לשלוח את הרעיון שלו לתחרות היוניטופ. היוניטופ היתה תחרות שבא צריך לשלוח רעיונות שיכולים לשנות את העולם, ולאיש שיהיה את הרעיון הכי טוב, תהיה הזדמנות חד פעמית לממש את הרעיון שלו בכל העולם. ג׳יימס הגיע לסניף הדואר כשלפתע, בלי ששם לב מרוב ההתרגשות, התנגש בבחור ג׳ינג׳י עם חליפה מחוייטת אפורה. הבחור מעד והמשקפיים שהחזיק ביד נפלו ונשברו. ״אוי סליחה! אני מאוד מצטער!״ אמר ג׳יימס. ״זה בסדר, המשקפיים לא שלי״ אמר הבחור. ״אתה רוצה שאקנה חדשים?״ שאל ג׳יימס. ״זה בסדר אל תדאג״, הבחור אמר תוך כדי ששם לב למכתב שג׳יימס החזיק ביד. ״אתה שולח רעיון ליוניטופ?״ ״כן״ אמר ג׳יימס. ״איזה קטע, אתה יודע שרק אני ואתה שולחים להם רעיון? כולם החליטו לא לעשות את זה כי הם חושבים שיוניטופ מושחטת״. ״אז שהרעיון הטוב ביותר ינצח״ אמר ג׳יימס מופתע מהידיעה הזאת. ״מעניין״ אמר הבחור עם נימה קצת מרושעת. אחרי כן הבחור הסתכל עם מבט מאוד מוזר על ג׳יימס דיי הרבה זמן. ״טוב אז אני הולך, ודרך אגב קוראים לי ג׳יימס״. ״הרולד״ אמר הבחור והלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך