סיפורונת
המשך יבוא...

הרפתקאות ג'וני החתול-המסע אחרי אמא-פרק 1-חלק 1

סיפורונת 03/07/2011 708 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

ג'וני התעורר מציוץ הציפורים.כגור חתולים הוא יושן הרבה אבל אז הציפורים העירו אותו.
ג'וני הסתובב סביבו ובדק את עצמו ואז לא מצא את אמו שאמש נרדמה לידו.
'אולי הלכה להביא לו אוכל?' חשב.הוא החליט לחכות לה בינתיים ואם לא תבוא עוד מעט, ילך לחפש אותה.
פתאום נשמע יללה כואבת.מיד ג'וני הבין של מי היללה הזאת.אמא.
ג'וני רצה לעבר היללה של אמו שנשמעה כמה וכמה פעמיים.
כשהתקרב למקום היללות, היללות נפסקו ביללת כאב.ג'וני רץ לעבר המקום וראה ששני בני אדם כלאו את אמו בכלוב.ג'וני היה כל כך בהלם והתחיל לילל לאמו, אך אמו הייתה חלשה ותשושה ולא יכלה לענות לו.
בני האדם שמו לב אליו וניסו לתפוס אותו אך ג'וני ברח אל מאחורי השיחים, פוחד, שיתפסו גם אותו.ושם מאחורי השיחים, ילל בצער שתפסו את אמו, והביט על המשאית המתרחקת..הוא לא יכל לרוץ אחריה כי הוא לא ידע היכן הוא בכלל ולאן לקחו את אמו בכלל, הוא היה קטן מדי בשביל לדעת את זה, זה מה שאמו הייתה אומרת לו תמיד.
"היי אתה" נשמע קול של חתול בוגר.
ג'וני הסתובב וראה מולו חתול ג'ינג'י גדול.
ג'וני חשב להסתלק לפני שיהרוג אותו, אבל לחתול הג'ינג'י הייתה כוונה טובה.
"ראיתי מה קרה לך, אני מבין שאתה לא יודע כלום, כי אתה קטנצ'יק" החתול ציחקק.ג'וני שנא שקוראים לו 'קטנצ'יק' אבל החליט להסתפק בכך שקוראים לו איכשהוא.
"קודם כל אציג את עצמי.קוראים לי יואב ולך?" שאל יואב.
"ג'וני" אמר ג'וני בקצרה והביט בעיניו הקטנטנות של יואב.
יואב הסיט את מבטו מג'וני, כאילו לא רוצה שיסתכלו עליו וג'וני גם מיהר להביט באדמה.
"שמע..אני יכול לעזור לך..אבל תצטרך עזרה יותר גדולה" אמר יואב והתחיל ללכת לכיוון הכביש שכל החתולים קראו לו 'הכביש עם קופסאות נעות' וג'וני הלך אחריו."זהו זה, עד כאן אני יכול לעזור לך" אמר יואב בזמן שהקופסאות הנעות טסו במהירות על פניהם."אבל מה בדיוק אני-" מילמל ג'וני."אז זהו.זה פשוט וקל.רואה את המשאית ההיא שם?" שאל יואב והרים את כף ידו והצביע על המשאית הגדולה שנעצרה למלא דלק בתחנת הדלק."מה אני עושה בדיוק?" שאל ג'וני.
יואב הגיש לו מפה "אתה בטח לא ממש מבין בזה אבל…אנחנו כאן בערך" יואב הצביע על תמונה עם הרבה עצים שמעליה היה כתוב:"שדה התעופה".
"מה זה אומר שדה תעופה?" שאל ג'וני.
"שדה תעופה זה מקום שבו יש מטוסים שעפים לכל מיני מקומות.העניין הוא שאתה צריך להגיע לפריז אחריי אמא שלך, מביאים לשם את כל החתולים" אמר יואב.
"תודה!, אני אסתפק במפה!" קרא ג'וני כשתפס בפיו את המפה והתחיל לרוץ למשאית ונפנף לשלום ליואב.
ג'וני קפץ לתוך המשאית שהתחילה להתניע ונסעה לכיוון "שדה התעופה".ג'וני פתח את המפה וחיפש את המקום שבו המשאית נמצאת עכשיו.לאט לאט כל העצים נעלמו ונראו באופק ומקרוב ראה קופאות עם כנפים ענקיות, אלה מטוסים?! חשב ג'וני.המשאית התקרבה יותר ויותר לשדה התעופה וכשנעצרה ג'וני תפס בפיו את המפה וקפץ מהמשאית.
ג'וני התחיל ללכת וראה חתול לבן קטן שהיה בערך בגילו, והחליט להתקרב אליו."היי!" קרא ג'וני והתקרב אל החתול הלבן.החתול הלבן לא זז ולא ענה לג'וני, רק מיצמץ.
פתאום החתול הלבן התחיל ללכת לעבר המולה של אנשים ואז הסתובב לעבר ג'וני וחייך "צריך טיסה?".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך