בומבה בננה1
טוויס מעניין לא? השארתי במתח... המשך בקרוב

הרעיון של ג׳יימס- פרק 2

בומבה בננה1 10/12/2016 743 צפיות אין תגובות
טוויס מעניין לא? השארתי במתח... המשך בקרוב

אחרי שג׳יימס שלח את המכתב, הוא הלך להגיד שלום לחבר הכי טוב שלו, פרנק. הוא נכנס לחנות העץ שבה פרנק עבד. ״היי פרנק״ אמר ג׳יימס. ״יו ג׳יימס, מה המצב? שלחת כבר את הרעיון שלך ליוניטופ?״. ״הרגע חזרתי מסניף הדואר, אני ממש מקווה שיקבלו את הרעיון שלי. אתה לא מבין איזה קטע, רק אני ועוד איזה ג׳ינג׳י אחד משתתפים בתחרות! אתה מבין שיש לי עכשיו 50% לזכות נכון?״. ״איזה מגניב! אני בטוח שתזכה״. ג׳יימס קנה לעצמו איזה חפץ עץ קטן. החנות של פרנק לא היתה מאוד פופולרית, אבל ג׳יימס רצה שפרנק, החבר הכי טוב שלו עוד מגיל 10, יצליח. ג׳יימס התחיל לצעוד לכיוון הבית שלו. בנתיים, הרולד ישב בביתן ותיכננן תוכנית זדונית. ״תקשיבו״ הוא אמר למקס וג׳וני, השפוטים שלו שהלכו איתו לכל מקום, ״אנחנו נעשה את זה עכשיו, פשוט ניכנס פנימה וניקח אותו, זאת לא בעיה, הוא חלשלוש קטן, אפשר לקחת אותו לגשר שמחוץ לעיר וזהו״. ״טוב בסדר, אבל לא יתפסו אותנו?״ שאל מקס בחשש. ״אתם מכירים אותי, אף אחד לא ידע, זה פשוט מאוד״ אמר הרולד. ״אם כך אז בואו נצא, הוא גר דיי רחוק״ אמר ג׳וני.

ג׳יימס נכנס לביתו. לג׳יימס היה הרבה מאוד כסף, והיה לא בית גדול ומפואר עם הרבה חדרים, ומשרת אחד מאוד נחמד בשם סטיבן. ״סטיבן״ אמר ג׳יימס, ״הכן לי ארוחת ערב בבקשה, וגם לך״. ״מיד אדון״ אמר סטיבן. ג׳יימס אכל ארוחה נהדרת והלך לסלון לקרוא ספר. בנתיים הרולד ועוזריו הגיעו לבית של ג׳יימס. קודם כל הם נכנסו, תספו את סטיבן וקשרו אותו במטבח. ג׳יימס שמע קולות, והתקרב למטבח. בדלת הכניסה מייד מקס כיוון אקדח לרקה של ג׳יימס, וג׳וני אחז את ידיו של ג׳יימס מאחורי גבו. ״מה זה מה קורה פה?״ אמר ג׳יימס בבהלה. ״שלום ג׳יימס״ אמר הרולד שבדיוק נכנס לחדר. ״הרולד! מה אתה עושה?!״. ״נו זה לא ברור?״ אמר הרולד בלי לצפות לתשובה. ״תקשרו אותו ותקחו אותו למכונית״ ציווה הרולד על מקס וג׳וני. ג׳וני קשר את ידיו של ג׳יימס, ומקס הדביק סלוטייפ על פיו של ג׳יימס ושם על ראשו שק שחור. מקס המשיך לכוון לרקה של ג׳יימס אקדח, וככה הם הובילו אותו למכונית. כאשר הגיעו לגשר שמעל נהר התמזה, הרולד ציווה על ג׳וני ומקס: ״קדימה, למה אתם מחכים? תעשו את זה!״. ג׳וני הרים את רגליו של ג׳יימס ומקס את ידיו, הם הוציאו אותו מהמכונית, עמדו ליד הגדר של הגשר, והשליכו את ג׳יימס ישר לתוך המים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך