בומבה בננה1
מעניין מה יקרה עם הרולד, והיוניטופ... מקווה שאתם אוהבים

הרעיון של ג׳יימס- פרק 3

בומבה בננה1 11/12/2016 609 צפיות אין תגובות
מעניין מה יקרה עם הרולד, והיוניטופ... מקווה שאתם אוהבים

ג׳יימס נפל לתוך המים והחל לצוף על גבו בלי יכולת לזוז. ״טוב״ אמר הרולד ״אתם תחזרו מחר לכאן לראות שהוא מת. תקחו סירה ותבדקו. אם הוא לא מת, תירו בו 3 יריות בראש ותכניסו לתוך הבגדים שלו את המשקולת הזאתי״ הוא הצביע על משקולת קטנה ״אם הוא מת רק תכניסו את המשקולת. מובן?״. ״כן אדוני״ אמרו מקס וג׳וני. ״עכשיו בואו נחזור״ אמר הרולד. ״רגע אחד אדוני״ אמר מקס ״מה עם המשרת הזה שלו? הוא שמע וראה אותנו.״ ״אני עכשיו בדיוק מתכוון לחזור לבית של הפרחח הזה״ אמר הרולד בלי הסבר. הרולד ועוזריו נכנסו למכונית והגיעו לבית של ג׳יימס. הם נכנסו למטבח וראו את המשרת עדיין קשור בחבלים צמוד לשולחן. ״מה עושים איתו אדוני? נחטוף אותו?״ שאל ג׳וני. ״לא״ אמר הרולד ״ניפתר ממנו עכשיו. אני לא רוצה שיפריעו לי. תצמידו אותו לקיר.״ מקס וג׳וני שחררו קצת את החבלים והצמידו את סטיבן לקיר. הרולד הוציא אקחד, הצמיד אותו לראשו של סטיבן וירה יריה אחת בראש ואחת בלב. החבורה נתנה לסטיבן לדמם למוות כ-3 דקות. אחר כך ג׳וני ומקס הכניסו את הגופה של סטיבן לתוך שק שחור גדול והכניסו לתוך המכונית. ״מה נעשה עם הגופה, אדוני?״ שאל ג׳וני בחשש. ״אפשר לקבור אותה. מחר אחרי שתבדקו שהפרחח מת, תקברו אותו איפשהו באיזור, אפשר יחד עם השק.״ ״בסדדר״ אמרו מקס וג׳וני פה אחד.

ביום למחרת, מקס וג׳וני לקחו את הגופה של סטיבן ונסעו לגשר שהיו בו אתמול בלילה. הם ראו את ג׳יימס צף לא מאוד רחוק מהגשר, וירדו למטה עם סירה. הם הגיעו לג׳יימס ומאמץ רב הכניסו אותו לתוך הסירה. הם חזרו לגדות הנהר, והורידו את השק השחור מראשו של ג׳יימס. המראה היה מבחיל: ג׳יימס היה לבן כולו, קפוא, עיניו הכחולות היו פקוחות וריקות לגמרי, שערו שהגיע עד הכתפיים היה רטוב וחיוור, והסלוטייפ שהיה על פיו נפל והפה היה פתוח במקצת והיו בתוכו קצת מים. ג׳וני פתח כפור בחולצה של ג׳יימס והכניס יד לתוך החולצה והניח אותה באזור הלב. ג׳וני חיכה כ-2 דקות ובהן לא היתה אפילו פעימת לב אחת. ״טוב, הוא מת.״ אמר בקצרה. ״תכניס לו את המשקולת״ אמר מקס. ג׳וני קשר את המשקולת חזק למכנסיו של ג׳יימס, החזיר לראשו את השק השחור, וזרק אותו בחזרה למים. הגופה של ג׳יימס שקעה לאט לאט עד שלא יכלו לראות אותה. ג׳וני ומקס קברו בקרבת הנחל את הגופה של סטיבן, ונסעו משם.

בנתיים, בביתו של ג׳יימס, חברו פרנק בא להגיד שלום. ״ג׳יימס? החנות סגורה היום, אז חשבתי שנבלה ביחד.״ אמר פרנק כשנכנס לבית. פרנק לא שמע אף אחד. הוא חיפש בכל הבית וכשהגיע למטבח ראה על הרצפה את הדם של סטיבן. הוא מייד התקשר לאביו של ג׳יימס, רוברט, ואמר בשנייה שענה לו ״רוברט? זה פרנק, החבר של ג׳יימס. ג׳יימס נעדר. מצאתי דם על הרצפה בבית שלו, אני חושבת שמישהו רצח אותו, בוא מהר״.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך